Eerstelijn Servicedeskmedewerker
FYGI - Utrecht
Jouw koers Ben jij op zoek naar een dynamische functie waarin je je commutatieve vaardigheden kunt inzetten en waar werkplezier hoog in het vaandel staat? Als eerste lijn servicedesk medewerker bij REBO Groep in Deventer - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Eerstelijn Servicedeskmedewerker
Jouw koers Ben jij op zoek naar een dynamische functie waarin je je commutatieve vaardigheden kunt inzetten en waar werkplezier hoog in het vaandel staat? Als eerste lijn servicedesk medewerker bij REBO Groep in Deventer ontvang je een salaris tussen €2300 en € 2.600, en dat is slechts het begin van wat deze uitdagende positie te bieden heeft!Dit ga je doenAls servicedesk medewerker ben je verantwoordelijk voor het correct beantwoorden van de telefoon, ontvangst en het te woord staan van bezoekers. Tevens beantwoord je algemene e-mails en binnenkomende aanvragen. Ook weet jij de juiste routes bewandelen, zodat je doelgericht kunt doorverwijzen. Daarnaast ondersteun je de verhuur bij diverse administratieve handelingen en verwerkt de post ’s morgens en voor het sluiten van het kantoor. Je verschaft algemene verhuurinfo aan klanten, je draait incidenteel mee tijdens open huizen, doet bestellingen kantoor/kantine, houdt kantoor/keuken op orde, archiveert en voert andere voorkomende binnendienstwerkzaamheden uit. Hier kom je te werkenJe komt te werken in het team van eerste lijn servicedesk medewerker, bestaande uit 5 medewerkers die verspreid zitten over Deventer, Utrecht, Amsterdam en Laag- Soeren. Via Teams onderhoud je contact met je directe collega’s. Het team valt onder Servicedesk. Verder zal jij onderdeel worden van de REBO Groep. REBO Groep is altijd onafhankelijk gebleven, waardoor wij onze eigen standvastige en onafhankelijke koers bepalen. Vanuit 12 kantoren staan ruim 170 professionals met een gemiddelde leeftijd van 37 jaar aan de basis van de dienstverlening. We staan bekend om onze professionele en betrouwbare service voor opdrachtgevers en stakeholders. Ben jij klaar om hier jouw steentje bij te dragen? Laten we samen impact maken.REBO Groep biedt de medewerkers veel vrijheid om hun eigen planning te maken en hun werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel en dat toont zich in de gemiddelde dienstjaren van de medewerkers. Wel zo handig om te weten, hier ligt REBO Groep zijn expertise: vastgoedmanagement, VvE management, valuation en research (taxaties), bedrijfsmakelaardij en beleggingen, woningmakelaardij. Dit krijg je ervoor terugAls servicedesk medewerker bij REBO Groep in Deventer vinden wij het belangrijk dat je passende arbeidsvoorwaarden geboden krijgt en het welzijn van onze medewerkers staat bij ons hoog in het vaandel. We zorgen goed voor onze collega’s en daarom bieden wij jou het volgende: · Salaris tussen de €2300 – €2600 (bij een fulltime dienstverband van 38,75 uur per week)· 26 vakantiedagen (op basis fulltime dienstverband van 38,75 uur per week)· 8% vakantiegeld, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling via Nationale Nederlanden· Per maand een budget van € 25,- in de YourCampus app, je mag zelf invulling geven over hoe jij het wilt besteden.Jaarcontract met uitzicht op vast dienstverband.· Laptop en telefoon van de zaak.Als eerstelijns servicedeskmedewerker blinkt jij uit in heldere communicatie, zowel mondeling als schriftelijk, en hebt het vermogen informatie begrijpelijk over te brengen aan klanten en zorgt voor duidelijke documentatie. Met een sterk probleemoplossend vermogen ga je analytisch te werk en ben je in staat om efficiënt en gestructureerd problemen op te lossen. Als teamspeler werk je samen met collega's en andere teams om problemen te herkennen er uit te zetten bij de juiste personen, terwijl je klantgerichtheid toont door geduldig en vriendelijk te zijn.Als servicedesk medewerker in Deventer is het natuurlijk wel handig om de taken goed te kunnen uitvoeren! Dus vragen wij het volgende van jou, zodat je met plezier je werkt kunt doen:· Een afgeronde mbo niveau 3 opleiding.· Communicatief vaardig zowel schriftelijk als mondeling.· Beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift.Pak het moment Pak het moment Sta jij in de startblokken om onderdeel te worden van REBO Groep in Utrecht als eerstelijn servicedeskmedewerker?Solliciteren op de vacature gaat heel eenvoudig, via onderstaand formulier. Eerst nog vragen? Bellen of appen mag naar 06 30 712 027.Nadat ik, Roland Poot, jouw cv heb ontvangen mag jij zo snel mogelijk een reactie verwachten van mij! Ik reageer in ieder geval binnen 2 werkdagen. Wil je mij mailen? Publicatiedatum: 13 december 2023Sluitingsdatum: 31 januari 2024 Misschien vind je deze vacatures ook interessant: Office Manager 40 uurmboDeventer Servicedeskmedewerker 38 uurmboAmsterdam Servicedeskmedewerker 38 uurmboArnhem, Nederland Volmachtbeheerder 32 uurhbo / bachelorAmstelveenseweg, Amsterdam Kwaliteitsmedewerker 40 uurmboSon en Breugel
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Fygi
Gerelateerde vacatures aan Eerstelijn Servicedeskmedewerker
FYGI - Utrecht
Jouw koers Beschik jij over scherp financieel inzicht, analytisch denkvermogen en een passie voor vastgoedbeheer? Als communicatieve duizendpoot met een klantgerichte aanpak ben jij de spil in het contact met huurders en - Volledige vacature bekijken