Stage ICT Servicedesk medewerker
DEKRA - Capelle aan den IJssel
Wat ga je doen Ben jij opzoek naar een mooie plek voor je stage op gebied van ICT? Dan zit je bij ons goed! Welkom bij ons ICT-team. In het ICT-team zorgen wij ervoor dat onze collega’s in Nederland kunnen werken. Op hun - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker ICT Servicedesk
Jeugdbescherming Rotterdam Rijnmond - 16-02-2025
Naar vacature
€ 2.527 en € 3.593 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur)
Ben jij een aanpakker en houd je ervan als geen dag hetzelfde is? In deze functie is er veel afwisseling en werk je in een team waar samenwerken belangrijk is. Het is belangrijk dat je goed kunt communiceren en problemen snel kunt oplossen. Interesse in deze functie? Lees dan verder!
WAAR KOM JE TE WERKENDe afdeling ICT & Services faciliteert de hele organisatie. De afdeling voert taken uit op het gebied van ICT, gebouwenbeheer, huishoudelijke dienst, beveiliging en receptie van Jeugdbescherming Rotterdam Rijnmond (JBRR).
JBRR erkent de trend en gebruikerswens om alle vragen van ondersteunende diensten bij één loket te kunnen stellen. Dit om de gebruiker zo laagdrempelig mogelijk, goed en snel op weg te kunnen helpen bij problemen of vragen omtrent ICT, applicatiebeheer, kwaliteitsmanagement, (mogelijke) datalekken, beleidsvragen, etc. De Medewerker Servicedesk is de spin in het web en zorgt met de juiste instelling en klantgerichtheid ervoor dat medewerkers snel en goed worden geholpen.
WAT GA JE DOEN
Je bent verantwoordelijk voor het aannemen en correct registreren van alle vragen, verzoeken en storingen. Deze meldingen komen telefonisch, per e-mail en aan het bureau binnen. Je werkt op basis van eigen kennis en ervaring of met behulp van kennis items om zoveel mogelijk meldingen zelf af te kunnen handelen. Ook houd je continu vinger aan de pols bij alle openstaande vragen en storingen, voor alle afdelingen.
Dat wat niet zelf kan worden afgehandeld kan worden geëscaleerd naar de tweede lijn.
Daarnaast ga je zelf op zoek gaat naar punten van verbetering en voert die, na overleg, ook zoveel mogelijk zelf door - met als doel de bedrijfsprocessen zo effectief en efficiënt mogelijk te ondersteunen. Dit betekent dat je de functie deels zelf in kunt vullen, afhankelijk van je ambitie, kennis en ervaring. Je wordt aangestuurd door de Teammanager ICT en Services.
Overige Werkzaamheden:
Eerstelijns gebruikersondersteuning op gebied van hardware, software, telefonie en applicaties, reserveringen
Installeren, uitgeven, innemen en administreren (controleren) van o.a. ICT middelen
Controleren op naleving van procedures en regels
Maken van duidelijke en bondige handleidingen
Werkplekinrichtingen controleren op veiligheid (bv. geen kabels over de vloer)
Testen van oplossingen of nieuwe applicaties
Onderzoek doen naar nieuwe IT toepassingen/oplossingen
Opwaarderen laptops door vervanging accus en uitbreiden intern geheugen
Opbouw en beheer van de kennisbank
Structureren en documenteren van de processen en werkzaamheden (ook in het kader van de NEN 7510 normering)
WAT BRENG JE MEE
MBO werk-denkniveau met richting ICT (Expert-IT-systems and devices)
Kennis van en/of ervaring met Windows, Office 365, Wi-Fi, TOPdesk en Android is een vereiste
Sociale vaardigheden, gericht op het motiveren en stimuleren van anderen, bij het geven van advies, instructie en voorlichting
Relevante certificeringen zijn een pré (zoals ITIL)
Klantvriendelijk, leergierig, pragmatisch, teamplayer, nauwkeurig, doortastend, kwaliteit- en resultaatgericht
Dienstverlenende instelling en flexibele inzet bij het oplossen van problemen
Stressbestendig en in staat om altijd de juiste prioriteiten te kunnen stellen
Ambitie om nieuwe technologieën te leren kennen en om zich te blijven ontwikkelen
Neemt deel aan binnen de organisatie
WAT BIEDEN WIJ
Een zeer boeiende en afwisselende baan in een maatschappelijke dynamische organisatie met een prettige werksfeer
Een goed salaris conform cao-jeugdzorg, afhankelijk van ervaring in schaal 6 tussen de € 2.527 en € 3.593 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur). Per 1 maart 2025 is er een CAO verhoging van 3,6 %
Met 8% vakantietoeslag en daarnaast (een vaste) 8,3% eindejaarsuitkering in december
tot verlenging voor onbepaalde tijd;
Goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
Korting op verschillende verzekeringen
We stimuleren de NS-businesscard, maar ook reizen met de auto is mogelijk (23 cent netto p.km) en een fietsregeling
Hybride & flexibel werken
Leuke activiteiten door het hele jaar georganiseerd door het FUN team.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Jeugdbescherming Rotterdam Rijnmond
Meer Medewerker ICT Servicedesk vacatures
Gerelateerde vacatures aan Medewerker ICT Servicedesk
Aquesta BV - Capelle aan den IJssel
Vanwege de groei van ons bedrijf zijn wij op zoek naar uitbreiding van ons team. Dit betekent dat wij plek hebben voor een ervaren Servicedesk medewerker (Systeem Engineer) met relevante werkervaring, denk aan 5 jaar of meer.- Volledige vacature bekijken
Zenda Support - Rotterdam
Zoek jij een toffe nieuwe uitdaging in de IT?Wij zoeken een enthousiaste servicedesk medewerker/werkplekbeheerder die niet alleen houdt van IT, maar ook van groei en gezelligheid. Wil jij werken aan uitdagende projecten en - Volledige vacature bekijken
Zenda Support - Rotterdam
Zoek jij een toffe nieuwe uitdaging in de IT? Wij zoeken een enthousiaste servicedesk medewerker/werkplekbeheerder die niet alleen houdt van IT, maar ook van groei en gezelligheid. Wil jij werken aan uitdagende projecten en - Volledige vacature bekijken
ARTO Recruitment - Rotterdam
WAT GA JE DOEN? De Servicedesk is het eerste aanspreekpunt voor (interne) klanten bij vragen op het gebied van HRM, ICT, Facilitaire zaken en Finance. Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een servicedesk medewerker - Volledige vacature bekijken