Medewerker Backoffice
HATTEMERBROEK | FULLTIME (40 uur)
Ben jij een echte aanpakker en werk je secuur? En lijkt het je leuk mee te werken aan het creëren van inspireren leef- en werkomgevingen? Dan is deze functie iets voor jou! Als medewerker Backoffice ben jij verantwoordelijk voor de verwerking van orders voor de interieurvraagstukken van onze klanten. Je bewaakt het prijsbeleid en levertijden en zorgt ervoor dat producten tijdig en volgens afspraak geleverd worden. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan snel verder!
Jouw rol:
Als medewerker Backoffice ben je werkzaam in het hart van de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding en planning van de vraag naar producten en projecten. Dit houdt in dat je bestel- en productieprocessen monitort, capaciteit beheert en ervoor zorgt dat producten op tijd en binnen de gestelde kosten geleverd worden.Werkzaamheden
Verwerking van orders en het plaatsen van bestellingen bij toeleveranciersDagelijks checken van planningen en voortgang bewaken
Beheren van voorraad en bestellingen plaatsen
Werkvoorbereiding en ondersteuning bij grote projecten
Contact onderhouden met leveranciers over bestellingen en levertijden
Coördineren van planningen en transport voor levering en montage
Controleren van administratieve processen binnen ERP-systemen
Actief bijdragen aan het optimaliseren van werkprocessen en prijslijsten
Wat vragen wij?
MBO+ werk- en denkniveauErvaring met planning, logistiek of inkoop
Kennis van ERP-systemen (bij voorkeur Exact)
Goede beheersing van Excel, Word en Outlook
Oog voor detail en een gestructureerde werkhouding
Goede communicatieve vaardigheden en teamspirit
Beheersing van de Engelse taal (Duits is een pré)
Wij bieden jou:
Een fulltime functie van 40 uurEen passend salaris op basis van ervaring en kennis
Een creatieve en inspirerende werkomgeving
Een gezellig team en leuke borrels in ons Therecafé
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Thereca
Meer Medewerker Backoffice vacatures