(Senior) Financieel Medewerker
Page Personnel - Barneveld
Wat ga je doen? Debiteuren- en grootboekadministratie: Afronden van het factureringsproces en afstemming met accountmanagers Betalingen vergelijken met facturen en oplossen van verschillen Aanmanen van klanten bij te late - Volledige vacature bekijken
Medewerker crediteurenadministratie
Bij Alpina Group zijn we op zoek naar iemand die ons team komt versterken.
25 Vakantiedagen
. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.Persoonlijk keuzebudget
. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.Thuiswerkbudget.
Om jouw werkplek optimaal in te richten.Solliciteer in 5 minuten
25 Vakantiedagen
. En daarbij twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag.Persoonlijk keuzebudget
. Voor bijvoorbeeld: extra salaris, extra vakantiedagen en een leasefiets.Thuiswerkbudget.
Om jouw werkplek optimaal in te richten.Heb jij de drive om de administratie zo goed mogelijk te organiseren? Sta jij in je kracht als jij een team van collega’s proactief kan ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden? Hou jij ervan om in een snelgroeiende, veranderende en tevens uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!
Dit betreft een tijdelijke klus van minimaal een jaar wegens onze overstap naar nieuwe systemen
en de inrichting van een nieuw inkoopbureau binnen onze organisatie
.
Wat houdt de baan in?
Jij bent als administratief medewerkerwerkzaam
binnen de afdeling Finance,
in het team van Shared Service Center Accounting.
Jij houdt je met name bezig met het
verwerken van crediteurenfaccturen en betalingen binnen onze systemen Exact Online en Basecone.
Jouw uitdagingen als Financieel administratief medewerker
zijn:
Hetverwerken van crediteurenfacturen
Het behandelen van herinneringen en aanmaningen
Het verzamelen en controleren van betalingen
Het hebben van contact met onze interne organisatie en/of leveranciers om dit proces goed te laten verlopen.
Wat staat daar tegenover?
Jij komt te werken bij een informele en dynamische organisatie waar je alles mag worden, behalve ongelukkig. Jij krijgt de mogelijkheid om te groeien en jezelf te ontwikkelen. Wij bieden geen baan maar een loopbaan. Daarnaast bieden wij jou:Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling en een bruto fulltime salaris tussen de €
2.677,67 en € 3.347,09
afhankelijk van ervaring;
Een persoonlijk keuze budget (PKB), opgebouwd uit verschillende arbeidsvoorwaarden waaronder 8% vakantietoeslag. Het budget kun je voor verschillende doeleinden gebruiken;
Toegang tot de Alpina Academy; ons leerplatform voor trainingen, cursussen en opleidingen waaronder toegang tot Lindenhaeghe (voor het behalen van Wft-diploma’s) en SkillsTown;
Een werkweek van 24 tot 32 uur;
Flexibiliteit door hybride werken;
25 vakantiedagen (o.b.v. een fulltime dienstverband), waarvan 5 vakantiedagen op zijn genomen in jouw persoonlijk keuze budget (PKB);
Twee extra vrije dagen per jaar die jij mag opnemen op een voor jou bijzondere dag;
Een pensioenregeling;
Een reiskostenvergoeding: Reis jij met de auto? Dan krijg je € 0,21 per km. Kom jij wandelend of met de fiets? Dan krijg je € 0,25 per km. Reis jij met het OV? Dan worden jouw OV kosten (op basis van reizen 2e klas) volledig vergoed;
Een thuiswerkvergoeding (€ 2,40 per dag) en een thuiswerkbudget;
Personeelskorting bij het afsluiten van jouw verzekeringen, hypotheek, aan- en verkopen en taxeren van jouw huis.
Hoe ziet het team eruit?
Jij werkt hybride met als standplaats Leusden. Je komt te werken in een team van8
collega’s
. Er heerst een informele werksfeer met gedreven en betrokken collega’s. Een inspirerende en uitdagende werkomgeving waar jij volop de ruimte hebt voor eigen initiatieven, persoonlijke ontwikkeling en waar verbetervoorstellen worden gewaardeerd. Verantwoordelijkheid, uitdaging en plezier in het werk staan voorop.
Wat wij van je vragen?
Jij bent een echte teamspeler gericht op verbinding en samenwerking. Jij kan anderen enthousiasmeren, houdt van uitdagingen en kunt goed in teamverband werken. Daarnaast:Minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 3 of 4);
Relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
Beschik jij over goede sociale vaardigheden en kan jij zowel in teamverband als zelfstandig werken;
Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Een goede beheersing van standaard kantoor automatisering zoals MS Outlook, Word en Excel
Ervaring met Basecone en Exact Online is een pre.
Jij bezit de volgende eigenschappen en competenties:
Goedeschriftelijk en mondelinge communicatieve vaardigheden;
Goede
administratieve vaardigheden;
Een teamspeler die actief contact zoekt met zijn/haar collega’s
Goed verantwoordelijkheidsgevoel
Wie zijn wij?
Alpina Group is een landelijk werkende organisatie met sterke regionale wortels en internationale ambities. Wij zijn een adviesbedrijf met meer dan 80 vestigingen in Nederland en België en een serviceprovider voor meer dan 3.000 zelfstandige adviseurs. Hierdoor zijn wij één van de grootste financieel adviesbedrijven van Nederland. Onze omvang staat voor inkoopkracht en een breed scala aan specialismen. Wij adviseren particulieren en bedrijven over (financiële) risico’s en schade-, levens- en zorgverzekeringen. Ook voor bankzaken en beleggingen kunnen zij bij ons terecht. Daarnaast bieden wij hypotheekadvies, financiële planning en het taxeren en aan- en verkopen van onroerend goed. Tot slot begeleiden wij bij inkomens- en pensioenvraagstukken, met arbodienstverlening en risicomanagement. Via ons innovatieve platform kunnen zowel eigen als externe adviseurs voor hun klant een keuze maken uit vele schade-, levens- en zorgverzekeringen van meer dan 20 grote verzekeraars. Nationale en internationale verzekeraars kunnen bij Alpina Group terecht voor business process outsourcing. Alpina Group telt zo’n 2.000 medewerkers.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Alpina Group
Meer Medewerker crediteurenadministratie vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker crediteurenadministratie
Financieel administratief medewerker
Manpower - Scherpenzeel
Ben jij een rekenwonder dat overal de balans in weet te vinden? Als Financieel Administratief Medewerker zorg jij ervoor dat elke cent klopt en geen factuur tussen wal en schip raakt. Voor een bruto uurloon tot € 17,-, - Volledige vacature bekijken
Gemeentebanen - Nijkerk
Administratief Medewerker20 uur per weekNijkerk groeit, groei je met ons mee!Wat ga je doen ?Als administratief medewerker binnen het team Financiën speel je een cruciale rol in het afhandelen van de inkomsten en uitgaande - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker
VESTEN VAKLUI - Ermelo
Werken in een informele organisatie, en écht onderdeel uitmaken van een warm team. Dat past wel bij jou! Je herkent jezelf in de eigenschappen dienstverlenend, accuraat en leergierig. Daarnaast vind je het leuk om - Volledige vacature bekijken
Hoeflon - Barneveld
Wie zijn wij?Hoeflon bouwt compacte, mobiele machines voor het verplaatsen van lasten. Met deze machines laten we gebruikers wereldwijd uitblinken in hun werk. Dagelijks werken we bij Hoeflon met een enthousiast en gedreven - Volledige vacature bekijken