Inloggen - Registreer  

Fulltime Administratief medewerker HR

StudentJob - De Goorn - 20-02-2025 Naar vacature  

Til HR naar een hoger niveau! Word fulltime administratief medewerker HR in De Goorn en verdien tot € 3.000 bruto per maand!
32 - 38 uur per week
Tussen €2.500 en €3.000 Per maand

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker HR ben jij de onmisbare schakel voor alle nieuwe uitzend- en payrollkrachten! Met jouw skills zorg je voor een warm welkom, een vlotte onboarding en foutloze contracten. Jouw analytische skills komen goed van pas bij het optimaliseren van de processen. Kortom: jij bent de onmisbare schakel die alles soepel laat verlopen!

Wat ga je doen?

Als fulltime administratief medewerker HR in De Goorn zorg jij ervoor dat nieuwe uitzend- en payrollkrachten meteen happy zijn! Jij regelt alles: van onboarding tot urenverwerking en facturatie. Met jouw skills spot je meteen waar dingen beter kunnen. Klachten? Jij fixt ze! Processen? Jij optimaliseert ze! En natuurlijk zorg jij ook voor die belangrijke keuringen en documentatie. Kortom: jij bent een administratieve superheld die van aanpakken weet!

Wat krijg jij ervoor terug?

Naast een tof salaris tot € 3.000 bruto per maand (obv 40 uur) en de mogelijkheid om deels thuis te werken, krijg je hier ook superleuke extra's! Denk aan een pensioenregeling, een extra vrije dag en toffe uitjes met je collega's. Je komt terecht in een gezellig team met een top werksfeer die gecertificeerd is als Great Place to Work! Bovendien krijg je een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid, waar je echt impact maakt!

Wie ben jij?

Jij bent een enthousiaste teamplayer die altijd voor de klant klaarstaat! Met jouw scherpe blik zorg je voor een foutloze administratie en met jouw actieve houding optimaliseer je processen. Stress?Ken je niet! Jij blijft altijd cool, zelfs als het druk is. Je hebt een HBO werk- en denkniveau, minimaal een jaar administratieve ervaring en spreekt en schrijft perfect Nederlands.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van StudentJob