Inloggen - Registreer  

Administratief Medewerker / Boekhouder

Page Personnel - Amsterdam
Toegevoegd 17/06/2024Werken bij een kleine snelgroeiende organisatie.Vloeiend Nederlands is een pré.Over onze klantDe opdrachtgever is een dynamisch bedrijf op zoek naar een energieke en gedreven Administratief Medewerker /
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Boekhouder

Verenigingsvacatures.nl - Amsterdam - 19-02-2025 Naar vacature  

Over de organisatie

De Amsterdamse Federatie van Woningcorporaties (AFWC) is het samenwerkingsverband van de negen woningcorporaties in Amsterdam, die samen zo’n 190.000 woningen beheren. We behartigen de belangen van de corporaties, stimuleren onderlinge samenwerking en verzamelen en delen kennis over volkshuisvesting. Samen willen we bijdragen aan goed en betaalbaar wonen in de regio Amsterdam. Mensen met een laag inkomen vormen onze primaire doelgroep.

Functieomschrijving

Wij zijn per direct op zoek naar een
Boekhouder
. Een gedreven financieel talent die met zorg de boekhouding beheert en het verschil maakt met jouw advies en procesverbeteringen.

Wat ga je doen?

Als boekhouder ben jij de spil in onze financiële administratie. Je zorgt voor het tijdig en correct uitvoeren van de maand- en jaarafsluitingen, stelt financiële rapportages op en draagt bij aan de opstelling van begrotingen en jaarrekeningen. Je werkt nauw samen met de medewerker Financiën en HR, de beleidsadviseurs en de directeur bestuurder, en biedt ondersteuning bij financiële vraagstukken. Daarnaast speel je een belangrijke rol in het verbeteren van onze administratieve werkprocessen en procedures.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

Boekhouding en grootboekbeheer:

Jij bent verantwoordelijk voor het goed uitvoeren van de boekhouding, het uitvoeren van regelmatige controles en het zorgen voor up-to-date en accurate gegevens.

Financiële rapportages:

Je stelt maandelijkse rapportages op voor zowel onze organisatie als de diverse projecten. Jij voorziet de projectleiders en budgethouders tijdig van de nodige sturing op hun budgetten.

Jaarverantwoording:

Jij bereidt de jaarrekening voor en zorgt voor een soepele accountantscontrole.

Begroting en budgettering:

Je stelt begrotingen op, volgt de financiële prestaties en geeft gevraagd en ongevraagd advies over budgetten.

Ondersteuning:

Je biedt ondersteuning en begeleiding aan de medewerker Financiën en HR in hun dagelijkse werkzaamheden.

Verantwoordelijkheid voor AO/IC:

Je zorgt ervoor dat de Administratieve Organisatie en Interne Controle up-to-date zijn.

Wat neem je mee?

Opleiding:

Een afgeronde Hbo-opleiding in de richting van financiën of bedrijfseconomie.

Ervaring:

Aantoonbare ervaring op het gebied van financiën en boekhouding, met een goede beheersing van Excel, een boekhoudpakket zoals AccountView en ervaring met het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen.

Competenties:

  • Analytisch denkvermogen: Je begrijpt cijfers en kan deze vertalen naar bruikbare inzichten.
  • Integriteit: Je werkt met vertrouwelijke gegevens en kunt deze op een zorgvuldige en betrouwbare manier behandelen.
  • Zorgvuldigheid: Jij ziet de details en zorgt ervoor dat alles klopt.
  • Zelfstandigheid: Je neemt verantwoordelijkheid voor je taken en werkt gestructureerd en doelgericht.
  • Proactief en communicatief: Je hebt geen moeite om collega’s te benaderen en advies te geven.
  • Teamspeler: Samenwerken is voor jou vanzelfsprekend, je weet wanneer je moet leiden en wanneer je moet ondersteunen.

Wat bieden wij?

  • Een kans om impact te maken op de voorraad corporatiewoningen in Amsterdam en te werken aan de samenwerking van de Amsterdamse corporaties onderling en die met hun partners.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, met de intentie te verlengen voor onbepaalde tijd.
  • Een bruto maandsalaris van € 4.366 – € 5.897 op basis van een 36-urige werkweek.
  • Hybride werken: deels thuis en deels op kantoor (50/50).
  • Een NS businesscard voor woon-werk verkeer of een reiskostenvergoeding.
  • Ruimte voor opleidingen met een eigen ontwikkelbudget.
  • Een laptop en een vergoeding voor een mobiele telefoon.
  • Een prettig, in 2024 vernieuwd kantoor in Amsterdam, vlakbij station Lelylaan.
  • Een leenfiets tot je beschikking.
  • Startdatum is in overleg.

Geïnteresseerd?

Ben je enthousiast en wil je reageren? Dan ontvangen we graag per e-mail je cv én motivatiebrief. Je kunt de mail richten aan Marion van Steveninck, Officemanager HR via

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Verenigingsvacatures.nl
Meer Boekhouder vacatures

Gerelateerde vacatures aan Boekhouder

Boekhouder

The Hospitality Recruiters - Amsterdam
18 dagen geleden - Volledige vacature bekijken

Boekhouder

Projob B.V. - Amsterdam
Bedrijfsomschrijving Vastgoedbedrijf in het centrum van Amsterdam. Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en word jij blij van gedetailleerd werken? Sluit je aan bij dit vastgoedbeleggingsbedrijf in Amsterdam en beheer de
- Volledige vacature bekijken

Boekhouder

Projob B.V. - Amsterdam
Bedrijfsomschrijving Vastgoedbedrijf in het centrum van Amsterdam. Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en word jij blij van gedetailleerd werken? Sluit je aan bij dit vastgoedbeleggingsbedrijf in Amsterdam en beheer de
- Volledige vacature bekijken

Boekhouder

Projob - Amsterdam
Ben jij nauwkeurig en word jij blij van gedetailleerd werken? Sluit je aan bij dit vastgoedbeleggingsbedrijf in Amsterdam en beheer de financiële administratie en VVE-administraties. Zorg ervoor dat alles perfect geregeld
- Volledige vacature bekijken