Inloggen - Registreer  

IT Servicedesk Medewerker

Inwork - Almere
Jouw rol Als IT Servicedesk Medewerker in Almere ben jij het eerste aanspreekpunt voor technische vragen en incidenten. Je biedt deskundige ondersteuning aan eindgebruikers en zorgt ervoor dat problemen snel en efficiënt
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Servicedesk medewerker IT Kansfonds

Goededoelen.nl - Hilversum - 19-02-2025 Naar vacature  

Kansfonds is een vooruitstrevend fonds en volop in beweging. Iedereen een thuis: een dak boven je hoofd, voldoende geld om van te leven en het diepe besef dat je erbij hoort. Daarvoor maken wij ons hard. Iedere dag weer. We ontwikkelen innovatieve projecten, zoeken naar oplossingen buiten de gebaande paden en zetten een vliegwiel op wat werkt.

Voor onze kantoororganisatie zijn we op zoek naar een servicedesk medewerker IT. In deze functie ben je dé go-to persoon voor alle IT-vragen en-problemen. Samen met onze IT-leveranciers zorg je voor slimme oplossingen en verbeteringen. Het betreft een nieuwe functie binnen onze organisatie, waardoor er veel mogelijkheden zijn om deze zelf verder in te vullen en te professionaliseren.

Taken

Als servicedesk medewerker IT:
  • Ben je het eerste aanspreekpunt voor alle IT-vragen en -problemen die je collega’s van Kansfonds hebben.
  • Sta je klaar om je collega´s te helpen bij gebruik van Microsoft 365, Office, Teams, SharePoint, AFAS, smartphone, laptop (Windows) en de voorzieningen op kantoor en in de vergaderruimtes.
  • Stel je heldere gebruikersinstructies op.
  • Onderhoud je goed contact met onze leveranciers en onze interne key users van de verschillende systemen en applicaties.
  • Ben je coördinator van het oplossen van incidenten, ook wanneer meerdere leveranciers betrokken zijn.
  • Signaleer je terugkerende problemen, draag je hiervoor structurele oplossingen aan en denk je mee over verbeteringen.
  • Ondervind je dagelijks veel ongeplande onderbrekingen van je (eventuele) geplande werkzaamheden.

Functie-eisen en profiel

  • Je krijgt energie van het helpen van je collega’s.
  • Je bent oplossingsgericht, communicatief, proactief en neemt verantwoordelijkheid.
  • Je bent bedreven in het gebruik van Microsoft Office applicaties, Windows, Teams en SharePoint in een professionele omgeving.
  • Je hebt kennis van de basisconcepten van Microsoft 365 en SharePoint (zoals rollen en machtigingen).
  • Ervaring met AFAS is een pré.
  • Ervaring met een CRM systeem is een pré.
  • Je hebt voldoende technisch inzicht om in te schatten in welk systeem, applicatie of koppeling de oorzaak van een probleem zich bevindt.
  • Je bent leergierig en onderzoekend voor wat betreft alle systemen en applicaties die we bij Kansfonds gebruiken of in de toekomst gaan gebruiken.
  • Je onderschrijft de missie en visie van Kansfonds.

Ons aanbod

  • Een zelfstandige functie bij een ambitieuze organisatie in ontwikkeling, zeer actief in een breed sociaal maatschappelijk werkveld.
  • Een hecht team van enthousiaste en betrokken collega’s die werken vanuit hoofd én hart.
  • Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en eigen initiatief.
  • Een jaarovereenkomst met zicht op een vast dienstverband.
  • Een salaris van minimaal € 2.404,46 en maximaal € 3.367,19 (fulltime, 36 uur p.w, schaal E CAO voor het Omroeppersoneel) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering en uitstekende pensioenregeling bij Pensioenfonds PNO Media.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Goededoelen.nl
Meer Servicedesk medewerker IT Kansfonds vacatures

Gerelateerde vacatures aan Servicedesk medewerker IT Kansfonds

IT Servicedesk Medewerker (m/v)

Inwork - Almere
Jouw rol Stap in de schaduw van de IT-wereld, waar jij als Servicedesk Medewerker de verborgen krachten bent die gebruikers ondersteunen en begeleiden. Ontdek een wereld vol geheimen en avontuur, waarin jouw vaardigheden en
- Volledige vacature bekijken

3e lijn servicedesk medewerker IT

Recruit a Student - Almere
Over de functie Als 3e Lijn Servicedesk Medewerker ben je verantwoordelijk voor het oplossen van de meest complexe technische problemen en incidenten. Je zult werken met geavanceerde IT-systemen, applicaties en netwerken en
- Volledige vacature bekijken

1e lijn servicedesk medewerker IT

Recruit a Student - Almere
Over de functie Als 1e lijn Servicedesk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je zult verantwoordelijk zijn voor het aannemen van IT-gerelateerde problemen en verzoeken, en zorgt voor een snelle en
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk Medewerker

Inwork - Almere
Jouw rol Maak het verschil in de wereld van IT-support! Als Servicedesk Medewerker bij InWork ben jij de onmisbare schakel voor eindgebruikers die jouw expertise nodig hebben. Stap in een rol waar geen dag hetzelfde is en
- Volledige vacature bekijken