Inloggen - Registreer  

ISPnext Senior Applicatie Support Specialist

Sprint Intermediair - 's-Hertogenbosch - 17-02-2025 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving

ISPnext biedt Business Spend Management (BSM) oplossingen aan inmiddels meer dan 400 klanten. Hiermee helpen we onze klanten kostenbesparingen te realiseren, factuurverwerking te automatiseren, leveranciersrelaties te verbeteren én risico’s voor de hele organisatie te reduceren met één BSM platform. Ons intelligente end-to-end portfolio bestaat uit: Vendor Management, Sourcing, Contract Management, Procurement, AP Automation en Spend Analytics.

Met bijna 100 collega’s streven we er voortdurend naar om onze grenzen te verleggen en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Praktijkgerichtheid, toewijding aan kwaliteit, persoonlijke connectie en innovatiekracht kenmerken ons als softwareleverancier. Met een gedreven team en kantoren in ‘s-Hertogenbosch en Veenendaal staan wij iedere dag voor onze klanten klaar. Meer weten over ISPnext? Bekijk

www.ispnext.com

Functieomschrijving

Als Senior Applicatie Support Specialist analyseer en los je complexe incidenten op samen met jouw collega’s van het Support team. Je vormt de schakel tussen Support, Development/DevOps en Product Management en speelt een cruciale rol in het verbeteren van onze software en klanttevredenheid. Je werkt met vraagstukken rondom contractmanagement, digitale facturen, workflows en ERP-integraties en signaleert verbeterkansen om onze Business Spend Management (BSM) oplossingen te optimaliseren.

Wat je gaat doen op een rijtje:
  • Complexe klantvragen, incidenten en verzoeken van de 1e-lijns support overnemen en grondige analyses uitvoeren om technische problemen op te lossen.
  • Proactief contact onderhouden met ERP-partners en nauw samenwerken met Development en DevOps aan structurele verbeteringen.
  • Configuratiewijzigingsverzoeken (CR) en servicerequests (SR) beoordelen, workflows aanpassen en klanten helpen bij het optimaliseren van hun configuraties.
  • Productverbeteringen en klantfeedback doorgeven aan Product Management en bepalen welke verzoeken als Feature Request doorgezet moeten worden.
  • Duidelijke communicatie verzorgen richting klanten en collega’s over de voortgang en oplossing van incidenten.
  • Oplossingen documenteren en classificeren in de Knowledge Base om toekomstige vraagstukken sneller op te lossen.

Functie-eisen

Bovenal ben je een analytische en klantgerichte professional die energie krijgt van het oplossen van complexe technische problemen. Je kunt helder communiceren met klanten, collega’s en externe partners en je bent een echte teamspeler. Daarnaast herken je jezelf in de volgende kenmerken: daadkrachtig, leergierig en zorgvuldig.

Dit neem je mee:
  • Een mbo+/hbo werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur een opleidingsachtergrond richting Business IT & Management, of vergelijkbaar in ICT of financiële administratie.
  • Ervaring in een vergelijkbare rol, bijvoorbeeld in 2e-lijns support, applicatiebeheer of ERP-ondersteuning.
  • Affiniteit met financiële- en contractmanagement processen en ERP-systemen (ervaring is een sterke pré).
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels.

Arbeidsvoorwaarden

We zorgen voor een gedegen inwerkperiode, zodat je onze oplossingen goed leert kennen. In jouw rol krijg je veel verantwoordelijkheid, vrijheid en ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Ons Support team is een hecht en gezellig team, waarin samenwerking en klanttevredenheid centraal staan. We organiseren regelmatig leuke activiteiten, zoals een gezamenlijke BBQ of andere teamuitjes.

Daarnaast krijg je:
  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3.000,- en maximaal € 4.500,- o.b.v. 40 uur p.w. Is dit voor jou niet concurrerend, maar breng jij veel ervaring mee? Dan gaan we graag de dialoog met je aan.
  • 30 vakantiedagen per jaar o.b.v. 40 uur p.w.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Een volledige kilometervergoeding (€ 0,23 netto per kilometer).
  • Een collectieve bonusregeling.
  • Een laptop en smartphone.
  • Flexibele werktijden en ruime thuiswerkmogelijkheden (incl. thuiswerkvergoeding en een budget voor jouw thuiswerkplek).
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden.
  • Leuke events, waaronder 2-wekelijks een stoelmassage!
Bedrijfsprofiel

Standplaats

's-Hertogenbosch

Opleidingsniveau

MBO, HBO

Carrièreniveau

Ervaren

Vakgebied

Informatietechnologie (IT)

Marktsector

Informatietechnologie (IT) & services
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Sprint Intermediair
Meer ISPnext Senior Applicatie Support Specialist vacatures