Inloggen - Registreer  

Servicemonteur liften

AXS Techniek - Amsterdam
wat ga je doen?Dit ga je doen binnen deze functie:Als Servicemonteur verricht je onderhoud aan bestaande liftinstallaties.Oplossen van storingen aan deze installaties.Plannen van afspraken bij de klant.Constateren en
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Wat ga je doen

Klm - via Monster Worldwide - Amstelveen - 09-11-2019 Naar vacature  

So you think you can write? Woordgrapjes en spelen met taal zijn 'zeg maar echt helemaal jouw ding'. Je gruwelt van taalfouten en als je 'ik wordt' ziet, gooi je het liefst je mobieltje uit het (vliegtuig)raam. Jij tovert met woorden, ook in de meest functionele copy: je inspireert, informeert én bent een ster in het simpel uitleggen van de moeilijkste materie. Tot slot zie je het daarnaast als een mooie uitdaging om de customer journey van onder andere frequent flyers en vakantiereizigers nóg scherper neer te zetten, in taal én beeld.

Wat ga je doen?

Als Digital Content Manager ben je verantwoordelijk voor het genereren van online sales voornamelijk via de website en het uitsturen van de KLM-nieuwsbrief. De belangrijkste uitdaging is om de consument keer-op-keer te verrassen en te

triggeren
om actie te ondernemen.
Je neemt deel aan projecten, waarbij je de adviserende en uitvoerende rol van content specialist op je neemt. De teksten die je schrijft worden opgenomen in de e-mails, op de social kanalen en op de website van KLM, waarmee je miljoenen mensen in Nederland weet te inspireren. Daarnaast spar je met het E-Marketing team en denk je mee over hoe de customer journey door middel van copy en beeld verbeterd kan worden. Hierbij houd je trends en ontwikkelingen op het gebied van content en personalisatie in het oog.

  • Schrijf je pakkende Nederlandse en Engelse copy voor onder andere de e-mails (B2C, B2B en B2T) en website van KLM;
  • Schrijf je inspirerende advertentie teksten voor de social kanalen van KLM, zoals Instagram, Facebook en LinkedIn;
  • Zorg je voor consistentie in tekst en beeld over de verschillende digitale kanalen met het oog op onze brand values;
  • Haak je aan in het designproces van jouw projecten om de kwaliteit van copy te waarborgen;
  • Ben je verantwoordelijk voor de content management strategie, tactiek alsmede de uitvoering ervan m.b.t. alle doelgroepen in de Nederlandse markt;
  • Bewaak je de commerciële doelstellingen van KLM en haar partners;
  • Denk je mee over het opzetten van A/B testen, e-mailtemplates en images om zo de kwaliteit en relevantie te verhogen;
  • Stroomlijn je de verschillende interne content planningen.
In deze rol rapporteer je direct aan de manager van het E-Marketing team en werk je nauw samen met e-mail specialisten en twee e-mail marketing stagiaires. Daarnaast schakel je met andere afdelingen zoals E-commerce, Marketing Science, Marketing Communicatie en Digital Headoffice.

Jouw profiel?

Ben jij onze nieuwe crewmember?

Je bent nauwkeurig, hebt geen moeite met overzicht houden en let op details. Dat komt goed van pas, omdat jij content verzoeken coördineert en voor ieder vraagstuk een antwoord uit je mouw weet te schudden. Nieuwe projecten pak je vlot en kundig op en je streeft altijd naar het beste resultaat. Snel schakelen en contact leggen is voor jou dan ook een tweede natuur. Ook weet je je goed staande te houden in een dynamische, internationale omgeving en maak je je hard voor je keuzes. De customer is king en je kunt je dan ook goed inleven in de wensen en behoeften van onze klanten, waardoor je stakeholders weet te enthousiasmeren en overtuigen van jouw visies en adviezen.

Samen met het E-Marketing team en E-commerce team zet je je kennis graag in om een betere beleving voor frequent flyers, vakantiereizigers en zakenreizigers te creëren. Hierbij schroom je niet om buiten de kaders te denken en innovatieve ideeën te pitchen.

Wat verwachten we van jou?

