Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Ambulant Receptionist(e) bij Nike
Yes, je leest het goed! Wij zijn op zoek naar een nieuw multi-talent voor Nike! Ben je sport minded, heb je affiniteit met facilitaire zaken en kun je niet wachten het gezicht van Nike te zijn? Dan is de functie als Receptionist(e)/Operationele gastvrije topper wellicht iets voor jou!
Als Receptionist(e)/Operationeel medewerker ben je hét aanspreekpunt binnen deze internationale organisatie waarbij de medewerkers en gasten continue centraal staan. Je bent in de verschillende panden op de campus vraagbaak voor facilitaire verzoeken en ad hoc situaties in de werkomgeving. Jij denkt altijd een stap vooruit. Of dat nou is bij het ontvangen van gasten, geplande meetings/evenementen of het netjes houden van je werkterrein. Door dat je de juiste luister- en doorvraag vaardigheden bezit, zorg jij ervoor dat de tevredenheid, kwaliteit, comfort en de veiligheid van medewerkers te allen tijde gewaarborgd wordt. Door net dat stapje harder voor medewerkers en gasten te lopen, proberen we te ontlasten en te verassen. Door middel van floorwalks in de panden signaleer jij verbeteringen in de dienstverlening en schakel jij met de betrokken facilitaire partijen. See it, own it, solve it! Door de verschillende taken die je vervult is het van belang dat je op alle niveaus kunt communiceren, makkelijk kunt schakelen en van aanpakken weet!
Jouw dag als Receptionist(e)/Operationele gastvrije topper:
“Een dag als Receptionist(e)/Operationeel medewerker bij Nike is nooit een dag hetzelfde: Als je ’s ochtends aan je shift begint loop je meteen een floorwalk in jouw gebouw. Je loopt alle verdiepingen systematisch af, signaleert of alles netjes is zo niet pak je samen met de schoonmaak of maintenance het probleem direct op. Je hebt hierover contact met de juiste afdelingen en samen zorgen jullie ervoor dat alles er weer netjes uitziet, voordat de Nike employees komen. Vervolgens spreek je een management assistent, hij/zij geeft aan dat er in de middag een belangrijke meeting plaatsvindt en of je daarbij kan ondersteunen. In de loop van de ochtend maak je een dagrapport aan waar je je bevindingen van je werkdag in verwerkt. Je handelt een aantal binnenkomende mailtjes af, maakt eventuele werkorders aan voor maintenance en beantwoord je vragen die bij het hospitality desk worden gesteld door Nike employees. Je ontvangt bezoekers en beantwoord hun vragen. Gedurende de dag maak je een aantal lichte floorwalks over de afdelingen en door het gebouw. Je bent hierdoor echt de oren en ogen voor facility en je weet precies wat er in je gebouw gaande is. Je signaleert en neemt actie.Vervolgens is er een acute situatie waarbij je direct moet handelen. Er is een lekkage van het plafond op de 3
e
verdieping. Je loopt gelijk die kant op en schakelt snel met de juiste afdelingen. Hierdoor is het probleem gelukkig snel verholpen. De rest van de middag help je onder andere met de ondersteuning van de meeting. De management assistent die je vanochtend sprak is blij dat jij de gasten hebt ontvangen en de presentatie met hulp van IT aan de praat hebt gekregen en vraagt aansluitend of je een rondleidingen op en over de campus kunt geven aan de gasten. Na de rondleiding doe je nog een grote afsluitende floorwalk om het gebouw weer netjes te hebben voor de volgende dag. Je checkt hierbij iedere werkvloer zorgvuldig, schuift het meubilair aan, zet alle bureaus en monitoren weer op de juiste beginstand, ruimt achtergebleven spulletjes op, checkt iedere meeting room of alles nog steeds werkt en maakt nog eventuele werkorders aan.
Wat Spirit Hospitality Services jou biedt
Werk je bij Spirit dan ben je verzekerd van de hoogste mate van persoonlijke aandacht. Wij trainen je en begeleiden je, zodat je goed getraind aan de slag gaat. Verder bieden wij:- Een dynamische en zelfstandige parttime functie;
- Een team van enthousiaste en gedreven collega’s;
- 25% korting op sportkleding in de inhouse-shop;
- Een zeer aantrekkelijk salaris en reiskostenvergoeding.
Onze ideale kandidaat
- Heeft ervaring in het bieden van uitstekende service (ervaring in is een pré);
- Heeft een representatieve uitstraling als gastvrouw/gastheer;
- Beschikt over een proactieve werkhouding en heeft oog voor detail;
- Kan uitstekend zelfstandig werken;
- Bezorgt gasten graag de ultieme Nike-experience;
- Is proactief en representatief als ambassadeur.
Verder is het belangrijk dat je:
Per direct 4 dagen per week beschikbaar bent opmaandag van 08:00 tot 18:00, dinsdag 09:30 tot 18:00, woensdag van 08:00 tot 16:30 en donderdag van 09:30 tot 18:00 = 33,5 uur
- Vloeiend Engels spreekt en goed Engels kunt schrijven;
- Flexibel bent en moeiteloos kunt afstemmen op de behoeften van een ander;
- Woonachtig bent in (de buurt van) Hilversum.
Ons sollicitatieproces
Stap 1. -Wanneer wij een match zien, zal er als eerst een telefonische screening plaatsvinden
Stap 2. -
Eerste sollicitatiegesprek bij Spirit op het hoofdkantoor
Stap 3. -
Tweede sollicitatiegesprek op locatie bij een van onze partners
Stap 4. -
Indien er na het tweede sollicitatiegesprek een match is, verwelkomen wij je graag bij ons in het team!
Fleur Jongen
RecruiterMerel van der Neut
Recruiteronze mensen
De mensen waarbij
je gaat sollicitereninstagram spirit
linkedin spirit
info@spirithospitality.nl
+31 (0)20 6451145
vacatures
Bekijk ook eens
deze vacaturesbekijk alle vacatures
Oproep Receptionist(e) bij Eneco in Rotterdam
Rotterdam 3068 AVHospitality/Administratief
Parttime
Junior Recruiter/ Marketing medewerker HQ Spirit Hoofdkantoor
Schiphol-Oost 1117 BCHospitality/Administratief
Parttime
Receptionist(e) bij Nike in Hilversum
Hilversum 1213 NLHospitality/Administratief
Parttime
0-uren Receptionist(e) bij ING en Achmea in Leeuwarden
Leeuwarden 8911 AEHospitality/Administratief
Parttime
Receptionist(e) bij TU Eindhoven
Eindhoven 5612 AZHospitality/Administratief
Parttime
Solliciteren
Past deze functie bij jou?
Solliciteer directBel ons: +31 (0)20 6451145
Open sollicitatie
Spirit Hospitality Services
Thermiekstraat 301117 BC Schiphol-Oost
info@spirithospitality.nl
+31 (0)20 6451145
direct contact
vacatures
links
Over ons
Services
Vacatures
Stories
Contact
My Spirit
instagram spirit
linkedin spirit
©2025 Spirit Hospitality Services
Privacyverklaring
Beleidsverklaring
Cookiebeleid
Websheriff
&
The Pack
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Beheer opties
Beheer diensten
Beheer {vendor_count} leveranciers
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Spirit Hospitality Services