Functioneel Applicatiebeheerder
Continu Professionals - Kessel
Functieomschrijving Ben je proactief, technisch onderlegd en heb je ervaring met Microsoft-tools? Dan bieden wij jou een uitdagende rol met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen binnen een gemotiveerd team! Bij deze - Volledige vacature bekijken
Functioneel applicatiebeheerder
Gemeente Weert - 28-02-2025
Naar vacature
Solliciteren kan tot en met 16-03-2025
Functioneel applicatiebeheerder
Opleiding:
MBO niveau 4, HBO
Dienstverband:
Tijdelijk met uitzicht op vast
Aantal uur:
36
Max
Maximum salaris:
4297
Solliciteren kan tot en met 16-03-2025
Solliciteren
Homepage
Vacatures
Functioneel applicatiebeheerder
Opleiding:
MBO niveau 4, HBO
Dienstverband:
Tijdelijk met uitzicht op vast
Aantal uur:
36
Max
Maximum salaris:
4297
Zorg ervoor dat het zaaksysteem optimaal functioneert en bijdraagt aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening.
Als functioneel applicatiebeheerder bij de afdeling Informatie stel je gemeentelijke informatie beschikbaar aan collega’s en externe klanten. We volgen samen marktontwikkelingen en lopen voorop op specifieke gebieden. Jouw werk is essentieel om de gemeentelijke dienstverlening soepel en efficiënt te laten verlopen. Enthousiast geworden? Lees snel verder!
We doen het samen!
Je werkt bij de afdeling Informatie, waar we voorop staan in het digitaliseren en optimaliseren van informatiestromen binnen onze organisatie. Efficiënt en innovatief informatiebeheer is hierin een belangrijke pijler. Als functioneel applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor het beheer van een cruciale applicatie binnen onze organisatie: het zaaksysteem. Dit systeem zorgt ervoor dat de dienstverlening klantgericht en efficiënt plaatsvindt. Daarnaast ondersteun en adviseer je collega’s.Jij maakt het verschil door:
- Gebruikers te begeleiden en ondersteunen bij het gebruik van het systeem, inclusief autorisatiebeheer en applicatie-gebonden gegevensbeheer.
- Nieuwe releases en updates van het zaaksysteem te testen, implementeren en documenteren.
- Te communiceren met gebruikers over functionaliteiten, wijzigingsvoorstellen en prestaties van de applicatie.
- Marktontwikkelingen te volgen en vertalen naar verbeteringen binnen de gemeentelijke organisatie.
- Samenwerking met interne en externe partijen, zoals beheerders en leveranciers, om een optimale werkomgeving te garanderen.
Dit bieden wij jou!
Bij de gemeente Weert is het goed geregeld, want het gaat om Weert én om jou. Jij krijgt hier echt de mogelijkheid om je te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en vrijheid om het eigen werk in te delen en vorm te geven. Wij stimuleren interne groeimogelijkheden en door onze diversiteit aan functies zijn er volop kansen om te groeien! Je wordt hier gewaardeerd en jij kan hier écht iets voor elkaar krijgen voor de inwoners van de gemeente Weert.Bovendien:
- Bieden we je een arbeidsovereenkomst van 1 jaar voor
36 uur per week
met de intentie van een vaste baan;- Ontvang je een aantrekkelijk salaris, variërend van aanloopschaal
7
minimaal€ 2.700
bruto per maand tot en met functieschaal8
maximaal
€ 4.297
bruto per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;- Krijg je 144 verlofuren + 57,6 bovenwettelijke vakantie uren op basis van een 36-urige werkweek.
- Bouw je een Individueel Keuzebudget (IKB) op ter waarde van 17,05% van het salaris. Dit varieert in jouw geval van € 459 tot € 732 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Dit budget kun je laten uitbetalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding;
- Ontvang je jaarlijks een extra bijdrage in het IKB van €210,- bruto op fulltime basis.
