Administratief medewerker inkoop ziekenhuis
Functie omschrijving Administratief medewerker inkoop ziekenhuis
- het verwerken van bestelaanvragen
- het verwerken van orders
- het onderhouden van leverancierscontacten
- beheer van de productcatalogus
- verwerking van afwijkende facturen
- beantwoorden van vragen uit de organisatie
- voorkomende administratieve werkzaamheden.
Functie eisen Administratief medewerker inkoop ziekenhuis
- MBO opleiding afgerond richting administratie / inkoop
- Ervaring in een vergelijkbare functie.
- 36 uur per week beschikbaar op korte termijn.
Het aanbod
Het is een functie voor 36 uur per week. Starten op korte termijn. In ieder geval tot en met augustus 2025. Dit kan verlengd worden.Welkom bij Delta Recruitment!
Bij ons staan educatie en de ontwikkeling van jou als kandidaat hoog in het vaandel. Wij willen je graag opleidingsmogelijkheden bieden zodat jij jezelf verder kan ontwikkelen en je werk met nóg meer passie kan uitvoeren. Samen kijken wij naar dé opleiding die bij jou past. Omdat wij graag willen investeren in jou als kandidaat, nemen wij de kosten geheel op rekening.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Delta Recruitment
Meer Administratief medewerker inkoop ziekenhuis vacatures