Functioneel applicatiebeheerder
Houd jij van de uitdaging van een complexe (digitale) puzzel? En heb jij de drive om werkprocessen zo in te richten dat je de afdelingen binnen ons ziekenhuis steeds verder kunt ontzorgen? Kom met jouw kennis en inzet verder bouwen aan de ontwikkeling van applicaties binnen OLVG en lees snel verder!
Zo maak jij impact bij OLVG
Als functioneel applicatiebeheerder op onze afdeling financiën vertegenwoordig je de functionele inrichting van onze AFAS applicatie. Je ondersteunt collega’s binnen onze afdeling, maar ook collega’s van andere afdelingen binnen het ziekenhuis (de interne klanten) met raad en daad, die deze digitale applicatie gebruiken. Daarnaast ben je altijd bezig om de applicatie verder te optimaliseren. Afwisselend en leuk aan deze contacten is dat je het ene moment in overleg bent met een collega applicatiebeheerder over de inrichting van een nieuwe workflow, terwijl je het andere moment overlegt met een collega van de financiële afdeling die bij jou komt omdat ze advies nodig hebben over hun werkzaamheden.Jouw werkzaamheden als functioneel beheerder:
- samen met je functioneel beheer collega’s werk je als team aan het beheer en de doorontwikkeling van de applicatie en het automatiseren van processen
- je bent de schakel tussen de applicatie en de mensen; je bent aanspreekpunt voor gebruikers binnen de organisatie en je hebt veel contact met gebruikers binnen de afdeling financiën
- je bent verantwoordelijk voor de inrichtingsvraagstukken en beheert de gebruikersprofielen en autorisaties
- naast beheertaken bestaat jouw werk voor een groot deel uit het werken aan verbeteringen. Je bedenkt, op basis van (nieuwe) mogelijkheden die AFAS biedt, creatieve oplossingen die resulteren in gebruiksvriendelijke werkprocessen en werk je aan het bouwen van relevante rapportages
- je doet aanpassingen aan bestaande inrichting en bouwt zelf nieuwe inrichting en workflows
Dit neem jij mee naar OLVG
We verleggen de bekende weg als het bijdraagt aan het resultaat. En bedenken het liefst hoe het nóg beter kan. Op eigen wijze en met elkaar. Daarom rekenen we op jouw analytisch vermogen en zorgvuldigheid. Jij leert snel en deelt graag je kennis en vaardigheden. Met een analytische en praktische instelling vertaal je processen naar oplossingen en verbeteringen in systemen, die je vervolgens zelf kunt realiseren.Dit neem je ook mee:
- een afgeronde en relevante hbo opleiding of vergelijkbare ervaring
- je hebt kennis van en ervaring met AFAS
- je hebt ervaring met het opstellen van rapportages
- je communiceert uitstekend in de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
Hier kom jij te werken
Je komt te werken in een gezellig team op een werkplek in hartje Amsterdam. Herkenbaar voor ons stadsziekenhuis is de grote maatschappelijke betrokkenheid in een veelzijdige zorg omgeving die volop in beweging is met alle dynamiek van een grootstedelijke regio.Ons totale werkgebied is daarmee veelomvattend, maar de directe en oprechte contacten met collega’s uit je team en de vele ontmoetingen met andere afdelingen op diverse niveaus vanuit je functie, óf ochtends met een kop koffie staand bij de espressobar in de centrale hal, maken dat jij je snel thuis zult voelen bij OLVG.
OLVG heeft meerdere locaties in Amsterdam. We kennen twee hoofdlocaties te weten locatie Oost aan het Oosterpark en locatie West aan de Jan Tooropstraat. Jouw werkzaamheden zullen voornamelijk op locatie West plaatsvinden, waar naast een werkweek van 4 x 9 uur ook de optie tot regelmatig thuiswerken onderdeel is van de mogelijkheden die wij bieden.
Jouw team maakt deel uit van de afdeling Financiën. Je zult in je functie nauw samenwerken met collega functioneel beheerders (ook van andere afdelingen) en het hoofd bedrijfsadministratie.
Wat krijg jij van OLVG
Werken bij OLVG betekent werken in hét stadsziekenhuis van Amsterdam. Een werkomgeving waar jij je optimaal kunt ontwikkelen. Want jouw wensen en ideeën doen ertoe. Zo doen we dat bij OLVG.Daarom bieden we jou:
- minimaal € 3606 en maximaal € 5084 bruto per maand (fulltime) in FWG-schaal 55 cao ziekenhuizen;
- werkweek van 36 uur;
- dienstverband voor de periode van één jaar, met zicht op verlenging voor onbepaalde tijd;
- thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
- kostendekkende OV-reiskostenvergoeding;
- flexibele reiskostenregeling, waarbij jij iedere dag kunt kiezen welk vervoer jou het beste uitkomt;
- eindejaarsuitkering van ruim 8%;
- vakantiegeld van ruim 8%;
- 144 uur vakantieverlof;
- persoonlijk levensfasebudget van 57 uur extra verlof en de ruimte om te werken aan jouw eigen ontwikkelingswensen;
- meld je aan bij
- een Sterk in je Werk-aanbod om vitaal en met plezier te kunnen werken, met workshops, trainingen, counseling, peer support en online e-learnings;
- pensioenregeling bij PFZW;
- voordeel op jouw ziektekostenpremie met onze collectieve ziektekostenverzekering. Kies uit IZZ, Zilveren Kruis Achmea of Zorg en Zekerheid;
- kortingen op verzekeringen en financiële diensten van Centraal Beheer Achmea;
- korting bij diverse lokale ondernemers, zoals eettentjes, cafés en sportcentra;
- de keuze in arbeidsvoorwaarden die bij jou passen. Zoals de mogelijkheid om een nieuwe telefoon, fiets of laptop met belastingvoordeel aan te schaffen.
zijn op basis van een fulltime dienstverband (36 uur per week).
Klaar om het verschil te maken bij OLVG?
Klaar voor deze nieuwe uitdaging in hét stadsziekenhuis van Amsterdam? Solliciteer dan uiterlijkdinsdag 11 maart
op de functie van Functioneel applicatiebeheerder.
Nieuwsgierig naar de details van deze functie? Neem dan contact op met Saskia van der Gulik via s.vandergulik@olvg.nl.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Olvg
Meer Functioneel applicatiebeheerder vacatures