  • Afgeronde HBO of WO opleiding in de richting communicatie of marketing;
  • Minimaal 3-4 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • 40 uur beschikbaar per week;
  • Je hebt een creatieve en commerciële schrijfstijl;
  • Je Engelse spreek –en schrijfvaardigheid is minstens net zo goed als je Nederlands;
  • Je bent flexibel en hebt geen enkele moeite met werken in meerdere projectteams;
  • Je kunt gemakkelijk schakelen tussen diverse stakeholders;
  • Je zit bovenop de laatste ontwikkelingen op het gebied van content en copywriting en deelt je nieuwverworven kennis graag met je collega’s;
  • Je hebt ervaring met schrijven voor e-mail, social media en zoekmachines;
  • Je kunt je goed verplaatsen in diverse doelgroepen en daar je communicatie op aanpassen;
  • Je hebt ervaring met content strategie en projectmanagement;
  • Je vindt het een uitdaging om copy steeds beter te maken op basis van (user)testen;
  • Je snapt de dynamiek en complexiteit van werken in een grote organisatie;
  • Je gaat gestructureerd te werk, waarbij je het overzicht behoudt en deadlines bewaakt;
  • Je hebt oog voor detail en gevoel voor beeld;
  • Je hebt affiniteit met reizen.

Wat bieden wij?

Naast de inspirerende en multiculturele sfeer waar je werkt, samen met enthousiaste, betrokken en gemotiveerde collega’s, bieden we jou:
  • Een rol waar jij als Digital Content Manager écht impact maakt en waarde toevoegt;
  • Volop ruimte voor doorgroei en (persoonlijke en inhoudelijke) ontwikkeling;
  • Een bruto maandsalaris van €2.835 tot €3.500 (bij een 40-urige werkweek), afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een goede pensioensregeling;
  • Gereduceerde tarieven voor vliegtickets (wanneer je 6 maanden in dienst bent);
  • Korting op hotelovernachtingen en betaalbare huurtarieven voor auto’s;
  • Kortingen op diverse verzekeringen, pc’s, fitness centra, theatervoorstellingen en tentoonstellingen.

Ready for takeoff?

Jouw (nu nog lege) bureaustoel staat klaar op de afdeling Direct Sales & Digital Marketing. Ben je enthousiast over deze vacature en denk je dat je geschikt bent voor deze functie? Solliciteer en stuur ons je CV en motivatiebrief!

Binnen 2 weken na sluitingstermijn ontvang je een reactie. De daaropvolgende selectie bestaat onder andere uit een veiligheidscheck en een mogelijk assessment en referentiecontrole.

Brandende vragen? Stel deze

!
Voor meer informatie over deze functie van Digital Content Manager, mail je met Tjallina Dingemanse, Teamlead E-marketing Benelux.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Klm
Meer Wat ga je doen vacatures

Gerelateerde vacatures aan Wat ga je doen

Tekenaar elektrotechniek

AXS Techniek - Amsterdam
wat ga je doen?Dit ga je doen in deze functie:Als Tekenaar Elektrotechniek analyseer, ontwerp en teken je diverse Elektrotechnische installaties binnen de utiliteitsbouw.Uitdenken van concepten en aanleveren van definitieve
- Volledige vacature bekijken

Servicemonteur beveiligingstechniek

AXS Techniek - Amsterdam
wat ga je doen?Dit ga je doen in deze functie:Als Servicemonteur Beveiligingstechniek verhelp je storingen aan brandmeldings- en beveiligingsinstallaties.Regulier onderhoud plegen en verrichtten van systeem- en
- Volledige vacature bekijken

Servicemonteur ventilatietechniek

AXS Techniek - Amsterdam
wat ga je doen?Dit ga je doen binnen deze functie:Als Servicemonteur ventilatietechniek ben je verantwoordelijk voor service en onderhoud werkzaamheden aan ventilatie-, luchtbehandeling- en rookgassystemen.Installatie van
- Volledige vacature bekijken

Werkvoorbereider Woningbouw

Lumina - Amsterdam
Wat ga je doen? Wat ga je doen? Als werkvoorbereider in de woningbouw zorg jij voor de zorgvuldige voorbereiding van elk project! Jouw elektrotechnische projecten zijn een succes omdat jij je bezig houdt met: Het
- Volledige vacature bekijken