Project Manager I&C and Electrical
Siemens Energy - Zoeterwoude
Project Manager I&C and Electrical About the Role Location Netherlands Zuid-Holland Zoeterwoude Remote vs. Office Hybrid (Remote/Office) Company Siemens Energy Organization Gas Services Business Unit Service Europe & Africa - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Service Level Manager
Hieronder ziet een beperkt deel van de opdracht.
Alleen als u ingelogd bent, ziet u alle gegevens.
Meld u nu gratis aan!
of
Login.
Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
Type:
Detachering
Starten op:
1-4-2025
Duur:
6 maanden / kans op verlenging
Geplaatst op:
7 maart 2025 om 15:06 uur
Specialisme:
Overig
Tariefindicatie:
In overleg / n.t.b.
Opdrachtomschrijving
Referentienummer: 2025-01873Omgeving: Den Haag, Koningskade 4
Startdatum: 1-4-2025
Einddatum: 30-9-2025
Gesprekken: Selectiegesprekken vinden plaats bij voorkeur fysiek op de Koningskade 4 met de betreffende Teammanager en één of meerdere leden van het huidige team Service Level Management.
Optie op verlenging: Ja - Ja, max. 6 maanden per verlenging.
Aantal uur per week: 36
Sluitingsdatum: donderdag 13 maart om 13.00 uur
*** is op zoek naar een Service Level Manager voor 36 uur per week.
Als Service Level Manager houd je je bezig met het definiëren, inrichten en bewaken van het niveau van de dienstverlening aan de klanten van verschillende keten(s). Daarnaast adviseer je de ketenmanager en servicemanager over verbeteringen binnen de dienstverlening. Je bent niet alleen reactief, maar vooral ook proactief aan het werk. Het grootste deel van de tijd ben je bezig met het maken en analyseren van rapportages over de dienstverlening. Op basis van de resultaten stel je verbeterplannen op, waarvan je ook de uitvoering bewaakt.Het is een dynamische functie die veel verder reikt dan het klantencontact. Er wordt ook een groot beroep gedaan op je vermogen om mee te denken en te werken in het verbeterproces.
Belangrijkste taken
Procesmatig begeleiden: Je zorgt voor het procesmatig begeleiden, afstemmen, documenteren en overeenkomen van de servicelevels samen met de service- en ketenmanagers. Deze servicelevels betreffen interne, onderlinge leveringsafspraken t.a.v. Technical Services (TS) en ook de servicelevels van de diverse Business Services (BS) binnen de ketens.
Bewaken van servicelevels: Je legt de overeenstemming rondom de interne leveringsafspraken en processen vast en bewaakt het niveau van de overeengekomen interne en externe servicelevels.
Rapporteren: In een onafhankelijke rol rapporteer je over de gerealiseerde servicelevels intern binnen SSC-ICT.
Levering van rapportages: Je levert rapportages en analyses op verzoek van het management en beantwoordt de vragen met betrekking tot de kwaliteit en prestaties van de keten.
Initiëren van acties: Je initieert acties om de kwaliteit van de dienstverlening van de keten te verhogen en ondersteunt daarmee de ketenmanager en servicemanager.
Incident rapportage: Wanneer onverhoopt een major incident in de keten plaatsvindt, lever jij een rapportage.
Meer over jouw toekomstige team/afdeling
Je gaat werken voor de Business Unit IT Infrastructuur Services, dus enige affiniteit met ICT Infra is wel gewenst. Team Keten, Kwaliteit en Advies telt vier vaste service level managers. Je werkt veel samen met de service- en securityadviseurs en de service level managers van andere business units. We werken hybride: gebruikelijk is twee dagen op kantoor en drie dagen thuis. Dit kunnen we in overleg vaststellen.
De samenwerking onderling is heel open en direct en je zult je beslist thuis voelen in het team. We werken altijd met twee personen aan een casus, zodat je elkaar kunt opvangen en aanvullen. Wat vinden we belangrijk? Veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid, op een leuke en informele manier samenwerken en vooral ieders kwaliteiten op de beste manier benutten. Er is beslist aandacht voor je persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.
Eisen bij de opdracht:
Je hebt minimaal een HBO diploma, bij voorkeur richting Communicatie/ ICT.
Je bent minimaal ITIL gecertificeerd.
Wensen bij de opdracht:
Je hebt werkervaring als Service manager en/of Servicelevel manager.
Je hebt werkervaring met het maken van rapportages en analyses.
Je hebt ervaring met het opstellen van dienstverleningsafspraken (bijvoorbeeld OLA's, SIP, DVA's).
Je hebt ervaring met het werken met TOPdesk en/of PowerBI.
Je past binnen de organisatie.
Competenties:
Je hebt goede communicatieve en sociale vaardigheden.
Je vindt het een uitdaging om samen met je team actief bezig te zijn met het vormgeven van de dienstverlening en werkwijze.
Je bent goed in het analyseren van rapportages.
Je hebt een proactieve houding.
Je krijgt energie van het nauwkeurig vastleggen van afspraken in diverse documenten.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van 4-Freelancers.nl
Meer Service Level Manager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Service Level Manager
Wolters Kluwer Global Business Services B.V. - Alphen aan den Rijn
Manager IT SupportWolters KluwerWolters Kluwer, headquartered in Alphen aan den Rijn, the Netherlands, is a leading global provider of information, software, and services for professionals. We serve customers in more than - Volledige vacature bekijken
Talent Acquisition Manager - Great Britain, Ireland
OKB KONE plc - The Hague
We are excited to offer the opportunity to lead Talent Acquisition in Ireland, the United Kingdom, and the Netherlands. This role covers three countries and is a unique challenge and opportunity to influence our strategic - Volledige vacature bekijken
System and Application Manager
HSD Campus - The Hague
What are you going to do as system and application manager:As a system and application manager, you will work to bring and manage our IT environment to a new level. You think along in smart solutions for the design of our - Volledige vacature bekijken
ARHS - The Hague
Job Description We are currently looking for a Project Manager to join our growing team in one of the most biggest European organizations. Tasks: Manage and be accountable for a series of projects to Client's project - Volledige vacature bekijken