Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Officemanager

Groupe Atlantic Nederland - via Talent - Utrecht - 12-03-2025 Naar vacature  

Een zeer afwisselende en uitdagende job waarin geen dag hetzelfde is: variërend van uitvoerende taken tot het meedenken en de afdeling naar een hoger plan tillen!Wat je gaat doenIn de rol van office manager ben je het visitekaartje van de organisatie en ontgaat je niets. Jij zorgt ervoor dat onze organisatie op rolletjes loopt en vindt het leuk om onze bezoekers zoals klanten en leveranciers bij binnenkomst vriendelijk te ontvangen. Je zorgt ervoor dat de koffie op voorraad is en de ruimtes er representatief uit zien. Daarnaast beheer je onze algemene mailbox, houd je de agenda bij en krijg je er energie van zaken goed te organiseren. Denk hierbij aan het organiseren van lunches en (internationale) reizen voor collega’s, maar ook het maken van een passend inwerkschema voor nieuwe collega’s in samenwerking met onze recruiter. Je bent een proactieve zelfstarter en kunt zelf inschatten waar jouw hulp het hardst nodig is. Je ontzorgt collega’s in de breedste zin van het woord. Ook heb je een belangrijke rol in het faciliteren van onze trainingen. Je zorgt ervoor dat onze klanten een goed georganiseerde dag tegemoet gaan en ze de volgende keer weer bij ons terug willen komen. Je verzorgt het gehele proces van A tot Z en denkt mee in wat hierbij nodig is. Denk aan het beheren van de aanmeldingen, de afstemming met de trainer, het ontvangen van onze klanten en ook de opvolging na de training: je wil weten hoe onze klanten de training hebben ervaren en denkt graag mee in hoe het de volgende keer nog beter kan!Daarnaast zie jij het als een uitdaging om een rol te spelen in onze stuurgroepen en in de ondersteuning van ons MT. Je bent aanwezig tijdens belangrijke meetings en notuleert zodat onze collega’s daarna weer goed uit de voeten kunnen. Ook zorg je voor de juiste opvolging bij collega’s.Tot slot ondersteun je onze interne projectmanager op facilitair vlak. Zo zorg je ervoor dat belangrijke documentatie geborgd wordt, accounts voor nieuwe collega’s zijn aangemaakt en biedt je operationele ondersteuning. Verder stuur je externe facilitaire partijen aan, zoals de schoonmaakdienst. Jij gaat met een goed gevoel naar huis als je alles in goede banen hebt kunnen leiden.  Kortom: in de rol van office manager zit je nooit stil en heb je een zeer afwisselende en uitdagende job waarin geen dag hetzelfde is: variërend van uitvoerende taken tot het meedenken en de afdeling naar een hoger plan tillen!TaakomschrijvingJouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:het ontvangen van bezoekers en hen een warm welkom geven;het zorgdragen voor een net kantoor;het beheren van de voorraad, zoals de kantoor- en kantinevoorraad;het reserveren van hotels en restaurants en het verzorgen van lunches en zakenreizen;het aansturen van externe facilitaire partijen;het beheren van ons trainingscentrum, van A tot Z;het notuleren tijdens belangrijke meetings, zoals stuurgroepen;het ondersteunen van ons management;het ondersteunen in ons onboarding programma;het ondersteunen bij facilitaire zaken.Wil jij graag meer te weten komen over hoe het is om bij Groupe Atlantic te werken? Bekijk dan bijvoorbeeld onderstaande video over onze marketing afdeling!Het profiel van de ideale kandidaat:De office manager voldoet bij voorkeur aan de volgende criteria: Beschikt over MBO 4 of HBO werk- en denkniveau;Heeft een aantal jaar ervaring in een soortgelijke rol;Heeft ervaring met het Microsoft office pakket;Is communicatief sterk (ook in het Engels), proactief, klantgericht en flexibel;Heeft oog voor detail, maar overziet tegelijkertijd ook het grotere plaatje;Is integer, heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel, is organisatorisch sterk én kan goed zelfstandig werken;Houdt van mensen en krijgt er energie van anderen te ontzorgen en mee te denken in hoe dingen nóg beter kunnen.Wat wij jou biedenAls office coördinator word je een uitdagende en zelfstandige functie geboden waarin je jezelf volop kunt ontwikkelen. De functie biedt veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid. Daarnaast worden je de volgende zaken geboden:Een afwisselende en uitdagende kantoorfunctie voor 20 – 36 uur per week waarin je veel kunt leren. We werken alleen doordeweeks en overdag;Een meer dan marktconform salaris;23 vakantiedagen en 13 ATV dagen;Een 60% / 40% pensioenregeling (60% betalen wij, 40% investeer jij);Vaste eindejaarsuitkering ter grootte van een 13e maand;Reiskostenvergoeding – 0,23 cent per km – tot een max van 60 km per dag;Mogelijkheid tot sporten met korting bij Fit20;Collectiviteitskorting op je zorgverzekering bij Zilveren Kruis Daarnaast krijg je ook alle begeleiding die je nodig hebt en zetten we in op je persoonlijke ontwikkeling en binding met collega’s. Dit doen we o.a. door:Een uitgebreid onboarding programma – hierdoor ken je de organisatie en je collega’s binnen no-time;Meerdere evaluatiemomenten per jaar met persoonlijke ontwikkeltrajecten;De mogelijkheid om kosteloos trainingen te volgen bij GoodHabitz;En natuurlijk toffe bedrijfsuitjes en activiteiten – denk aan kerstdiners, paaslunches, kwartaalborrels, pizza avonden, een pubquiz en een jaarlijkse Citytrip.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Groupe Atlantic Nederland