Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Wil je zoals deze
Voor een technische organisatie in Almere zijn wij op zoek naar een
Binnendienst Medewerker | Sales Support (administratief)
.
Deze organisatie ontwikkelt machines, met een positie in de top van de internationale markt verzorgt de afdeling waar je komt te werken alle onderdelen voor de machines die wereldwijd worden verkocht. Het team bestaat uit 8 informele, rustige en gezellige medewerkers die dagelijks werken aan kwaliteit en een uitstekende dienstverlening.
De functie is voor 37,5 uur per week
waarbij je het verkoop team zal ondersteunen in administratieve | commerciële taken.
Deze Administratieve Binnendienst Medewerker is een echte pro-actieve, allround medewerker die de Engelse taal goed beheerst omdat de voertaal Engels is binnen deze organisatie.
In deze binnendienstfunctie ben je iedere dag in contact met het moederbedrijf in Azië en de klanten wereldwijd, vrijwel
alle gesprekken en e-mails zijn in het Engels
. Je werkzaamheden zullen o.a. bestaan uit:
- Opstellen van offertes en verzenden aan de klant;
- Eventueel nabellen van de offerte;
- Invoeren van de orders;
- Bestellen van de orders bij het moederbedrijf of bij een lokale agent;
- Controleren van de voortgang van de inkoopopdrachten;
- Creatief meedenken om het te verzenden artikel (soms met zeevracht, soms per luchtvracht) zo efficiënt mogelijk te verzenden;
- Maken van facturen;
- Het geven van (telefonisch) advies en het bieden van ondersteuning aan klanten en service engineers;
- Aan de hand van signalen zoek je naar nieuwe kansen en je denkt mee in het verbeteren van het service proces.
Om deze functie vgoed uit te kunnen voeren vragen we niet om technische kennis en/of opleiding. De inhoudelijke kennis van de onderdelen kan aangeleerd worden, wel is het van belang dat je enige affiniteit hebt met de techniek. Je valt in deze functie direct onder de teamleider.
Functie eisen Administratieve Binnendienst Medewerker:
- Je beschikt over MBO niveau;
- Je hebt enige relevante administratieve werkervaring in een soortgelijke functie met klantencontact;
- Je hebt een goede kennis van Microsoft Office;
- Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord & geschrift;
- Kennis van SAP is een pre, geen vereiste;
- Je bent fulltime (37,5 uur) per week beschikbaar, de werktijden zijn dagelijks van 08.45 - 16.45 uur;
- Woonachtig in de regio Almere, de organisatie is goed bereikbaar met OV of de auto.
Persoonlijke eigenschappen:
- Je bent een goede sparringpartner voor klanten;
- Je bent nauwkeurig en flexibel;
- Je bent zelfstandig, maar kunt ook goed functioneren in teamverband;
- Je bent pro-actief en hebt pit
- Je hebt een commerciële instelling.
De arbeidsvoorwaarden en het salaris zijn goed en marktconform. De vacature betreft een vaste baan, na een uitzendperiode wordt je een contract genomen door deze technische organisatie uit Almere.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Pienk
Meer Wil je zoals deze vacatures