Voort - Heeze
Wat jij doet Onze opdrachtgever is een dynamisch bedrijf dat zich richt op architectuur en constructies. Ze zijn een gedreven team dat streeft naar excellentie in alles wat ze doen. Als officemanager ben je verantwoordelijk - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Officemanager met backoffice taken
MBO / Beroepssecundair onderwijs
€2400 - 3000 per maand
Officemanager met backoffice taken
Eindhoven | 32-40 uur per week | €2400 – €3000 p/mVoor onze opdrachtgever, een dynamisch detacheringsbedrijf in de high tech sector in Eindhoven, zijn wij op zoek naar een enthousiaste
Officemanager met backoffice taken
. In deze rol zorg je ervoor dat het kantoor soepel draait, administratieve processen strak georganiseerd zijn en collega’s niets tekortkomen. Krijg jij energie van regelen, organiseren én het creëren van een fijne werksfeer? Lees dan snel verder!
Over de opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een toonaangevend detacheringsbedrijf dat high tech professionals detacheert bij gerenommeerde bedrijven in Nederland. Met meer dan 300 medewerkers en een wereldwijde wervingsstrategie bieden zij hun professionals niet alleen een sterke loopbaan, maar ook een warm welkom in Nederland. Er heerst een echtework hard, play hard
cultuur, met veel aandacht voor
employer engagement
. Het team bestaat uit ambitieuze mensen en de sfeer op kantoor is energiek en informeel.
Wat ga je doen?
Als Officemanager ben jij de onmisbare schakel binnen de organisatie. Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Zo controleer je de urenregistratie van onze gedetacheerde medewerkers en beheer je de administratieve processen die hierbij komen kijken. Nieuwe medewerkers worden door jou in het systeem (AFAS) ingevoerd en jij zorgt ervoor dat hun arbeidscontracten correct en op tijd worden aangemaakt. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de praktische onboarding: je regelt welkomspakketten, boekt reizen en verzorgt tijdelijke huisvesting, zodat nieuwe collega’s zich direct thuis voelen.Maar daar stopt het niet! Jij organiseert de leukste personeelsbijeenkomsten en zorgt ervoor dat feestjes tot in de puntjes geregeld zijn. Ook neem je het facilitair officemanagement op je: je zorgt dat het kantoor er altijd tiptop uitziet en collega’s op facilitair gebied niets tekortkomen. Of het nu gaat om kantoorbenodigdheden of het aanvullen van de bar voor de vrijdagmiddagborrel—jij hebt overal aan gedacht.
Wie ben jij?
Jij bent een echte regelaar die energie krijgt van organiseren en het ondersteunen van collega’s. Met jouw MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in een administratieve of facilitaire richting, weet je precies hoe je structuur aanbrengt in je werk. Of je nu net je studie hebt afgerond of al wat werkervaring hebt, jouw proactieve houding en oog voor detail maken het verschil. Ervaring met AFAS is mooi meegenomen, maar geen vereiste—jouw leergierigheid en enthousiasme zijn voor ons het belangrijkst.Je voelt je helemaal thuis in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Hard werken en plezier maken gaan voor jou hand in hand. Jij weet als geen ander hoe je een fijne werksfeer creëert en draagt bij aan de energieke en informele cultuur van het bedrijf.
Wat biedt onze opdrachtgever jou?
- Een start salaris tussen de €2400 en €3000 per maand, afhankelijk van ervaring.
- 26 vakantiedagen, oplopend tot 30 dagen bij langer dienstverband.
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km vanaf 10 km.
- Mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken.
- Individuele opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
- Pensioenregeling met bijdrage van de werkgever.
- Telefoonvergoeding van €35,- netto per maand en een laptop van de zaak.
- Eindejaarsbonus van 4%.
- Leuke extra’s zoals een eigen bar op kantoor voor de vrijdagmiddagborrels, een pingpongtafel en tafelvoetbal.
- Legendarische bedrijfsuitjes, waaronder een jaarlijkse skitrip!
Naar vacature
Meer vacatures van Spoor 3 Hrm
Meer Officemanager met backoffice taken vacatures
Gerelateerde vacatures aan Officemanager met backoffice taken
Page Personnel - Eindhoven
Beheer van het logistieke proces achter de orderstroom. Ondersteuning bieden bij lopende automatiseringsinitiatieven. Onderhouden van contacten met klanten en stakeholder. Bijdragen aan procesoptimalisatie en continue - Volledige vacature bekijken
Olympia - Eindhoven
Wat ga je doen? Als backoffice medewerker ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve taken en het verwerken van klantgegevens en contracten in het systeem. Je schakelt hierbij met verschillende - Volledige vacature bekijken
Acconet - Eindhoven
Houd jij ervan om werk uit handen te nemen en vanaf de voorkant de coördinatie voor verschillende zaken te regelen? Dan hebben wij een passende uitdaging beschikbaar als Officemanager. Bij Acconet zijn we gespecialiseerd in - Volledige vacature bekijken
Parttime backoffice medewerker
JAM - Veldhoven
Ben jij het administratieve en organisatorische talent dat wij zoeken voor deze vette organisatie in hartje Veldhoven? Wat ga je doen? Als Parttime backoffice medewerker in Veldhoven ga jij je bezig houden met een heel breed - Volledige vacature bekijken