Allround servicemedewerker bij snelgroeiende zorgaanbieder
Allround servicemedewerker bij snelgroeiende zorgaanbieder
Hoofdkantoor Amsterdam
| 32 - 36 uur per week |
Vervuld
2 november 2021
Wil je graag in een hecht en ondernemend team werken? Waar we samen bouwen aan een van de mooiste en menselijkste concepten op het gebied van woonzorg voor mensen met dementie? Zie jij andermans ‘probleem’ als jouw uitdaging? Ben je technisch aangelegd en heb je een servicegerichte instelling? Lees dan verder!
- 32 – 36 uur per week;
- Werken in een jonge en snelgroeiende organisatie;
- De ruimte om je werk zo mooi te maken als je wilt;
- Hoofdkantoor in Amsterdam, tegenover het Olympisch Stadion;
- Startdatum in overleg.
Als allround servicemedewerker ondersteun je de afdelingen Facilitair en Vastgoed en ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinerende en support taken op technisch en facilitair terrein. Je ben het eerste aanspreekpunt voor onze Gastenhuis locaties. Verder bestaat je takenpakket o.a. uit de volgende werkzaamheden:
- Het aanvragen van offertes;
- Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de locaties met reparatie- en herstelverzoeken;
- Het behandelen van storingen deze uitzetten bij onderhoudspartijen of externe beheerder;
- Het uitzetten en coördineren/monitoren van opdrachten aan diverse onderhoudspartijen;
- Controleren facturen en onderhoudscontracten;
- Aanvragen onderhoudscontracten;
- Beantwoorden van technische vragen vanuit de locaties;
- Opvragen documenten/tekeningen voor nieuwbouwlocaties bij architecten zoals lichtplan, makelaarstekeningen etc.;
- Uitwerken van opdrachtbrieven naar aanleiding van offertes;
- Verrichten van administratieve werkzaamheden;
- Het aansturen van onderhoudspartijen.
- Een afwisselende en uitdagende functie in een succesvolle, groeiende organisatie;
- Bijdragen aan ons hogere doel: de ouderenzorg beter maken;
- Een hecht team van 16 hoofdkantoorcollega’s, waarvan de helft er nog geen jaar werkt. Onze cultuur is dus nog niet in beton gegoten, jij helpt die mede vormgeven;
- Een marktconform salaris met prima arbeidsvoorwaarden conform de cao VVT, waaronder een dertiende maand;
- Een jaarcontract met zicht op een vast dienstverband;
- Flexibiliteit: je werkdagen en tijden en thuiswerkdag(en) bepalen we in overleg.
- Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau;
- Enige werkervaring in een soortgelijke functie is een pré;
- Je bent technisch aangelegd;
- Je werkt zelfstandig, bent gestructureerd en administratief sterk;
- Je bent ondernemend en gefocust op kwaliteit en hospitality.
Het Gastenhuis biedt een liefdevol thuis aan mensen met dementie, vanuit een groeiend aantal vestigingen in Nederland. Ieder huis biedt plek aan 22 bewoners in een huiselijke sfeer. Bijzonder is, dat onze huizen bijna allemaal geleid worden (echt)paren met een gedegen zorgachtergrond, die in de dienstwoning naast het huis wonen. Daardoor wordt er een beetje als een grote familie samengeleefd. Samen met een team van ca. 25 medewerkers bieden zij een zeer persoonlijke zorg en begeleiding. Onze deuren zijn gewoon open en onze huizen staan op plekken midden in de maatschappij. In 2020 gaf ZorgkaartNederland ons een plek in de top 10 van best gewaardeerde verpleeghuizen. We scoren een 8,1 op medewerkertevredenheid en een 9,1 op klanttevredenheid. Ons bedrijf is opgericht in 2014, heeft momenteel ca. vijfhonderd medewerkers en houdt hoofdkantoor in Amsterdam.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Het Gastenhuis