Inloggen - Registreer  

IT Manager Customer Support

Connexys - Eindhoven - 05-11-2021 Naar vacature  

People manager met een IT en Customer Support achtergrond om leiding te geven aan een team dat DAF EU Medewerkers in staat stelt het beste uit onze IT Services & Solutions te halen.

Company information

PACCAR IT Europe is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, ondersteuning en het beheer van informatiesystemen voor de gebruikers in Europa van DAF Trucks, PACCAR Parts, PACCAR Financial en PacLease. Binnen IT Europe hebben we zo'n 250 IT-professionals in dienst. Infrastructure & Operations bestaat uit ongeveer 85 medewerkers, waarvan 70 in Eindhoven.

IT Customer Support is onderdeel van de PACCAR IT Europe organisatie en bestaat uit IT EU Servicedesk, Desk Side Support en het IT Warehouse. De kernverantwoordelijkheid van de afdeling is het ondersteunen van de DAF interne klant met Hardware, Software, Telecom en het First Time Right beantwoorden van vragen/ oplossen van IT-problemen.

Function description

PACCAR IT Europe is op zoek naar een people manager met een IT en Customer Support achtergrond om leiding te geven aan een team dat DAF EU Medewerkers in staat stelt het beste uit onze IT Services & Solutions te halen. Je wordt uitgedaagd om diensten en oplossingen met de hoogste waarde te leveren aan een gevarieerde groep EU-stakeholders.

Als IT Manager Customer Support maak je deel uit van het PACCAR IT EU Infrastructure & Operations Management Team.
  • Je geeft leiding aan een team van 12-15 personen.
  • Je ontwikkelt de afdeling, zowel op organisatie- als teamniveau.
  • Je ontwikkelt, coacht, motiveert en beoordeelt je medewerkers.
  • Je communiceert proactief op een effectieve manier over KPI's en activiteiten.
  • Je draagt bij aan het continu verbeteren van de operationele processen, waarbij je waar nodig gebruik maakt van Six Sigma en Automation technieken.
  • Je draagt de Agile mindset uit en helpt bij het inbedden daarvan.
Je rapporteert aan de IT Manager Service Delivery.

Function Requirements

  • Opleiding: Master in IT of Business Administration.
  • Werkervaring: IT customer support en/of team lead experience bij voorkeur in een Global Agile IT Omgeving.
  • Talenkennis: Uitstekende Nederlandse en Engelse communicatie.
  • Sleutelcompetenties: Klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, zelfstarter, procesgedreven en goede communicatieve vaardigheden.

Job conditions

Bij DAF werk je in een betrokken en innovatieve organisatie. Samenwerking én verantwoordelijkheid staan centraal. We bieden je een carrière met veel ontwikkelingsmogelijkheden. Dat betekent dat je niet alleen kiest voor een functie, je kiest bij DAF vooral voor jouw toekomst.

Gezamenlijk werken aan een tastbaar product, met passie én trots. Dat is werken bij DAF. Naast een passend salaris biedt DAF jou de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Een 36-urige werkweek
  • 27 vakantiedagen en de mogelijkheid om 13 ADV dagen op te bouwen
  • Regeling Flexibel werken
  • 8% vakantiegeld
  • Collectieve zorgverzekering & pensioenregeling
Kortom: Drive your career, join IT @ DAF!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Connexys