Administratief medewerker Verkoop Binnendienst
Persoonlijke aandacht, waardering en werkplezier!
Kom werken bij Toekomst Schoonmaakbedrijven en bouw samen met ons aan de toekomst!Toekomst Schoonmaakbedrijven dat zijn wij; een dynamisch schoonmaakbedrijf dat voornamelijk werkzaam is in de regio Oost-Brabant. We zijn onderdeel van IBN Facilitair maar volledig zelfstandig werkzaam onder onze eigen naam. We hebben een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. Ongeveer 450 medewerkers zorgen er dagelijks voor dat de panden van onze opdrachtgevers er tiptop in orde uitzien. Ons bedrijf bestaat dit jaar 85 jaar en nog steeds doen we met zijn allen elke dag ons best om onze dienstverlening nog beter én leuker te maken!
We werken in kleine multidisciplinaire teams waardoor de samenwerking tussen de onderlinge afdelingen versterkt wordt. Deze werkwijze geeft toegang tot het aanpassingsvermogen, prestatievermogen en ondernemerschap dat iedere medewerker in zich heeft. Zo zorgen we voor duurzame groei van onze medewerkers en daarmee onze organisatie. Onze medewerkers geven ons gemiddeld een 8 als werkgever.
Werk jij mee aan onze toekomst?
Wij zoeken een pro-actieve en klantgerichteadministratief medewerker Verkoop Binnendienst
(20 - 38 uur) die een cruciale rol speelt in de ondersteuning van jouw projectteam. Jij zorgt ervoor dat offertes, contracten en klantgegevens nauwkeurig worden verwerkt en draagt bij aan een efficiënte en klantgerichte werkwijze. Je hebt oog voor detail, werkt gestructureerd en vindt het leuk om samen te werken met collega’s binnen en buiten de afdeling.
Wat mag je doen?
In deze functie ben je een onmisbare schakel binnen jouw projectteam. Je werkt nauw samen met jouw collega’s binnen het team en ondersteunt zowel de salesafdeling als de projectleiders met administratieve taken. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en draagt bij aan het succes van onze projecten:- Ondersteunen van de salesafdeling bij het opstellen van offertes en contracten.
- Ondersteunen van de salesafdeling bij aanbestedingen, planningen maken en bewaken; en het indienen van de aanbestedingen
- Invoeren en beheren van klant-, contractgegevens en -dossiers in ons CRM-systeem.
- Coördineren van afspraken en communicatie tussen opdrachtgevers en projectleiders.
- Voorbereiden van facturen en andere administratieve documenten.
- Verantwoordelijk voor beheerprocessen van de afdeling
- Opvangen receptie bij afwezigheid
€ 2.886,- en € 3192,- bruto per maand
Functie
Verkoop binnendienst
Uren per week
20-38 uur per week
Wie ben jij?
Je bent een teamspeler en gaat graag planmatig te werk. Daarnaast bezit je de volgende eigenschappen en vaardigheden:
- MBO werk- en denkniveau.
- Ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de schoonmaak- of dienstverleningssector.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Proactieve en klantgerichte instelling.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Ervaring met CRM-systemen en MS Office, inclusief MS Teams en SharePoint
- Ervaring met Power BI dashboards en het analyseren van gegevens
Wat bieden wij jou?
Een aantrekkelijk salaris
tussen € 2.886,- en € 3192,- bruto per maand (o.b.v. 38 uur per week).Goede faciliteiten:
laptop en een volledig ingerichte thuiswerkplek.Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden:
- 27 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur per week) en 5% eindejaarsuitkering.
- Pensioenopbouw via het schoonmaak- en glazenwasserspensioenfonds.
- Collectieve WIA- en ziektekostenverzekeringen.
Persoonlijke ontwikkeling:
opleidingsmogelijkheden om jouw carrière te laten groeien.Gezelligheid en waardering:
persoonlijke aandacht, leuke presentjes en evenementen.Herken jij jezelf in onze kernwaarden?
Wij zoeken iemand die zich herkent in onze vier kernwaarden:
dienstbaar, oprecht, zelfbewust en avontuurlijk.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Toekomst
Meer Administratief medewerker Verkoop Binnendienst vacatures