Positon - Klundert
Voor een van onze opdrachtgevers in de regio Moerdijk, zijn wij op zoek naar een: Facilitair Medewerker (20 uur) Waar ga je werken?Je gaat werken bij een groot, internationaal productiebedrijf.Het gaat hier om een tijdelijke - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Facilitair medewerker
€ 3.200 - € 4.300 per maand
Algemeen
Vacature details
Solliciteren
Functieomschrijving
Ben jij een echte aanpakker met oog voor detail en een passie voor facilitaire dienstverlening? Heb je ervaring in het beheren en optimaliseren van werkplekken en ben je in staat om snel en efficiënt problemen op te lossen? Dan zijn we op zoek naar jou!
Voor het Centraal Kantoor van Cosun Beet Company te Dinteloord zijn we op zoek naar een enthousiaste en proactieve:
Facilitair Medewerker
(40 uur)
In deze rol ben je de spil in het web en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt, zodat onze medewerkers in een optimale werkomgeving kunnen presteren.Wat ga je doen?
Als huismeester/facilitair medewerker in een kantooromgeving ben je verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en onderhoud van onze kantoorruimtes. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en dat de werkplekken in optimale staat verkeren. Je taken omvatten onder andere:Onderhoud en Reparaties
: Uitvoeren van kleine reparaties en onderhoudswerkzaamheden aan kantoorruimtes, installaties en apparatuur. Dit kan variëren van het vervangen van lampen tot het oplossen van technische storingen.Coördinatie van Externe Leveranciers
: Samenwerken met externe onderhoudsbedrijven en leveranciers om grotere reparaties en onderhoudsprojecten te coördineren en te controleren.Veiligheid en Toegankelijkheid
: Zorgen voor een veilige en toegankelijke werkomgeving door regelmatig veiligheidscontroles uit te voeren en eventuele risico’s snel aan te pakken.Klantenservice
: Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor medewerkers met betrekking tot facilitaire zaken. Dit omvat het afhandelen van vragen, klachten en verzoeken op een vriendelijke en efficiënte manier.Voorraadbeheer
: Beheren van de voorraad kantoorbenodigdheden en zorgen voor tijdige aanvulling zodat medewerkers altijd toegang hebben tot de benodigde materialen.Administratie
: Bijhouden van onderhoudslogboeken, voorraadbeheer en het opstellen van rapportages over uitgevoerde werkzaamheden en geconstateerde problemen.De functie van Huismeester wordt uitgevoerd binnen Huisvesting, een onderdeel van de afdeling Finance & Control van Cosun Beet Company. Wij zijn een suikerbietenverwerker die naast het produceren en verkopen van suiker en suikerspecialiteiten alle componenten van de suikerbiet benut voor de ontwikkeling van o.a. plantaardige ingrediënten voor vis- en vleesvervangers, diervoeding, technische toepassingen en groene energie. De afdeling Huisvesting houdt zich bezig met het begeleiden en uitvoeren van huisvesting- en onderhoudstrajecten. Dit omvat het voorbereiden en uitzetten van werkzaamheden, het leveren van concrete bijdragen en het houden van toezicht op de onderhouds- en reparatiewerkzaamheden.
Als Huismeester houd je je bezig met het uitvoeren van reparaties, het onderhouden, wijzigen en toezicht houden op de kantoorinrichting, werkplek, gebouw, terrein en tuin. Je bent hierbij gebonden aan bepaalde juridische kaders, zoals de Arbo Wet, het Bouwbesluit, de wettelijke eisen van installaties en de geldende werkvoorschriften en huisregels van Cosun Beet Company. Dit doe je op eigen initiatief of op verzoek van je leidinggevende, directie, afdeling of collega’s.
Je werkt voornamelijk zelfstandig en bij problemen overleg je met de Directiesecretaresse Finance & Control. Je hebt intern contact met alle afdelingen binnen Cosun Beet Company, Shared Service Center (Cosun) en de fabriek Dinteloord. Extern heb je o.a. veel contacten met timmermannen, monteurs, tuinmannen en verhuisfirma’s.
Hoe kan een dag eruit zien?
Je begint je dag om 8 uur met een korte check van de lampen, verwarming en andere faciliteiten. Om 9 uur komt er een levering van meubilair. Je begeleidt de bezorgers voor het plaatsen van het meubilair in de juiste ruimtes. Wanneer de leverancier weg is, sluit je alle computers en dockingstations aan, zodat alles klaarstaat voor de nieuwe collega’s. Vervolgens zie je een foutmelding op de CV-installatie en neemt een kijkje van dichtbij. Het is niet iets wat jij direct kan oplossen, dus je meldt het probleem aan een onderhoudsmonteur van de klimaatinstallatie en zorgt voor de benodigde werkvergunning.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Cosun
Meer Facilitair medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Facilitair medewerker
Status Pro - Roosendaal
Facilitair Medewerker Roosendaal HR- en Backoffice Fulltime Marktconform - Volledige vacature bekijken
Attract - Roosendaal
Je werkt graag zelfstandig, hebt een scherp oog voor detail en gaat nauwkeurig te werk. Hygiëne is voor jou vanzelfsprekend. Als Facilitair Medewerker bij een industriële bakkerij in Roosendaal zorg jij ervoor dat jouw - Volledige vacature bekijken
Actief Werkt! Uitzendbureau - Sluiskil
Als "Assetbeheerder Services" vervul je een coördinerende rol binnen de afdeling Onderhoud (Centrale Diensten). Je bent hierbij verantwoordelijk voor het regelen, coördineren en controleren van alle facilitaire zaken, - Volledige vacature bekijken
Actief Werkt! Uitzendbureau - Sluiskil
Als "Assetbeheerder Services" vervul je een coördinerende rol binnen de afdeling Onderhoud (Centrale Diensten). Je bent hierbij verantwoordelijk voor het regelen, coördineren en controleren van alle facilitaire zaken, - Volledige vacature bekijken