Inloggen - Registreer  

Senior HR Adviseur

Toekomst Schoonmaakbedrijven - Schijndel
Persoonlijke aandacht, waardering en werkplezier! Kom werken bij Toekomst Schoonmaakbedrijven. Toekomst Schoonmaakbedrijven dat zijn wij; een dynamisch schoonmaakbedrijf dat voornamelijk werkzaam is in de regio Oost-Brabant.
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Senior HR Adviseur

Toekomst Schoonmaakbedrijven - via Talent - Schijndel - 12-03-2025 Naar vacature  

Persoonlijke aandacht, waardering en werkplezier! Kom werken bij Toekomst Schoonmaakbedrijven. Toekomst Schoonmaakbedrijven dat zijn wij; een dynamisch schoonmaakbedrijf dat voornamelijk werkzaam is in de regio Oost-Brabant. We zijn onderdeel van IBN Facilitair maar volledig zelfstandig werkzaam onder onze eigen naam. We hebben een informele werksfeer en een platte organisatiestructuur. Onze medewerkers geven ons gemiddeld een 8 als werkgever. Ongeveer 450 medewerkers zorgen er dagelijks voor dat de panden van onze opdrachtgevers er tiptop in orde uitzien. Ons bedrijf bestaat dit jaar 85 jaar en nog steeds doen we met zijn allen elke dag ons best om onze dienstverlening nog beter én leuker te maken! We werken in kleine multidisciplinaire projectteams waardoor de samenwerking tussen de onderlinge afdelingen versterkt wordt. Deze werkwijze geeft toegang tot het aanpassingsvermogen, prestatievermogen en ondernemerschap dat iedere medewerker in zich heeft. Zo zorgen we voor duurzame groei van onze medewerkers en daarmee onze organisatie. Ben jij een gedreven HR Adviseur met een passie voor afwisseling en uitdaging? Dan zijn we op zoek naar jou!   Wat mag je doen? Als Senior HR adviseur maak je onderdeel uit van het team Mens en Organisatie. De afdeling is verantwoordelijk voor de gehele personeelsadministratie, werving van nieuwe medewerkers, casemanagement verzuim en opleiding & training. Je werkt nauw samen met projectteams en bent de vraagbaak voor de leidinggevenden over alles op het gebied van medewerkersbeleid. Het is jouw doelstelling om te bouwen aan een toekomstbestendige HR-dienstverlening. De functie biedt daarom een interessante combinatie van tactisch denken en praktisch handelen.   Je adviseert en ondersteunt leidinggevenden en medewerkers op tactisch en operationeel niveau over arbeidsvoorwaarden, CAO en vitaliteit/verzuim. Je beheert en optimaliseert HR-processen, regelingen en projecten. Je coördineert de personeelsvoorziening en -behoud, inclusief een actueel wervingsproces. Je beheert dossiers van onderaannemers. Je onderhoudt contacten met gemeenten, UWV en andere partijen voor werving en behoud van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en verzorgt de bijbehorende documentatie m.b.t. eventuele loonkostenvoordelen en/of no-risk polis. Je bent bekend met alle HR thema’s, waaronder de employee journey, werving, employer branding, verlof, ziekteverzuim, medewerkerstevredenheid, ontwikkeling en training. Wie ben jij? Je bent een teamspeler en gaat graag planmatig te werk. Daarnaast bezit je de volgende eigenschappen en vaardigheden: Een afgeronde hbo-opleiding richting Human Resource Management Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de schoonmaakbranche of een vergelijkbare dynamische sector, waar flexibiliteit en snel schakelen essentieel zijn. Je hebt een “can do” mentaliteit, bent ondernemend, pragmatisch, gestructureerd en empathisch. Je bent een goede gesprekspartner voor medewerkers, leidinggevenden en MT leden. Je bent sociaal, oplossings- en resultaatgericht, communicatief sterk en brengt een flinke dosis daadkracht mee. Je hebt een uitstekend gevoel voor onderlinge verhoudingen en gedrag van mensen. Je bent flexibel en kunt goed meebewegen met de dynamiek van de schoonmaakbranche. Herken jij jezelf in onze kernwaarden? Wij zoeken iemand die zich herkent in onze vier kernwaarden: dienstbaar, oprecht, zelfbewust en avontuurlijk. Wat bieden wij jou? Een salaris tussen € 3.190,- en € 3.950, - bruto per maand (o.b.v. 38 uur per week). Goede faciliteiten: laptop, telefoon en een volledig ingerichte thuiswerkplek. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden: 27 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur per week) en 5% eindejaarsuitkering. Pensioenopbouw via het schoonmaak- en glazenwasserspensioenfonds. Collectieve WIA- en ziektekostenverzekeringen. Persoonlijke ontwikkeling: opleidingsmogelijkheden om jouw carrière te laten groeien. Gezelligheid en waardering: persoonlijke aandacht, leuke presentjes en evenementen. Wil jij met jouw talent bijdragen aan ons succes? Solliciteer dan direct! Mocht je naar aanleiding van deze vacature vragen hebben, neem gerust contact op met Lindsey van Casteren of via . Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Toekomst Schoonmaakbedrijven

Gerelateerde vacatures aan Senior HR Adviseur

HR Operations Support Medewerker

Sligro Food Group - Veghel
HR Operations Support Medewerker (0.8-1 FTE) Dit is je kans om je verder te ontwikkelen in het HR vak en van grote betekenis te zijn voor de business van onze groeiende organisatie! Je ontvangt een goed salaris Er zijn
- Volledige vacature bekijken

HR Adviseur

SD Worx Jobs - Uden
Ben jij een gedreven HR-professional met een passie voor talentontwikkeling en procesoptimalisatie? We zoeken een enthousiaste HR Adviseur die zowel operationeel als tactisch het verschil maakt! Grijp deze kans om jouw
- Volledige vacature bekijken

HR adviseur

Start People - Uden
Wat je gaat doen Ga jij graag uitdagingen aan met een creatieve en oplossingsgerichte blik? Lees dan snel verder! Als HR adviseur ga jij aan de slag voor een bedrijf in Uden, zij maken poeders voor chemische processen. In
- Volledige vacature bekijken

HR Adviseur

Simac - Veldhoven
Dit ga je doenOnze HR organisatie is in transitie! Vanuit een reactieve HR-rol zijn we op weg naar een professionele HR-organisatie die een proactieve sparringpartner wordt voor de business. Dat betekent dat je soms nog echt
- Volledige vacature bekijken