Business Developer Systematic Integrity Risk Assessment
ABN Amro - Diemen
Business Developer Systematic Integrity Risk Assessment At a glance International Card Services (ICS) is a 100% subsidiary of ABN AMRO Bank N.V. with its own independent bank license. ICS is a payment service provider and - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Manager Systematic Integrity Risk Assessment
Full-time / part-time
Full-time
Functie
Management
Salaris
€ 7.896
per maand
Soort opleiding
WO master
Taalvereisten
Engels
(
Vloeiend
)
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Waar ben je naar op zoek?
We vragen
- 10+ jaar
- Natuurlijk leiderschap
- Bewezen leiderschapskwaliteiten
We bieden
- Een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket
- Regie op eigen ontwikkeling
Waarom ABN AMRO?
- Bouwen aan de bank van de toekomst
- Een diverse en inclusieve cultuur
- Veel interne doorgroeimogelijkheden
Manager Systematic Integrity Risk Assessment (SIRA) & Oversight Reporting
At a glance
International Card Services (ICS) is een 100% dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. met een eigen onafhankelijke bankvergunning. ICS is een betaaldienstverlener en marktleider in de uitgifte van creditcards in Nederland. Wij geven, promoten, administreren en verwerken al meer dan 30 jaar betalingen met Visa- en Mastercard-creditcards. ICS geeft creditcards uit, zowel onder haar eigen merk als in samenwerking met co-branding partners, voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Daarnaast bieden wij diverse andere financiële diensten en producten aan.Als Manager SIRA & DFC Oversight Reporting ben je eigenaar van verschillende kernprocessen van de klant en verzorg je de ketenregie voor deze processen (o.a. Incasso, Fraude & Betalingen, Servicing en klant-on-en off-boarding).
Your job
Je speelt een cruciale rol bij het vormgeven van de vereiste kennis en capaciteiten die nodig zijn voor een nieuw opgericht team om met de bovengenoemde dynamiek om te gaan. In deze pioniersfase ben je verantwoordelijk voor:- Het formuleren van de ICS Klantintegriteit SIRA, waarin de belangrijkste risico’s en aandachtsgebieden vanuit het ICS-perspectief worden belicht en helder geïdentificeerd.
- Analyseer voortdurend interne en externe ontwikkelingen op het gebied van FEC-onderzoek, klantgedrag en interne feedback-loop-informatie met betrekking tot KYC/CDD, Transactiemonitoring, NCTO en Exit. Deze informatie wordt gebruikt voor het identificeren van (en veranderingen in) de belangrijkste risico’s en aandachtsgebieden.
- Integrale rapportage over de DFC-business as usual en de strategische DFC-initiatieven naar het Wwft-programmabestuur en andere interne en externe belanghebbenden (waaronder toezichthouders).
- Overzicht en aansturing van het (strategische) portefeuillemanagement met betrekking tot alle Wwft/DFC gerelateerde initiatieven.
- Overzicht houden van de acties van (onder meer) Compliance, Audit, Programmabestuur/Stuurgroep en externe stakeholders.
Working environment
Internationale Card Services (ICS) is een 100% dochteronderneming van ABN AMRO Bank N.V. met een eigen onafhankelijke banklicentie. ICS is een betaaldienstverlener en marktleider in het uitgeven van creditcards in Nederland, met een dochteronderneming in Duitsland. We geven al meer dan 30 jaar Visa- en Mastercard-creditcards uit, promoten, beheren en verwerken betalingen. ICS geeft creditcards uit zowel onder eigen merk als in samenwerking met co-branding partners, voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Daarnaast bieden we diverse andere financiële diensten en producten aan.De cultuur binnen ICS kan worden omschreven als behulpzaam, mensgericht en servicegericht. Service zit in de genen. Je werkt in een dynamische omgeving, in nauwe samenwerking met onder andere het Product Domain, Operations en IT. ICS is gevestigd in Diemen, maar er is uiteraard ruimte voor hybride werken.
De organisatie is momenteel aan het veranderen om klanten en de markt nog beter te bedienen, waarbij de veiligheid en betrouwbaarheid van onze diensten de hoeksteen vormen. We zijn ons bedrijfsmodel aan het herstructureren, wat uitdagende maar spannende tijden betekent voor ICS. Sinds oktober '24 is de nieuwe governance van ICS van kracht. Er is een nieuwe afdeling Product, Solutions & Control (PSC) geïntroduceerd. Deze afdeling bestaat uit 6 domeinen die sterk met elkaar verbonden zijn en moeten samenwerken met alle andere afdelingen van ICS, ABN AMRO en andere relevante belanghebbenden. De volgende domeinen vallen onder PSC: Producten, generieke processen, verandermanagement, databeheer, risico & regelgeving, en klantintegriteit.
