Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Operations manager - Ibis Styles
Hotelprofessionals
- Almere
Hotel ibis Styles Almere heeft in September 2019 haar deuren geopend. Het is een nieuw hotel met een klein, hecht en enthousiast team. Het hotel heeft 70 kamers, een brasserie en 10 conferentiezalen. Doordat het hotel splinternieuw is biedt dit enorm veel mogelijkheden voor de medewerkers. Er is veel ruimte tot eigen inbreng wat het voor onze medewerkers tot een heel fijne werkplek maakt. Wij besteden veel aandacht aan ieders persoonlijke ontwikkeling. We zijn op zoek naar aanpakkers die verder denken dan de vaste werkzaamheden en de verwachting van onze gasten willen overstijgen. Wij denken hier niet in hokjes maar staan voor één team en één taak.
Ibis Styles in Almere is onderdeel van de ibis familie en valt onder de Franse moederorganisatie ACCOR. Accor is ‘s werelds toonaangevende hotelonderneming en marktleider in Europa. ibis Nederland kenmerkt zich door een open, informele cultuur van ‘doeners' en er werken relatief veel jonge mensen. Wil jij deel uitmaken van een team met een echte hands-on mentaliteit met veel ruimte tot eigen inbreng en persoonlijke ontwikkeling in een informele werksfeer. Dan ben jij hier aan het juiste adres!
Functiebeschrijving
Ibis Styles Almere biedt 70 modern ingerichte kamers, een fitnessruimte, gratis WiFi, vergaderruimten, een gezellige brasserie voor lunch of diner en een uitgebreid ontbijtbuffet. Onze gezellige, moderne en knusse kamers zijn voorzien van een comfortabel bed en een compleet uitgeruste badkamer. Ze beschikken over alles wat er nodig is voor een aangenaam verblijf. Naast het hotel hebben we ook ons zalencentrum. Daar komen gasten voor een vergadering, een rustige werkplek of een feest. Zalencentrum Almere beschikt over prachtige zalen elk met een eigen karakter en capaciteit (variërend van 16 m2 tot 140 m2).Als Operations Manager bij Ibis Styles Almere ben je het aanspreekpunt voor gasten en zorg je ervoor dat zij een warm en gastvrij ontvangst krijgen en goed kunnen vergaderen, feesten of lekker kunnen slapen. Jij bent de verantwoordelijke voor het zalencentrum waar je vanaf de voorbereiding tot het vertrek van de gasten zorgt dat het evenement perfect verloopt. Daarnaast ondersteun je waar nodig en schakel je tussen verschillende afdelingen van het hotel om gasten optimaal van dienst te zijn. Bij drukte spring je bijvoorbeeld bij in andere afdelingen. Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt voor onze lokale zakelijke boekers. Ben je graag op de werkvloer aanwezig, motiveer je collega's, streef je ernaar het serviceniveau continue te verbeteren en daarmee de gasttevredenheid te verhogen, dan zij wij op zoek naar jou! Hieronder volgt een beknopt overzicht van de zaken die globaal gezien de rode draad zullen vormen in je functie:- Zeer nauw samenwerken met en plaatsvervangend aanwezig zijn voor de Hotel Manager
- Dagelijkse leiding & ondersteuning aan het zalencentrum
- Eerste aanspreekpunt voor onze lokale zakelijke boekers
- Je onderhoud de relatie met bestaande boekers en potentiele gasten voor ons zalencentrum
- Het blijven ontwikkelen en verbeteren van werkprocessen
- Het op peil houden van de voorraden van de F&B
- Roostering & werving personeel
- Planning maken en begeleiden reparaties door Technische Dienst of externe parijen
- Klachtenafhandeling en het beantwoorden van reviews
- Bereikbaar voor storingen en problemen in het hotel
Functie-eisen
- Minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van F&B of evenementen organisatie.• Je bent flexibel in je werktijden. Je bent bereid om avonddiensten en zon- en feestdagen te werken. Je vangt diensten op tijdens ziekte, drukte en vakantieperioden• Enthousiast en zelfstandig• Organisatorisch sterk• Commercieel sterk, niet bang om prospects te benaderen• Kan werken in teamverband• Beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift• Kennis van reserveringssysteem OPERA is een pre
Naar vacature
Meer vacatures van Hotelprofessionals