Administratief Medewerker Inkoop
Intratuin - Apeldoorn
Vacature: Administratief Medewerker Inkoop bij Intratuin LochemWerken bij Intratuin betekent deel uitmaken van een warm familiebedrijf dat oog heeft voor mensen en hun talenten. Wij vormen een trotse schakel in een holding - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Administratief Medewerker Inkoop
Vacature: Administratief Medewerker Inkoop bij Intratuin LochemWerken bij Intratuin betekent deel uitmaken van een warm familiebedrijf dat oog heeft voor mensen en hun talenten. Wij vormen een trotse schakel in een holding met vier prachtige vestigingen in Almelo, Lochem, Deventer en Apeldoorn, en beschikken over ons eigen centrale magazijn in Zutphen.Functieomschrijving: Als Inkoop Coördinator ben je verantwoordelijk voor het administratief ondersteunen van de Intratuin vestigingen in Almelo, Apeldoorn, Deventer en Lochem bij het samenstellen van containerorders, volle auto's met seizoenshandel en gezamenlijke orders. Je bent de spil tussen deze vestigingen en werkt nauw samen met leveranciers en het Centrale Magazijn in Zutphen.Binnen Intratuin wordt er gewerkt met de automatisering pakketten Power Bi, Axi RS en de Intratuin Winkel Portal. Verder zijn jouw verantwoordelijkheden:Verwerken van gezamenlijke orders tot container of volume orders.Samenstellen en plaatsen van containerorders bij leveranciers en Intratuin Trade en LogisticsCoördineren van binnenkomst en planning van containers in samenwerking met het Centrale Magazijn in ZutphenBewaken van de tijdige binnenkomst van containers en communicatie hierover naar vestigingenVerkoopanalyses maken en vanuit de cijfers proactief advies geven aan de Commercieel Manager en Directeur.Opvragen van offertes bij onze leveranciers t.b.v. de inkoop van gezamenlijke orders gedurende het seizoen.Bewaken van de voorraad in het Centrale Magazijn in ZutphenOnderhouden van interne prijslijsten en communicatie naar vestigingenBeantwoorden van inkoop gerelateerde vragen van winkelmedewerkersBezoeken van Intratuin beurzen op het hoofdkantoor in Woerden gedurende seizoenenFunctievereisten:MBO/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met een commerciële of administratieve opleidingUitstekende nauwkeurigheid en analytisch vermogenGestructureerde werkwijze en een actieve aanpakkersmentaliteitUitstekende computer vaardigheden kennis van Excel is een pluspunt Aanbod:Een uitdagende en afwisselende functie binnen een inspirerende werkomgeving.Marktconform salaris en secundaire arbeidsvoorwaardenEen gezellig en betrokken team dat samenwerken hoog in het vaandel heeftEen arbeidsovereenkomst van 32 tot 38 uur in de weekWerkdagen en Locatie: Maandag tot en met vrijdag op het Inkoopkantoor bij Intratuin Lochem20% korting op de meeste artikelen uit onze winkel en een nog fijnere personeelskorting in ons restaurant 'de Proeftuin' Ben jij de gedreven en nauwkeurige Administratief Medewerker Inkoop die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief.Intratuin is een landelijk opererende tuincentrumketen met een breed assortiment aan tuinartikelen, planten en decoratie.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Intratuin
Gerelateerde vacatures aan Administratief Medewerker Inkoop
Administratief Medewerker Inkoop
Intratuin - Lochem
Vacature: Administratief Medewerker Inkoop bij Intratuin LochemWerken bij Intratuin betekent deel uitmaken van een warm familiebedrijf dat oog heeft voor mensen en hun talenten. Wij vormen een trotse schakel in een holding - Volledige vacature bekijken
Administratief Medewerker Inkoop W&R
LEV hr - Apeldoorn
Zeynep Erdem | Inkoper W&R is een gevestigde naam in de plastic- en kunststofindustrie. We leveren aan bijvoorbeeld de foodindustrie maar ook aan producenten van kantoorartikelen. Één van onze sterke kanten zijn onze - Volledige vacature bekijken
Administratief Assistent Inkoop Non-Food
HANOS - Apeldoorn
Administratief Assistent Inkoop Non-FoodFulltimeHANOS Nederland - Inkoop NonFood Apeldoorn Kantoor 40 uur Ga terugSolliciteer Deel op social media:Administratief Assistent Inkoop Non-FoodHANOS Nederland - Inkoop NonFood - Volledige vacature bekijken
Financieel Administratief Medewerker
Seesing Flex - Ruurlo
Onze opdrachtgever is een administratie- en belastingadvieskantoor in Ruurlo. Het kantoor ondersteunt ZZP'ers en MKB klanten. Ze bieden diverse diensten voor financiële administratie en het adviseren over financiële - Volledige vacature bekijken