Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Administratief Medewerk(st)er - Easytrip Services B.V

Easytrip - via Monster Worldwide - Dordrecht - 28-06-2019 Naar vacature  

Voor de afdeling BTW & Accijns van ons kantoor in Dordrecht zijn wij op zoek naar een gemotiveerde collega. Samen met het team ben je o.a. verantwoordelijk voor het indienen van ICP declaraties en het beantwoorden en oplossen van BTW-gerelateerde vraagstukken.

Wat ga je doen?

  • Het verwerken en controleren van buitenlandse BTW documenten
  • Beantwoorden en oplossen van BTW-vraagstukken
  • Het indienen van ICP declaraties en aangiftes
  • Het terugvorderen van in het buitenlands betaalde BTW & Accijns
  • Het voorbereiden en indienen van bezwaarschriften
  • Je werkt nauw samen met de manager en je collega’s op de BTW-afdeling en andere afdelingen van ons kantoor in Dordrecht; daarnaast werk je met de kantoren gevestigd in het buitenland
  • Je onderhoudt contact met buitenlandse BTW- en douanekantoren
  • Het voorbereiden van rapportages
  • Alle voorkomende werkzaamheden op de afdeling

Wat vragen wij van jou?

  • Je beschikt minimaal over MBO niveau 4 (fiscaal/economie) en hebt een HBO denkniveau of HBO rechten (in het bijzonder BTW-wetgeving)
  • Enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke rol
  • Je beheerst de Engelse taal in woord en geschrift, de Duitse taal of een andere buitenlandse taal is een pré
  • Je bent minimaal 24-32 uur per week beschikbaar (werkuren in overleg)
  • Woonachtig binnen een straal van 30km van Dordrecht
 

Wat verwachten we van je?

  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
  • Je bent in staat om effectief en professioneel te communiceren met klanten, (buitenlandse) collega’s en BTW- en douanekantoren
  • Je gaat gestructureerd en georganiseerd te werk
  • Je bent collegiaal en kan goed in teamverband werken
  • Je bent flexibel, accuraat, zelfstandig, stressbestendig en hebt oog voor detail
  • Ervaring met CRM systemen
  • Uitstekende computervaardigheden in MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Wat bieden wij jou?
  • Een dynamische werkomgeving in een groeiende internationale onderneming
  • Een afwisselende en boeiende functie voor mensen die het leuk vinden om zowel zelfstandig als in teamverband te werken met uitzicht op vast dienstverband
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 25 vakantiedagen, 8,33% vakantiegeld, pensioenvoorziening, reis- en onkostenvergoeding, opleidingsmogelijkheden
Wie is Easytrip?
De hoofdactiviteiten van Easytrip bestaan uit financiële diensten op het gebied van elektronische tolheffing, mobiliteit en transport. Met meer dan 30 jaar ervaring en 16.000 klanten in 25 landen biedt Easytrip een breed pakket aan services voor transport- en logistieke bedrijven in Europa; Meer dan 30 tolnetwerken (80.000 km), ferry-verbindingen (500 lijnen), diesel services en terugvordering van BTW & Accijns (28 landen).

Easytrip B.V. is een dochteronderneming van Egis Group, een internationale groep die engineering, projectstructurering en operationele diensten aanbied.

Kijk voor meer informatie over Easytrip op onze website
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Easytrip
Meer Administratief Medewerk st er vacatures