Inloggen - Registreer  

Medewerker servicebureau

Visser Contactlenzen - Nijmegen - 26-02-2025 Naar vacature  

€2.894 tot €3.850
Introductie
Video
Vacature
Wat krijg je?
Solliciteren

Ben jij die vriendelijke stem die elk telefoontje nét dat beetje extra geeft?

Bij Visser Contactlenzen zoeken we een Medewerker Servicebureau die met een warm welkom en een helpende hand klaarstaat voor onze cliënten. Jij bent de eerste die ze horen als ze bellen met vragen over allerlei onderwerpen, van administratie en vestigingen tot oogzorg en lenzen. Of het nu druk is of rustig, jouw kalme en klantgerichte aanpak maakt het verschil! Samen met je collega’s vorm je een hecht team dat elkaar ondersteunt en samen blijft leren. Klinkt goed? Lees snel verder en ontdek waarom dit jouw nieuwe baan is!

Deze functie ontstaat per direct wegens groei van Visser Contactlenzen. De functie is beschikbaar voor 32 uur in de week. De werkdagen zijn: ma – wo – do – vrij van 8:30-17:00u.Het kan weleens voorkomen dat in onderling overleg wordt afgeweken van de vaste werkdagen. Zo vinden we het fijn als je in de vakantieperiodes extra kan werken.

01:00
Maureen vertelt je over de baan

Heb je een vraag?

Maureen Poelmans

Teamleider servicebureau
info@vissercontactlenzen.nl

Hoe ziet je werkdag eruit als medewerker servicebureau?

Om 08.30 uur gaan de lijnen open. We zijn op tijd aanwezig om alle programma’s op te starten en een kop koffie of thee te halen zodat we goed aan de dag kunnen beginnen!

Je ontvangt de hele dag door telefoontjes vanuit heel Nederland die je uiteraard zeer klantvriendelijk opneemt. Je cliënten zijn veelal mensen met een medische oogaandoening die bellen met uiteenlopende vragen.

Stressvrij en professioneel help jij de cliënten bijvoorbeeld met het maken van een afspraak of met een gerichte vraag over hun lensbestelling.
Je doet verslaglegging in de daarvoor bestemde programma’s.
Je beantwoordt vragen die via mail binnenkomen en verwerkt vloeistofbestellingen in het bestelsysteem.
Je beantwoordt voicemails/ bel me terug formulieren en verplaatst afspraken.
Aan het einde van de dag sluiten de lijnen om 17.00 uur.
Je werkt hierbij nauw samen met de fantastische collega’s van het servicebureau en de praktijkassistenten van alle vestigingen. #TeamSB!
Vanuit de ‘Visser familie’ zijn de Teamleider Servicebureau Maureen en Operationeel Manager Sandra er altijd voor je om zaken waar je tegenaan loopt te bespreken.

Werkverdeling

75% telefonie
Je ontvangt telefoontjes vanuit heel Nederland.
20% overige taken
Bijvoorbeeld mails behandelen, bestellingen verwerken of afspraken verzetten.
5% werkgroepen
Deelname aan werkgroepen om processen te verbeteren.

Standaard meegeleverd bij Visser Contactlenzen:

Salaris; je krijgt tussen de € 2.894,- en € 3.850,- bruto per maand bij een 40-urige werkweek, afhankelijk van hoeveel ervaring je al hebt in een soortgelijke functie.

Korting op je eigen contactlenzen en vloeistoffen.
Reiskostenvergoeding als je verder dan 10 kilometer reist naar je werk.
Vergoeding parkeerkosten tijdelijke locatie.
Jaarlijks teamuitje, Visser BBQ en Visser Academie dag.
Behulpzame collega’s die altijd klaar staan om je ergens mee te helpen.
Nog geen ervaring met contactlenzen? Geen enkel probleem! We leren je hoe het werkt en alles wat je moet weten over lenzen en vloeistoffen.
Deze functie is beschikbaar voor 32 uur per week.
De werkdagen zijn maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 08:30 - 17:00 uur.

“Bij het servicebureau zijn we eigenlijk de poort van Visser Contactlenzen. De cliënt staat centraal en we zullen altijd proberen zo goed mogelijk de vraag of het verzoek te behandelen en te beantwoorden. ”

Maureen, Teamleider servicebureau

Je werkplek

Het servicebureau bevindt zich op onze tijdelijke locatie, vlakbij de Wedren, in het sfeervolle Nijmegen. Ons hoofdkantoor aan de St. Annastraat wordt namelijk grondig verbouwd om weer helemaal van deze tijd te zijn. Op deze tijdelijke locatie zijn ook het magazijn, de medische en financiële administratie gehuisvest. Binnen deze dynamische omgeving leer je binnen no-time heel veel over het bedrijf en de diverse toepassingen van contactlenzen. Dat is nodig om cliënten zo goed mogelijk te woord te staan.

“Bij het servicebureau hebben we natuurlijk aan goede ergonomische werkplekken gedacht: iedere medewerker heeft een verstelbaar bureau en een eigen headset. Wel zo hygiënisch.”

Sandra, operationeel manager

Wat breng je mee als medewerker servicebureau?

Mbo- werk- en -denkniveau en standaardkennis van Word en Outlook.
Communiceren, cliëntgerichtheid en vakkundigheid zijn slechts enkele van de competenties die wij belangrijk vinden voor de functie.
Een vriendelijke stem die onze cliënten in goed Nederlands en Engels kan helpen met hun vragen.
Aantoonbare ervaring met telefonische communicatie.
Snel schakelen tussen verschillende computersystemen is voor jou eenvoudig.
Beschikbaarheid op de genoemde tijden en werkdagen.
Je bent het gewend om de gehele dag op kantoor te werken.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Visser Contactlenzen