Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer Support Specialist Eng Nb Pat Dev

Volgen - via MonsterBoard - Den-bosch - 28-02-2019 Naar vacature  

Heb jij ervaring in een Technische Customer Service rol? Haal je er voldoening uit om alles voor de klant te regelen en organiseren? En daarnaast veel in contact te staan met je interne collega's? Dan is deze functie op je lijf geschreven!

Wat ga je doen?

In de rol als Customer Support Specialist ben je het vaste aanspreekpunt voor eigen klanten in de Benelux en Frankrijk. Je werkt ondersteunend aan de Sales- & Productmanagers op het gebied van administratieve ondersteuning en het ordermanagement. Daarnaast denkt je mee over de juiste apparatuur en geef je de klant technisch advies.

Dagelijks sta je in contact met de klant met betrekking tot de orders, levertijden, advies over producten, leveringen, voorraad en facturatie. Naast het ordermanagement, ondersteun je in opstellen van offertes, aanleveren van informatie en data voor mailing, acties en meetings van Accountmanagers en Project Managers. In deze veelzijdige functie is geen dag hetzelfde.

Waar kom je terecht?

Onze opdrachtgever is op zoek naar een Customer Support Specialist, die de afdeling van komen versterken. Het team is vanuit Den Bosch verantwoordelijk voor de klanten in de Benelux en een deel van Frankrijk. Je staat in contact met ziekenhuizen, eerste hulp, thuiszorg en specialistische afdelingen, waar deze internationale organisatie innovatieve medische apparatuur aanlevert. De organisatie geeft de medewerkers veel vrijheid en zelfstandigheid voor taken in het team.

Wat kun je verwachten?

Je gaat aan de slag in een verantwoordelijke en uitdagende functie binnen een internationale organisatie. Het salaris in marktconform en bedraag maximaal €2900 bruto per maand o.b.v. 40 uur per week.

Wat neem je mee?

Om succesvol te zijn als Customer Support Specialist zijn wij op zoek naar iemand die kennis en ervaring heeft in het ordermanagement traject. Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in een technische omgeving
  • Meerdere jaren ervaring in een soortgelijke rol, zoals Commerciële Binnendienst, Sales Support of Customer Care
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Klantgerichte instelling, waarbij je meedenkt en proactief aan de slag gaat
  • Positieve motivatie, je bent collegiaal en behulpzaam
  • Probleemoplossend vermogen, waarbij je denkt in mogelijkheden
  • 40 uur beschikbaar per week
  • Uitstekende Excel vaardigheden en ervaring met SAP en Oracle.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Volgen