Procescoördinator Customer Care
AS Watson - Utrecht
Dit ga je doen Als Procescoördinator Customer Care zorg jij voor blije collega’s en blije klanten. Hoe? Door processen op de klantenservice te verbeteren en collega’s van de juiste informatie te voorzien, zodat we onze - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Procescoördinator Customer Care
Dit ga je doen Als Procescoördinator Customer Care zorg jij voor blije collega’s en blije klanten. Hoe? Door processen op de klantenservice te verbeteren en collega’s van de juiste informatie te voorzien, zodat we onze klanten blijven verrassen. Kortom, een veelzijdige job waarin je de schakel bent tussen Customer Care en de overige afdelingen binnen AS Watson Benelux. En met ruim 1700 winkels, 17.000 producten én een veelvoud aan bestellingen en aankopen vliegen de vragen en optimalisaties je om de oren. Hou jij van coördineren, blije klanten én zie jij altijd mogelijkheden om te verbeteren? Dan is deze functie op jouw lijf geschreven! Wat ga je doen in de functie van Procescoördinator Customer Care? Lees even mee: Verbeteren. Je zoekt continu naar optimalisaties binnen Customer Care en werkt volgens de Lean-methodiek aan verbeterprojecten, zoals het optimaliseren van online retouren. Zo worden we daadwerkelijk samen elke dag een beetje beter. Aanspreekpunt voor Customer Care: Je fungeert als de centrale schakel tussen Customer Care en diverse interne afdelingen, zodat vragen en issues snel en adequaat worden opgepakt. Denk hierbij aan de afdelingen marketing, E-commerce en inkoop. Informatievoorziening: Je verzamelt en deelt alle relevante info – van werkinstructies tot foutmeldingen – zodat jouw Customer Care-collega’s altijd de juiste data hebben, en je denkt twee stappen vooruit, waardoor klantvragen snel worden beantwoord en overbelasting van telefoon en mailbox wordt voorkomen. Je hoofd koel houden. Wanneer er toch veel vragen binnenstromen, houd jij je hoofd koel en help je collega’s de klant zo goed mogelijk te ondersteunen. Interne verbinder en samenwerkingspartner: Je stimuleert de samenwerking tussen diverse teams binnen de organisatie, zodat processen naadloos op elkaar aansluiten en verbeterprojecten succesvol worden geïmplementeerd. Daarnaast draai je eens in de vijf weken een stand-by dienst. Dit krijg je ervoor terug Een goed salaris! Je start tussen € 3.500,- en € 4.400,- bruto per maand, afhankelijk van je ervaring, bij een fulltime werkweek van 40 uur. 24 vakantiedagen en maar liefst 19,5 Atv-dagen op fulltime basis. Neem gerust een dag vrij. Liever meer vrije tijd of extra geld? Koop of verkoop vakantiedagen of laat je ATV (deels) uitbetalen. Buitengewoon veel mogelijkheden om door te groeien en jezelf verder te ontwikkelen. Via onze eigen AS Watson Academy heb je toegang tot een uitgebreid aanbod aan trainingen. Bij AS Watson sta je nooit stil! Een nette reiskostenvergoeding én een passende thuiswerkvergoeding, zodat jij lekker kunt werken, zowel op kantoor als thuis. Nog meer buitengewoon voordeel: personeelskorting bij Kruidvat, Trekpleister en ICI PARIS XL én Benefits at Work, een site met aanbiedingen en kortingen bij tal van winkels, webshops, pretparken en meer. Dit ben jij Je hebt een hbo-werk- en denkniveau en ervaring met projectmanagement en procesverbetering. Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en stakeholdermanagement skills. Je kunt het grotere geheel overzien en hebt een duidelijke visie op waar de afdeling naartoe wil en hoe we daar komen. Je stelt de klant altijd centraal en zoekt continu naar verbeteringen om de klanttevredenheid te verhogen. Je bent analytisch, stelt kritische vragen en kunt goed omgaan met hectiek. Wie jij bent, maakt ons buitengewoon! Waar wacht je nog op? Solliciteer snel en laat van je horen! Bureaus leg de telefoon maar weer neer: wij werven zelf voor deze vacature. Wil je eerst meer informatie neem dan contact op met Dylan van Laar via D.Laar@nl.aswatson.com
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van AS Watson
Gerelateerde vacatures aan Procescoördinator Customer Care
Herbalife - Utrecht
FunctieomschrijvingTer versterking van het Member Services team is Personato namens Herbalife op zoek naar een Customer Care Specialist. Deze afdeling ondersteunt alle members van Herbalife in Nederland en België. Je bent - Volledige vacature bekijken
Page Personnel - Utrecht
Beantwoorden van klantvragen over onze verzekeringsproducten en -diensten, en het bieden van passende oplossingen. Signaleren van verkoopkansen en actief bijdragen aan de commerciële doelstellingen van het bedrijf. Het - Volledige vacature bekijken
Customer Care Specialist - Dutch
ViCentra B.V. - Utrecht
What you’ll do as a Customer Care SpecialistAs a Customer Care Specialist you will be providing industry leading customer service, troubleshooting and technical support to our Kaleido users. You will be making a direct - Volledige vacature bekijken
Customer Care Specialist / 35K-39K)
Page Personnel - Utrecht
Je bent het aanspreekpunt voor de klanten (telefoon, e-mail, online, chat); Klantenservice voor bestaande bestellingen; Je helpt klanten met problemen en klachten; Je bevordert onze klanttevredenheid; Je maakt van nieuwe - Volledige vacature bekijken