CSU - The Hague
Dit ga je doenLocatie: Den Haag Uren: 24 - 32 uur per week Als management assistent, bij ons ook wel directiesecretaresse genoemd, heb je niet zomaar een baan!Afspraken plannen in complexe agendas, top time management voor - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Secretaresse/assistent
Administratief / Secretarieel
Branch
Overig
Locatie
Nootdorp
Type aanvraag
Uitzendbasis, uitzicht op vaste dienst, Werving & Selectie
Uren per week
24 - 40
Niveau
MBO/HBO
Ervaring
Van 2 tot 5 jaar
Voor een bedrijfsmatig makelaarskantoor in de regio Haaglanden zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren secretaresse/assistent(e) binnendienst. Dit kantoor is gespecialiseerd in de aan- en verkoop, verhuur en taxaties van bedrijfsruimten, kantoren en winkels. Met een sfeervolle werkomgeving en een klein, hecht team zorgen zij voor een persoonlijke en professionele dienstverlening. Naast het kantoor in Delft heeft het bedrijf ook een woonmakelaardij in Nootdorp.
Functieomschrijving
Als secretaresse/assistent(e) binnendienst ben je de spil van het kantoor en ondersteun je de twee bedrijfsmakelaars bij diverse werkzaamheden. Jouw taken:- Het verzorgen van alle binnendienstactiviteiten, zoals administratieve ondersteuning en klantcontact.
- Het persoonlijk assisteren van de makelaars, inclusief het plannen en organiseren van afspraken.
- Ondersteuning bieden op de afdeling wonen in Nootdorp (één keer per week).
- Het beheren van dossiers en bijhouden van documentatie.
- Af en toe buiten kantoor werkzaamheden uitvoeren.
Functie eisen
De ideale kandidaat:- Heeft ervaring als secretaresse of assistent(e), bij voorkeur in de vastgoed- of makelaardijbranche.
- Is georganiseerd, stressbestendig en houdt overzicht.
- Is communicatief sterk en klantgericht.
- Is flexibel inzetbaar (24, 32 of 40 uur per week, afhankelijk van voorkeur).
- Woont in de regio Haaglanden of is bereid daar naartoe te reizen.
Wat bieden wij
- Een fulltimefunctie van 40 uur (parttime bespreekbaar)
- Een goed salaris, passend bij jouw ervaring.
- Een auto van de zaak, zodat je de regio met gemak kunt bedienen.
- Een telefoon en laptop, om je werk efficiënt uit te voeren.
- Een gezellige werksfeer in een klein, hecht team van 6 collega’s.
- Korte communicatielijnen en een informele werkomgeving.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om je uren af te stemmen op jouw situatie.
Over de opdrachtgever
Als full-service makelaarskantoor begeleiden zij klanten bij de aan- en verkoop van woningen, waarbij discretie en vertrouwen centraal staan. Dankzij hun expertise en persoonlijke service zorgen zij voor een zorgeloos traject. Het kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) en actief in Pijnacker-Nootdorp en omliggende gemeenten zoals Den Haag, Rijswijk, Leidschendam-Voorburg, Delfgauw en Delft.Solliciteer direct
Solliciteer direct
Terug naar vacatureoverzicht
Algemene voorwaarden
Contact
Doorzoek onze website
xNieuwste vacatures
Planner logistiek
24-02-2025Medewerker klantteam
19-02-2025Medewerker beleidsvoorbereiding
18-02-2025Commercieel medewerker binnendienst / Sales accountmanager
meer...Naar vacature
Meer vacatures van Ep92
Meer Secretaresse assistent vacatures
Gerelateerde vacatures aan Secretaresse/assistent
Public Support - The Hague
Management assistent regio Den Haag Wat ga je doen als Management assistent regio Den Haag? Als secretaresse (m/v/x) bij Public Support geniet je van de zekerheid van een vast dienstverband bij een maatschappelijk - Volledige vacature bekijken
CSU - The Hague
Dit ga je doenLocatie: Den Haag Uren: 24 - 32 uur per week Als management assistent, bij ons ook wel directiesecretaresse genoemd, heb je niet zomaar een baan!Afspraken plannen in complexe agendas, top time management voor - Volledige vacature bekijken