Ons doel 'Zorgeloze betalingen' en onze visie en missie 'Wij bieden onze klanten en partners relevante, duurzame en veilige betaalproducten' staan centraal in al onze activiteiten. Wij geloven dat dit ons onderscheidt van andere bedrijven. Met andere woorden: Een goede reden om voor ICS te kiezen.
Your profile
Wij zoeken een ervaren leider die zijn/haar sporen heeft verdiend op het gebied van KYC en CDD binnen een bancaire organisatie, een financiële organisatie of adviesbureau. Denk jij dat je bij ons past? Controleer uw profiel:- Masterdiploma in een relevant kennisgebied.
- Minimaal 10 jaar ervaring, waarvan 5 jaar met betrekking tot FEC-beleid en regelgeving, AML, CFT en sancties.
- Expliciete ervaring met het succesvol identificeren en beperken van cliëntintegriteitsrisico’s.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel in het Nederlands als in het Engels) om complexe ideeën duidelijk en beknopt over te brengen aan verschillende doelgroepen, waaronder het senior management en multifunctionele teams.
- Affiniteit met risico- en auditgerelateerde activiteiten.
- Ruime ervaring met en kennis van KYC/CDD, Client Monitoring, Risk Based Approach en SIRA.
- Het vermogen om teams te leiden en te motiveren, en een cultuur van moed, zorg en samenwerking te cultiveren, waardoor teams worden aangemoedigd om te innoveren en de status quo uit te dagen.
- Toont veerkracht en aanpassingsvermogen, stuurt het team door uitdagingen en bevordert een cultuur van continu leren.
- Toont eigenaarschap door verantwoordelijkheid te nemen voor iemands daden, beslissingen en de gevolgen daarvan, en blijk te geven van verantwoordelijkheid en inzet voor het bereiken van doelen of het oplossen van problemen.
We are offering
- Het bruto maandsalaris (min. Eur. 7.896 - max. Eur. 11.279) is gebaseerd op een 36-urige werkweek,
- Het Benefit Budget bedraagt 11% van uw salaris. Met het Benefit Budget kunt u extra arbeidsvoorwaarden verwerven. Als je in een bepaalde maand geen aankopen of reserveringen doet in de Benefit Shop, krijg je die maand een twaalfde deel van je Benefit Budget uitbetaald.
- Vijf weken vakantie per jaar. Je hebt de mogelijkheid om vier extra weken per jaar bij te kopen.-
- Persoonlijk ontwikkelingsbudget van € 1.000,- per jaar, dit kun je opbouwen tot € 3.000,-.
- Mogelijkheid tot thuiswerken (in overleg met je team en afhankelijk van je functie).
- Een OV-jaarkaart waarmee je gratis met het openbaar vervoer door heel Nederland kunt reizen.
- Een uitstekende pensioenregeling.
Naar vacature
Meer vacatures van ABN AMRO 842656
Meer Manager Systematic Integrity Risk Assessment vacatures
Gerelateerde vacatures aan Manager Systematic Integrity Risk Assessment
Senior Business Developer Systematic Integrity Risk ...
ABN Amro - Diemen
Senior Business Developer Systematic Integrity Risk Assessment (SIRA) At a glance International Card Services (ICS) is a 100% subsidiary of ABN AMRO Bank N.V. with its own independent bank license. ICS is a payment service - Volledige vacature bekijken
Compliance Officer Part-time 3 days a week role
Nuvei - Amsterdam
Payaut is driven by a mission to simplify payment processes for online marketplaces. By leveraging cutting-edge technology, we provide automated, multi-payment service provider (PSP) solutions that streamline payments, - Volledige vacature bekijken
Compliance Officer Part-time 3 days a week role
Nuvei - Amsterdam
Payaut is driven by a mission to simplify payment processes for online marketplaces. By leveraging cutting-edge technology, we provide automated, multi-payment service provider (PSP) solutions that streamline payments, - Volledige vacature bekijken
TRS Staffing Solutions - Amsterdam
For our client, ship owner/manager with a fleet of 12 ocean-going crude/chemical tankers, we are looking to recruit a Safety Manager (staff). Job/missionIn this position you will be responsible for the expansion, and - Volledige vacature bekijken