Antenna - Nieuw-Vennep
Functieomschrijving In deze rol van backoffice medewerker word je onderdeel van de afdeling credit. Het team bestaat uit een credit director, credit manager en 7 credit analisten. Drie daarvan zijn gevestigd in Nederland, - Volledige vacature bekijken
Check Start als Backoffice Medewerker
Ben jij een echte multitasker met aandacht voor detail? Breng het team naar een next level! Start als Backoffice Medewerker in Hoofddorp!
32 - 40 uur per week
Tussen €2.500 en €3.200 Per maand
Wat ga je doen?
Als Backoffice Medewerker in Hoofddorp
start je in een veelzijdige functie waarin jij een cruciale rol speelt binnen het kantoor. Je zorgt ervoor dat de dagelijkse processen soepel verlopen en biedt ondersteuning aan de Finance/HR Manager bij diverse administratieve taken. Dit omvat het verwerken van inkoopfacturen, het voorbereiden van betalingen en het beheren van de crediteurenadministratie.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheer van verschillende mailboxen en zorg je ervoor dat de voorraad kantoorartikelen altijd op peil is. Je pakt ook HR-gerelateerde taken op, zoals het registreren van verlofaanvragen en het organiseren van verjaardagscadeaus. Bovendien verwelkom je bezoekers gastvrij, houd je de kantoorruimte ordelijk en organiseer je wekelijks een gezellige vrijdagmiddaglunch. Kortom, een afwisselende functie waarin jouw inzet echt het verschil maakt!
Wie ben jij?
Jij bent een regelaar met een scherp oog voor detail. Organiseren en prioriteiten stellen zijn jouw sterke punten, en je voelt je thuis in een drukke werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Dankzij jouw organisatorische talent en nauwkeurigheid verloopt alles vlekkeloos en blijven er geen details onopgemerkt.Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende taken en je collega's weten dat ze altijd op jou kunnen rekenen. Daarnaast ben je communicatief vaardig, servicegericht en hecht je waarde aan een informele, gezellige sfeer op de werkvloer.
Let op; Bij deze vacature kom je gelijk op contract bij de opdrachtgever!
Wat wij bieden
- Een marktconform salaris tussen de € 2500 en € 3200 afhankelijk van je ervaring;
- 25 vakantiedagen + 3 ATV-dagen;
- Vakantiegeld en een uitstekende pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km;
- Extra´s zoals vrijdagmiddaglunches, borrels en zomerse barbecues.
Wat wij vragen:
- Minimaal een mbo-diploma;
- Je hebt een diploma in administratieve richting;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
- Je bent 32 tot 40 uur in de week beschikbaar;
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
indebuurt
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Hoofddorp
Werkuren per week
32 - 40
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren)
Salarisindicatie
Tussen €2.500 en €3.200 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor administratieve, secretariële en facilitaire werkzaamheden.
Gepubliceerd op
21-02-2025
Hoofddorp
|
Administratieve vacatures
|
Hr vacatures
| Fulltime (startersfunctie) | Fulltime (ervaren) | Middelbare school | MBO | HBO | Universiteit
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Kim Sleijster, bereikbaar op tel.0630044470
Recruiter
Kim Sleijster, bereikbaar op tel.0630044470
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesDeel deze vacature
We heten wel YoungCapital, maar iedereen is even welkom. Ook als je al wat meer ervaring hebt. Meer weten? Check onze FAQ.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Bereken uw tarief
Gerelateerde vacatures aan Check Start als Backoffice Medewerker
Medewerker Backoffice ( 13,95 15,00) J
Inspire Group - Hoofddorp
Wil jij aan de slag als Medewerker Backoffice bij een mooi en bekend bedrijf in de post- en logistieke sector? Leuke baan, toekomstgericht, goed betaald en mogelijkheid om hybride te werken? Lees dan snel verder!Wat ga jij - Volledige vacature bekijken
Backoffice medewerker afvalinzameling
Gemeentebanen - Katwijk
Wat ga je doen? Je bent de spin in het web van het team afvalinzameling. Samen met je collega ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen, meldingen en/of klachten over afvalinzameling, plaagdierbestrijding en - Volledige vacature bekijken
Administratieve medewerker parttime
Start People - Hoofddorp
Wat je gaat doen Als parttime administratieve medewerker speel je een vitale rol binnen onze Nutrition afdeling in Hoofddorp. Je ondersteunt niet alleen de verkoop van onze voedingsproducten, maar je bent ook de drijvende - Volledige vacature bekijken
Unique - Hoofddorp
Wat ga je precies doen Als administratief medewerker speel je een ondersteunende rol binnen het backoffice team. Je zult te maken krijgen met een breed scala aan administratieve en communicatieve taken die essentieel zijn - Volledige vacature bekijken