Operations manager housekeeping
1 week geleden geplaatst
Site
Mercure hotel Tilburg centrum
Mercure hotel Tilburg centrum
Mercure hotel Tilburg centrum
Haal jij je werkplezier uit het coachen en inspireren van een team met verschillende nationaliteiten, geloofsovertuigingen en wensen? Houd jij ervan om vernieuwende werkwijzen en innovaties zoals: AI en werken met robots in te zetten om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren? Ben jij resultaat gericht en krijg je energie van het behalen van KPI’s? Dan verwelkomen wij jou graag tijdelijk in ons
“team Quality”
als Operations Manager.
Let op: onderstaande vacature betreft een tijdelijke invulling in verband met verlof. Invulling per juli 2025 tot februari 2026.
In het kort:
Carrière maken binnen de horeca en jezelf op persoonlijk en werkgebied ontwikkelen: dat is waar wij met Gen M Hotels voor staan en wat Carrière in de Horeca je kan bieden.Mercure Hotel Tilburg Centrum
,
Hotel ibis Tilburg
,
Masami Fusion Cuisine
en
Parkeergarage Heuvelpoort
zijn de merken die de HR visie volgen van carriereindehoreca.nl. Binnen onze organisatie werken we vanuit onze kernwaarden en geloven we in de kracht van drijfveren en competenties. Daar vertellen we je verderop meer over.
Mercure Hotel Tilburg Centrum is een franchise hotel van de wereldwijd opererende hotelketen Accor Hotels en is centraal gelegen in de stad. Ibis Tilburg is een veelzijdig hotel aan de rand van de stad waar onze gasten voor een scherpe prijs genieten van optimaal comfort. Onze missie én passie is om te zorgen dat iedereen zich thuis voelt en ambassadeur van de stad Tilburg wordt. Dat is waar hospitality en beleving om draait. Dat is waar wij iedere dag een glimlach van krijgen. Dat geldt natuurlijk voor onze gasten, maar zeker ook voor ons team. Gastvrijheid zit in onze genen. We werken met een hechte en gezellige club mensen. Samen staan we iedere dag weer klaar om onze gasten een onvergetelijke herinnering te geven.
Wat ga je doen?
Als Operations Manager Housekeeping geef je leiding aan de afdelingen algemene dienst en housekeeping van de twee franchise hotels (IBIS Tilburg
en
Mercure Hotel Tilburg Centrum
) en
Parkeergarage Heuvelpoort
. Dit team bestaat uit 3 Dutymanagers en +/- 40 medewerkers. Tevens ben je onderdeel van het managementteam. Je bent verantwoordelijk voor het faciliteren, coachen en trainen van je team waarbij we een empathische leider zoeken die coaching en richting geeft en onze medewerkers en organisatie laat groeien. Onze
kernwaarden
zijn daarin bepalend. Om je team optimaal te faciliteren ga jij actief op zoek naar innovatieve oplossingen en ontwikkelingen in de branche om procesoptimalisaties te kunnen doorvoeren binnen jouw afdeling. Daarnaast houd jij je bezig met HR gerelateerde werkzaamheden zoals o.a.: het voeren van groeigesprekken, stimuleren van het geven van feedback, het geven van (kernwaarden)trainingen en het begeleiden van verzuim. Verder draag je samen met jouw team bij aan de organisatiedoelen van onze organisatie, waarbij efficiency en de uitvoeringskwaliteit een zeer belangrijke rol spelen. Bij ons prevaleert kwaliteit boven kwantiteit en hier is ook het afdelingsdoel op gebaseerd. In deze rol kom je niet in een gespreid bedje. Er zijn nog volop kansen om te werken aan het uitbouwen en verstevigen van het team en het doorvoeren van verbeteringen binnen onze dienstverlening. Wij hebben innovaties hoog in het vaandel staan, waarbij je de ruimte en vrijheid krijgt om efficiencyslagen te maken. In deze rol maak je samen met de Operations Managers (welke verantwoordelijk zijn voor de Front Office en F&B) van ibis Tilburg en Mercure Tilburg uit van het management team voor beide hotels en leg je ritme van verantwoording op onze kernwaarde #afspraakisafspraak.
Jij:
- Herkent jezelf in ons
- Hebt bij voorkeur een afgeronde MBO of HBO opleiding of aantoonbaar HBO werk -en denkniveau
- Hebt 3-5 jaar ervaring als leidinggevende van een vergelijkbaar team van +/- 40 medewerkers en de skills om het team te coachen en met hen de gestelde afdelingsdoelen te bereiken.
- Inspireert en enthousiasmeert jouw team en bent in staat om vernieuwende werkwijzen te implementeren en hiervoor draagvlak te creëren.
- Hebt een duidelijke mening en visie die je goed over weet te brengen binnen het MT en jouw afdeling.
- Bent oplossingsgericht en daadkrachtig
- Bent planmatig en georganiseerd
- Bent een peoplemanager en krijgt mensen gemakkelijk mee in jouw visie
Wat bieden we?
- Een salaris tussen de €3067,87 en € 3.890,81 bruto per maand op basis van 38 uur, afgestemd op jouw kennis, opleiding en ervaring.
- Vrijheid (binnen onze
) om je eigen stempel te drukken.
- Persoonlijke groei door interne coaching en begeleiding.
- Een afwisselende en uitdagende functie met een passend salaris
- Een hecht, gezellig en jong team collega’s binnen een dynamische organisatie
- Ruime opleidingsmogelijkheden en kansen om jouw talent verder uit te diepen zodat onze gasten nog meer kunnen genieten
Naar vacature
Meer vacatures van Carriere in de Horeca
Meer Operations manager housekeeping vacatures