Medewerker Servicedesk
Geplaatst 2 maanden geleden
OVER DEZE VACATURE
Je hangt de telefoon op met een glimlach; alweer de zorgen van een collega weggenomen!Zoals beloofd stuur je nog een korte samenvatting per mail en dan ga je weer verder met je andere taken.
Er is zojuist een spoedaanvraag binnengekomen voor een contract voor een nieuwe collega; dit
contract mag jij gaan opstellen en versturen. De consultant die de aanvraag heeft gedaan is je dankbaar
voor het snelle handelen, zodra blijkt dat alles weer op tijd is gelukt! Nog even die binnengekomen vraag
over zwangerschapsverlof beantwoorden en dan is het alweer tijd voor lunch. Heb je zelf lunch bij je of
loop je mee naar de buren voor een broodje?
Word jij enthousiast van ontzorgen? Help en ondersteun jij graag je collega’s, maar ook onze
professionals? Wil jij helpen processen te optimaliseren en lever je graag de beste service? Dan is de rol van Medewerker Contracten en Service op onze backoffice in Amsterdam jou op het lijf geschreven!
FUNCTIE
Jij bent voor een groot deel verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze contractadministratie. Je kijkt vooruit, anticipeert en zorgt dat alles administratief zo goed mogelijk verloopt voor onzeprofessionals. Dit past ook bij je, want je hebt ervaring met administratief werk en een goed oog voor kwaliteit, juistheid en volledigheid. Jij weet als geen ander dat goede documentatie de basis is van
degelijke administratie!
Service is hiernaast key in alles wat je doet. Je haalt energie uit het helpen van anderen en je zoekt van
nature de meest servicegerichte oplossingen voor vragen van onze interne en gedetacheerde collega’s.
Intern zal ook regelmatig jouw hulp worden gevraagd, bijvoorbeeld door je collega’s van de
loonadministratie of het wagenpark. Samen los je weer een administratief vraagstuk op!
Dit zijn o.a. jouw taken en verantwoordelijkheden:
- Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit, juistheid en volledigheid van contractbeheer;
- Je maakt contracten voor klantrelaties en gedetacheerde werknemers op;
- Je bent verantwoordelijk voor de tijdige en juiste verwerking van wijzigingen in de gegevens van
- Je controleert de tijdigheid, volledigheid en correctheid van aangeleverde documenten;
- Je leert (bij) over de cao voor uitzendkrachten en relevante wet- en regelgeving;
- Je beantwoordt zowel telefonisch als via ons ticketsysteem administratieve vragen;
- Je draagt verbetervoorstellen aan voor optimalisering van ons serviceniveau.
JOUW PROFIEL
- Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4/+ niveau richting administratie, secretarieel
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in personeelsadministratie en/of in een serviceorganisatie waar
- Ervaring in de uitzend- of detacheringsbranche is een sterke pre;
- Je bent klantvriendelijkheid en servicegerichtheid;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
- Je bent woonachtig in de omgeving van Amsterdam.
AANBOD
- We bieden je een prettige, ervaren en professionele werkomgeving;
- Je gaat werken in een gevarieerd team met een goede en informele werksfeer;
- Een startsalaris van €2400 tot €3300 afhankelijk van je profiel;
- 24 vakantiedagen (bijkopen van vakantiedagen behoort tot de mogelijkheden);
- 8% vakantietoeslag;
- Reiskostenvergoeding;
- Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden;
- Pensioenregeling;
- Mogelijkheid tot vitaliteitsbudget;
- Eindejaarsuitkering (13e maand);
- Smartphone van de zaak die je ook privé mag gebruiken;
- Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden (e-learning, trainingen en meer).
Naar vacature
Meer vacatures van SmartMatch
Meer Medewerker Servicedesk vacatures