Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Supervisor Customer Service

Vos Logistics - via Talent - Utrecht - 11-03-2025 Naar vacature  

A challenge?I make it simple. Rick Jans-Beken RecruiterHelp ons groeien terwijl jij jezelf ontwikkeltWerken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische brancheBen jij een gedreven en inspirerende leider met een passie voor klantgericht werken? Wil jij een team aansturen, motiveren en bijdragen aan de optimalisatie van klantprocessen? Dan is de rol van Supervisor Customer Service bij Vos Logistics iets voor jou!Als Supervisor Customer Service ben je verantwoordelijk voor het aansturen van de Customer Service Medewerkers en het coördineren van de voortgang van de werkzaamheden. Je bent het eerste aanspreekpunt voor het team en biedt zowel operationele als strategische ondersteuning. Jij bent de spil tussen de operationele (warehouse, cross-dock en transportplanning) afdelingen, waarbij jouw team de coördinatie tussen deze afdelingen en de klanten op zich neemt.Je hebt een coachende rol waarin je medewerkers inspireert, motiveert en ondersteunt in hun professionele groei. Je monitort de KPI’s, stelt verbeterplannen op en analyseert welke acties nodig zijn om de prestaties naar een hoger niveau te tillen. Daarbij draag je zorg voor een efficiënte werkverdeling, waarbij je rekening houdt met de capaciteiten en ontwikkelpunten van het team. Samenwerking is hierin essentieel, zowel binnen het team als met andere operationele afdelingen.Naast het aansturen van het team onderhoud je sterke en duurzame klantrelaties en fungeer je als aanspreekpunt voor klanten. Je zorgt ervoor dat de gemaakte (tarief)afspraken correct worden opgevolgd en neemt deel aan maand- en kwartaalbijeenkomsten waarvoor je relevante rapportages opstelt. Door je analytische vaardigheden signaleer je trends en verbeterpunten op basis van klantfeedback en vertaal je deze naar concrete verbetervoorstellen.In deze dynamische rol ben je continu bezig met het optimaliseren van ondersteunende processen om efficiëntie en klanttevredenheid te verhogen. Je implementeert nieuwe processen en technologieën die bijdragen aan een verbeterde klantbeleving en denkt mee over innovaties in de dienstverlening van Vos Logistics.Wil jij bijdragen aan de groei en ontwikkeling van zowel het team als de klantrelaties? Dan maken wij graag kennis met jou!Wij hebben de baan! Heb jij de skills?Je hebt kennis van transport- en logistieke processen;Je bent gewend om met klanten te communiceren;Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving;Je bent vaardig in het optimaliseren van processen;Je bent vaardig in het werken met TMS;Je bent vaardig in het aansturen en begeleiden van medewerkers.​Wat we jou biedenEen marktconform salaris;27,5 vrije dagen per jaar en 8% vakantiegeld;Interessante extra's waaronder een uitstekende pensioenregeling, een fietsplan, kortingen op verzekeringen, vers fruit op je werkplek en een netto bonus bij het aandragen van nieuwe collega’s;Werken binnen een professionele organisatie met een prettige en informele werksfeer;Alle ruimte voor eigen ideeën en initiatieven;Volop trainings- en opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen;Een actieve personeelsvereniging (PV) die het hele jaar door leuke organiseert.​ Rick Jans-Beken RecruiterAndere Kantoor vacaturesHR Business PartnerKantoorOss, NederlandOperations Manager Benelux Distribution​KantoorWoerden, NederlandChauffeurs Coördinator​KantoorEnkhuizen, Nederland

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vos Logistics