Rekroet Werving & Selectie B.V. - Maasdijk
Wat ga je doen als Technisch Support Medewerker? Ter aanvulling van ons team zijn wij op zoek naar een nieuwe collega op onze afdeling Services. Als Technisch Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Technische Support
Deze in Zoetermeer gevestigde speler op het gebied van e-learning bevindt zich in de voorhoede van het online onderwijs. Het bedrijf heeft zich ontwikkeld van traditionele klassikale trainingen naar een dynamisch (SAAS) e-learning platform waar 20.000 cursisten dagelijks gebruik van maken. De klantenkring omvat grote organisaties zoals het COA, Facilicom, ‘s Heerenloo, Dura Vermeer en diverse andere bedrijven in onder meer de zorg, maritieme en bouwsector.
Nu zijn ze bezig om hun support afdeling verder uit te breiden en zoeken ze iemand met wat technische kennis die het leuk lijkt om klanten te ondersteunen! De vragen en uitdagingen waar je mee te maken krijgt zijn zeer gevarieerd. Je communiceert met IT-managers en developers om koppelingen met hun LMS te realiseren. Als betrouwbare en deskundige vraagbaak en adviseur ben je een essentiële schakel in het oplossen van complexe technische vraagstukken.
Functie omschrijving
Als technisch consultant voor SAAS-software ben je het eerste technische aanspreekpunt voor de klanten. Je bent verantwoordelijk voor de implementatie van integraties en koppelingen met het LMS systeemPrimaire taken en verantwoordelijkheden:
- Configuratie van API-koppelingen: Je zorgt voor de inrichting van koppelingen met diverse systemen van hun klanten.
- SSO (Single Sign-On) inrichten: Je werkt nauw samen met klanten om single sign-on oplossingen te implementeren en te zorgen voor een naadloze integratie.
- Beantwoorden van klantvragen: Je bent het aanspreekpunt voor technische vragen en zorgt voor heldere communicatie over hun API-mogelijkheden.
- Troubleshooting van bestaande koppelingen: Als er technische uitdagingen zijn, duik je in het probleem en kom je met oplossingen. Daarnaast draai je mee in hun academy support team en help je, zowel telefonisch als via het ticketsysteem, vragen te beantwoorden over hun LMS.
Functie eisen
- Minimaal HBO-diploma of vergelijkbaar niveau.
- Analytisch: Problemen ontleden en gericht oplossingen bedenken.
- IT-passie: Altijd op de hoogte van de nieuwste technologieën.
- Postman-ervaring: Een pluspunt voor het testen en oplossen van API-koppelingen.
- Klantgericht: Begrip voor klantbehoeften en streven naar klanttevredenheid.
- Leergierig: Misschien nog niet alles onder de knie? Geen probleem!
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris tot 3700 afhankelijk van je ervaring.
- 25 vakantiedagen
- 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding
- Ruimte voor het volgen van trainingen en behalen van certificeringen
- Een goede pensioenregeling
- Leuke en frequente teamuitjes en budget om ook met je directe collega’s zelf iets te organiseren
Naar vacature
Meer vacatures van Haystack People
Meer Technische Support vacatures
Gerelateerde vacatures aan Technische Support
AWETA - Pijnacker
WIE ZIJN WIJ? De Aweta Groep heeft wereldwijd een toonaangevende positie op het gebied van volledig geautomatiseerde en geïntegreerde sorteer- en verpakkingssystemen voor groenten en fruit. De productie-, verkoop- en - Volledige vacature bekijken
WerkTalent - Maasdijk
Zoek jij een uitdagende en klantgerichte functie als ICT Support Medewerker? Zoek jij een uitdagende en klantgerichte functie als ICT Support Medewerker? Als ICT Support Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze - Volledige vacature bekijken
Support Engineer 2e/3e lijns Software SQL
CareerValue B.V. - Delft
De Functie: In deze rol ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van 2e als 3e lijns incidenten, waarbij je technische vraagstukken en problemen van klanten oplost. Je werkt nauw samen met het ontwikkelingsteam om - Volledige vacature bekijken
Technisch Support Engineer bij softwareclub
CareerValue B.V. - Delft
De Functie: Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van zowel 1e, 2e als 3e lijns incidenten, waarbij je technische vraagstukken en problemen van klanten oplost. Je werkt nauw samen met het ontwikkelingsteam om complexe - Volledige vacature bekijken