Inloggen - Registreer  

Financieel Administratief Specialist

Olympia - via ParttimeWerk - Rotterdam - 01-03-2025 Naar vacature  

Administratief vacature bij Olympia in Rotterdam.
1 - uur per week

Beschrijving

Vacaturebeschrijving

Bedrijfsomschrijving

KPN heeft een van de meest uitgebreide netwerken van Nederland. Ze rollen in hoog tempo glasvezel uit, en hun mobiele netwerk scoort steevast hoog in snelheid en dekking. Ze verkopen niet alleen diensten aan consumenten, maar ook aan bedrijven en zelfs andere providers die gebruikmaken van hun infrastructuur. Dus zelfs als je geen KPN-abonnement hebt, gebruik je hun netwerk misschien toch.

Het hoofdkantoor van KPN is gevestigd in Rotterdam, in een modern en goed bereikbaar pand. De werkplek is ontworpen om samenwerking en innovatie te stimuleren. Het kantoor is goed bereikbaar met het OV. Vanaf de dichtstbijzijnde metro- en tramhalte Wilhelminaplein is het slechts twee minuten lopen naar kantoor. Ideaal voor wie met het openbaar vervoer reist.

Functieomschrijving

Als Financieel Administratief Specialist ben jij de drijvende kracht achter de financiële administratie van KPN. Je zorgt ervoor dat alle boekhoudkundige taken nauwkeurig en op tijd worden uitgevoerd. Je beheert belangrijke, vertrouwelijke administratie en stel je zelf complexe informatieproducten en rapportages samen, gebaseerd op verschillende deeladministraties en processen.

Een typische dag in deze rol start met het controleren en verwerken van financiële documenten. Je voert nauwkeurige boekingen uit, stelt financiële rapportages met gegevens uit verschillende administraties en processen. Het is belangrijk dat inkoop- en verkoopfacturen, banktransacties en memoriaalboekingen nauwkeurig en op tijd worden verwerkt. Daarnaast beoordeel en verbeter je administratieve processen en geef je advies over de inrichting van de financiële administratie.

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Maandag en dinsdag werk je op kantoor, maar zodra je zelfstandig kunt werken, mag je heerlijk vanuit huis aan de slag!

Functie-eisen

  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie bijvoorbeeld als Administratief Procescontroller of Boekhouder;
  • 36 uur (parttime) beschikbaarheid per week;
  • Boekhoudkennis is vereist voor deze functie en zal getoetst worden door middel van een boekhoudtest als onderdeel van het sollicitatieproces.
  • Je bent bekend met boekhoudsoftware, zoals Exact en Oracle;
  • Je bent woonachtig in omgeving Rotterdam bijvoorbeeld Capelle, Dordrecht of Den Haag.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een bruto uurloon van €20,74 per uur;
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per km; 
  • 25 vakantiedagen; 
  • Opbouw van vakantiegeld 8,33%;
  • Uitzendcontract van één jaar met uitzicht op overname door KPN; 
  • Een inzetbaarheidsbudget van €1.500 euro per jaar (in te zetten naar keuze); 
  • Directe pensioenopbouw bij STIPP pensioen;
  • Thuiswerken na de inwerkperiode van drie maanden.

Contactgegevens

Mazony Risamasu
Vasteland 12
3011 BL ROTTERDAM
Telefoon: +31642123910
Email: m.risamasu@werk.olympia.nl

Salarisomschrijving

€3466.00 monthly

Extra informatie

Status
Open
Opleidingsniveaus
Middelbare school
Plaats
Rotterdam
Werkuren per week
1 -
Dienstverbanden
Parttime (overdag)
Gepubliceerd op
27-02-2025
Administratieve vacatures
| Parttime (overdag) | Middelbare school
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten

Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox

Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!

Gerelateerde vacatures

Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functies

Deel deze vacature

We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Olympia
Meer Financieel Administratief Specialist vacatures