Customer service medewerker Habion
- Het inplannen van onderhoudsactiviteiten;
- Het aannemen van (telefonische) meldingen, deze vastleggen in ons systeem en zorgen voor de opvolging;
- Het direct inplannen van vervolgacties of het doorsturen voor analyse naar de service coördinator/werkvoorbereider;
- Het melden van verholpen storingen;
- Het ondersteunen bij het afronden van de facturatie.
Jouw profiel
- Communicatief vaardig in de Nederlandse taal (zowel telefonisch als schriftelijk)
- Geduldig en een goede luisteraar ( i.v.m. ouderen die een achteruitgang in hun mentale gezondheid ervaren);
- Snel kunnen schakelen;
- Stressbestendig;
- Uitstekende beheersing in Microsoft Office;
- Een echte teamplayer.
Wat bieden wij?
- Een marktconform salaris in een leuke en gezellige werkomgeving;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bouw en Infra zoals een budget voor duurzame inzetbaarheid (2,18%) bovenop je salaris en 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
- Vakantiegeld;
- Een volledige OV-vergoeding;
- Lunch die volledig op kantoor wordt verzorgd;
- Een job tussen de 24-40 uur in de week.
Naar vacature
Meer vacatures van Ijbouw
Meer Customer service medewerker Habion vacatures