- Werk je samen met je collega’s in een inspirerende, ruimtelijke omgeving, in ons mooie stadhuis.
- Zijn we in meerdere opzichten bereid te investeren in je verdere ontwikkeling.
- Stimuleren wij werkgeluk met een goede werk-privé balans en bieden we flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken. Hiervoor ontvang je een vergoeding van €3,00 netto per dag op de dagen dat je thuis werkt.
- Bieden wij een gunstige regeling voor de vergoeding van de reiskosten woon-werk verkeer; een kilometervergoeding à €0,23 netto per kilometer ongeacht vervoer, óf een vergoeding voor openbaar vervoer, bestaande uit een vergoeding voor een dagkaart (op basis van 2e klas).
- Kun je gebruik maken van veel andere voordelen zoals: een interessante betaalde ouderschapsverlof regeling en een jaarlijkse tegemoetkoming in de zorgverzekeringskosten en arbeidsongeschiktheidsverzekering.
We willen jou graag leren kennen als jij:
Een scherp analytisch vermogen hebt en gemakkelijk verbanden legt tussen verschillende systemen en processen. Je bent in staat om problemen snel te doorgronden en werkt gestructureerd aan oplossingen. Daarnaast ben je communicatief sterk en weet je gebruikers op een begrijpelijke manier te begeleiden en ondersteunen.Het is helemaal fijn als je:
- Relevante werkervaring hebt in een soortgelijke functie.
- Kennis en ervaring met BISL, projectmatig werken (bij voorkeur Prince II) en relevante standaarden zoals StUF-ZKN, RGBZ en ZTC.
- Ervaring met het zaaksysteem Djuma en functioneel beheer bij een gemeente is een pluspunt.
Krijg jij het voor elkaar?
Ben je enthousiast en heb je zin in deze functie? Deel jouw enthousiasme met ons! Reageren op deze vacature kan tot en metzondag 16 maart
. Uiterlijk
donderdag 20 maart
hoor je over het vervolg, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek. De gesprekken vinden plaats op
vrijdag 21 maart
. Houd je hiermee alvast rekening in je agenda?
Voor vragen over de functie of alvast informeel contact leggen, kun je contact opnemen met Nico Murk, expert informatiebeheer, +31627169256.
Na invulling van de functie worden jouw gegevens 4 weken bewaard en daarna geanonimiseerd. Wil je graag dat jouw gegevens langer zichtbaar zijn? Na het sollicitatieproces kun je aangeven dat je akkoord gaat om jouw gegevens 1 jaar te bewaren.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Gemeente Weert
Gerelateerde vacatures aan Functioneel applicatiebeheerder
ERP Functioneel Applicatiebeheerder Finance
Collé Rental en Sales - Sittard
Als (Senior) Functioneel Applicatiebeheerder ERP ben jij medeverantwoordelijk voor een optimaal gebruik van het ERP systeem en het effect hiervan op de bedrijfsprocessen. Hierbij wordt niet alleen het ERP vernieuwd, maar - Volledige vacature bekijken
Technische applicatiebeheerder
Adecco - Kessel
Onze ICT-afdeling groeit en we zijn op zoek naar een gedreven Functioneel/Technisch Applicatiebeheerder. Heb jij de passie en expertise om onze applicaties naar een hoger niveau te tillen? We kijken uit naar jouw - Volledige vacature bekijken
Olympia - Kessel
Bedrijfsomschrijving topevenementen ook demontabele gebouwen voor uiteenlopende toepassingen. Ze zijn de marktleider van hun branche en toonaangevend met hun eigen research & development afdeling. Zo waren ze de eerste ter - Volledige vacature bekijken
Olympia - Kessel
Bedrijfsomschrijving topevenementen ook demontabele gebouwen voor uiteenlopende toepassingen. Ze zijn de marktleider van hun branche en toonaangevend met hun eigen research & development afdeling. Zo waren ze de eerste ter - Volledige vacature bekijken