Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker Customer Support
Ben je op zoek naar een uitdagende functie waarbij geen een dag hetzelfde is? Zoek je de combinatie van sales, customer support en fiancé in 1? Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar en toe aan de volgende stap? Lees dan snel verder! Introductie Onze opdrachtgever is een platte en ondernemende organisatie te Amersfoort. Zij leveren praktisch alle type pinautomaten over heel Nederland. Als geautoriseerd betaaldienstverlener verzorgen zij een snelle en betrouwbare verwerking van betaaltransacties. De 3 belangrijkste kernwaarden binnen het bedrijf zijn: groei, trots, toewijding en plezier! Over de functie Als Medewerker Customer Support werk je in een team van 4 directe collega’s en ben je het eerste aanspreekpunt voor alle klanten, telefonisch en per email. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor verschillende ad hoc werkzaamheden. Dat maakt jouw dag dynamisch en afwisselend. Support is de spil tussen de klanten, sales en fiancé. Kortom een veelzijdige functie waarbij geen een dag hetzelfde is!Daarnaast houdt jij je bezig met het volgende:Ingebruikneming van pinautomaten;Storingen & defecten;Levering nieuwe van klachten.Daarnaast heb je een aantal vaste taken, zoals:Afstemming van vragen met collega’s sales, finance en compliance;Administratieve verwerking van nieuwe orders en contractmutaties;Fysieke controle en administratieve afhandeling van retourzendingen;Verzenden defecte pinautomaten naar het repaircenter;Inplannen van nieuwe afleveringen bij de koeriersdienst;Interne werkprocessen efficiënter maken;Bestellingen plaatsen & voorraad tellen (maandelijks). Wat bieden wij jou Een salarisindicatie tot €2. euro bruto per maand o.b.v. 40 uur per week;Een bonus en pensioenregeling;26 vakantiedagen;Persoonlijk verantwoordelijke en dynamische job met ruimte voor initiatief;Samen de groei van de organisatie en van jou als persoon waarmaken;Een enthousiast, informeel, betrokken en behulpzaam team;Werkplek met allure én natuur! Wat vragen wij van jou Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en vergelijkbare werkervaring;Affiniteit met betaaldienstverlening of telecom is een pré;Jij bent klant- en oplossingsgericht en stelt de juiste prioriteiten;Jij bent communicatief sterk en commercieel ingesteld;Piekmomenten, lastige vragen of een ontevreden klant zijn uitdagingen, die jij graag en goed het hoofd kan bieden;Je werkt zelfstandig en zoekt graag samenwerking op. Solliciteren Herken jij jezelf in bovenstaande vacature? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren op deze functie. Dat kan onderstaand via "solliciteer direct online". Voor vragen of meer informatie kun je bellen naar - en vragen naar Imelda Marjani. Of mailen naar .
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Trend People