Inloggen - Registreer  

CSA Package Owner / Civil Supervisor

PM Group - Amsterdam
Overview We have a requirement for a CSA Package Owner / Civil Supervisor for a large Pharmaceutical Construction project in The Netherlands. Who we are PM Group is an employee owned, international project delivery firm with
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Construction & Project Manager Logistic & Industrial, Nieuw

PropertyPeople - Amsterdam - 28-02-2025 Naar vacature  

Heb jij ervaring met het succesvol begeleiden van CapEx projecten? Ben jij degene die met een Technisch Asset Management bril diverse projecten kan aansturen en als het nodig is in detail kan bijspringen? Lijkt het je leuk om dit vanuit een prachtig hoofdkantoor in Amsterdam en met groot (Europees) team van vastgoedprofessionals op te pakken. Dan drinken we graag een kop koffie met je.

Wat ga je doen als Construction & Project Manager?

Je hebt een aantal jaren ervaring opgedaan als Technisch Manager of Project Manager in Bedrijfsmatig Vastgoed. Je werkt samen met (internationale) collega’s en richt je hierbij hoofdzakelijk op de vastgoedportefeuille die onze opdrachtgever in Nederland bezit.

Je bent primair verantwoordelijk voor het succesvol managen van projecten en de projectteams die ze realiseren. Daarnaast voer je ook het Technisch Asset Management over (een deel van) de Nederlandse portefeuille, waarbij je op tactisch niveau meekijkt of de investeringen die gedaan moeten worden passen binnen de gestelde rendementsdoelstellingen.

Je houdt van het schakelen op meerdere ‘project-borden’, een echte multi-tasker. Hierbij is het de bedoeling dat de beoogde CapEx investeringen op een goede manier worden geïnvesteerd, waarbij jij je richt op het voeren van het projectmanagement van projecten vanaf € 200.000, inclusief designing, tendering en het verkrijgen van juiste vergunningen.

Je bent onderdeel van een jong en dynamisch team, dat verantwoordelijk is voor een brede portefeuille in Nederland. De portefeuille, bestaande uit zowel logistiek als industrieel vastgoed, biedt een enorm potentieel om waarde toe te voegen. Er ligt veel ontwikkelingspotentieel voor een kandidaat die de juiste mix van creativiteit, vastberadenheid en de flexibiliteit heeft om in een bedrijf te werken met een ondernemende cultuur.

Jouw verantwoordelijkheden:

Project Management
Opstellen en uitvoeren van CapEx-plannen, met focus op vergunningen, naleving en kosten;
Uitvoeren van Technisch project management werkzaamheden voor alle regio’s waarin Mileway in Nederland vastgoedobjecten bezit;
Verantwoordelijk voor de planning en aanbesteding van werkzaamheden en diensten voor nieuwbouw, verbouwingen of revitaliseringsmaatregelen, in samenwerking met collega’s en externe adviseurs en leveranciers;

Het coördineren van de aanbestedingsprocedures voor de projectmatige werkzaamheden, om vervolgens de uitvoering te coördineren binnen de gestelde kosten- en planning;

Contact onderhouden met huidige en potentiële huurders in samenwerking met het Asset Management Team, het in kaart brengen van hun wensen en verzoeken en het afhandelen van wijzigingen aan het verhuurde pand (fit-outs);

Het adviseren van collega Asset Managers over technische CapEx-investeringen;
Beoordelen en opstellen van overeenkomsten met leveranciers.
Technisch Asset Management
Verantwoordelijk voor het tactisch en operationeel beheer van vastgoedportefeuilles. De focus ligt op het maximaliseren van de waarde, prestaties en duurzaamheid van gebouwen door middel van effectief technisch asset management.

Toezicht houden op, uitwerken en uitvoeren van het duurzaamheidsplannen voor de vastgoedportefeuille;
Nauw samenwerken met externe vastgoedbeheerders voor het opstellen van MJOP’s;
Uitvoeren van diverse werkzaamheden in het kader van de ESG strategie van de organisatie.

Dit ben jij

  • Minimaal een bachelor in een relevant vakgebied;
  • Minimaal 2-3 jaar ervaring als technisch of projectmanager, ervaring met (last mile) logistiek is niet een vereiste, wel een pré;
  • Aantoonbare ervaring in het leiden van Capex-projecten van begin tot eind, inclusief pre-ontwikkelingsfase, vergunningen, aanbestedingen, levering en oplevering;
  • Relevante ervaring op bouwlocaties, met kennis van alle fasen van planning en uitvoering;
  • Uitstekende plannings-, organisatie- en communicatieve vaardigheden;
  • Sterk in het oplossen van problemen en het bedenken van creatieve oplossingen voor uitdagende situaties;
  • In staat om zowel strategisch te plannen als hands-on leiding te geven;
  • Vloeiend in zowel Nederlands als Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Bekendheid met tools zoals Excel, Yardi, Tableau en budget vs. Actuals kosten-tools is een pré.

Over het bedrijf

In een korte periode is onze opdrachtgever uitgegroeid tot een sterke speler in logistiek vastgoed en is door geheel Europa actief.
De organisatie heeft altijd de ambitie gehad het anders te willen doen, waarbij de lokale kennis binnen de verschillende markten wordt gecombineerd met de expertise van een Europees bedrijf. De markt blijft onverminderd sterk veranderen, vanuit de ‘can do’-mentaliteit groeit men stevig door en zijn de ambities voor de toekomst groot.

Wat bieden zij jou?

Uiteraard een uitstekend salaris, passend bij jouw werkervaring, aangevuld met een bonusregeling, lease auto en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.

Het hybride werken is binnen deze jonge en moderne organisatie vanzelfsprekend. Er wordt hard gewerkt, maar daarbij is er ook respect voor een goede balans tussen werk en privé. Daarnaast zijn er volop studie- en ontwikkelprogramma’s om je op persoonlijk en zakelijk vlak verder te blijven ontwikkelen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van PropertyPeople

Gerelateerde vacatures aan Construction & Project Manager Logistic & Industrial, Nieuw

Lead Civil Structural Engineer

Leap29 - Amsterdam
Are you a seasoned Lead/Senior Engineer in Civil Structural Architectural looking for your next challenge? With over 10 years of experience in the engineering field, including 5 years in managerial roles, I bring in-depth
- Volledige vacature bekijken

Cost Manager/Quantity Surveyor - Data Centre Constru...

Turner & Townsend - Amsterdam
Job Description We are seeking applications from an experienced construction based Cost Manager to join our team in The Netherlands. Job Objectives Pre and post-contract duties including preparation of cost estimates,
- Volledige vacature bekijken