FrieslandCampina - Beilen
What we ask Wij zoeken een enthousiaste collega die ons team komt versterken. Wat verwachten wij van jou?Je vindt veiligheid en kwaliteit belangrijk;Je hebt bij voorkeur een MBO-3 diploma;Je bent bereid om in - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Leren in het werkveld
Leren in het werkveld
Jessica, medewerker KlantMeekijken met de vervanging van een watermeter, op pad met een allround monteur, leren over kraantjes, moertjes, keerkleppen en leidingen. Het hoort er voor Jessica allemaal bij. ‘Zo weet ik precies waar ik over praat, wanneer ik een klant aan de lijn heb.’ Jessica is medewerker Klant en behandelt zowel technische als administratieve vragen. Vol enthousiasme vertelt ze over haar leerzame werk.
Groot of klein lek?
Groot of klein lek?
Jessica beleeft veel afwisseling in haar werk. Technische telefoontjes gaan over uiteenlopende vragen en kwesties. ‘Klanten bellen bijvoorbeeld over een lage waterdruk, lekkage of het verplaatsen van een watermeter. In gesprek met de klant probeer ik erachter te komen wat de beste oplossing is. Is er een grote lekkage? Dan bel ik met de planners om direct een monteur te laten komen.‘Nog niet uitgeleerd
Nog niet uitgeleerd
‘Ik heb al meegekeken bij de vervanging van watermeters en ga binnenkort een dag met een allround monteur mee. Dat is ontzettend leerzaam. In oktober 2018 ben ik bij WMD begonnen met de meteropnames en de ‘gewone’ klantenservice. Later ben ik gevraagd om technisch beheer erbij te doen. Sindsdien heb ik veel geleerd, zowel over de techniek als over schuldhulpverlening.’ En Jessica is nog niet uitgeleerd. De aankomende 3 jaar zit ze iedere vrijdag weer in de schoolbanken. ‘Om verder te groeien op de afdeling ga ik een opleiding management assistent volgen.’Een uitdaging en een compliment
Een uitdaging en een compliment
Jessica heeft genoeg uitdaging in haar werk, maar daar krijgt ze ook veel voor terug. ‘De klant op de juiste manier benaderen, is bij ieder gesprek de uitdaging. Ik vind het belangrijk dat ze niet hoeven terug te bellen. We krijgen gelukkig echt de tijd en vrijheid om het voor de klant op te lossen.’ Die tijd en ruimte benut ze goed, wat resulteert in mooie complimenten van klanten. ‘Vorig jaar was er een periode dat klanten een enquête kregen om het telefoongesprek te beoordelen. Ik kreeg hele leuke reacties; dat iedere klantenservicemedewerker wel zo vriendelijk mag zijn als ik.’Deel dit verhaal
Meer verhalen
Rishi
informatie-adviseur ICT'Samen de IT naar de volgende stap brengen'
Lees het verhaal van Rishi
Eddy
machinist'Als alles weer goed werkt, heb ik een geslaagde dag'
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Wmd
Gerelateerde vacatures aan Leren in het werkveld
Pon-Cat - Beilen
Functieomschrijving Je zult direct dit soort werkzaamheden leren en wellicht snel ook zelfstandig kunnen uitvoeren:diagnose stellen van de machine en dit kunnen uitlezen met behulp van de laptop;Het ( helpen ) repareren van - Volledige vacature bekijken