Front Office & Reservations Agent
Valk Exclusief - Amsterdam
BeschrijvingJouw hart klopt sneller van hospitality. Over het in- en uitchecken van onze gasten hoeven wij jou natuurlijk niks meer te leren. Je weet als geen ander hoe je onze gasten gastvrij ontvangt en er als Front Office - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Front Office Agent
Ramada Amsterdam Airport Schiphol
Badhoevedorp
- Fulltime
- MBO
- 0 - 1 jaar ervaring
- Taal: NL / EN
- Operationeel
- Receptie
Opslaan
Voeg toe aan
favorieten
.
Delen
Deel via
social media
.
Hou jij ervan om onze hotelgasten een warm welkom te bieden of om bij check-out toch even zeker te zijn dat alles naar wens was bij ons? Vind jij het belangrijk dat iedereen met een positief en aangenaam gevoel weer weggaat? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven!
Onze drie Wyndham hotels in het Airport Cluster zijn op zoek naar een hands-on
Lobby & Front Office Host(ess)
die onderdeel uitmaakt van ons flexibel front office team.
De drie hotels zijn
Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol
,
Vienna House Easy by Wyndham Amsterdam Airport
en
Amedia by Wyndham Amsterdam Airport
met in totaal 499 kamers. Ze behoren tot de HR Group, de werkgever, met alleen al in deze drie hotels samen ongeveer 110 medewerkers. De hotels en de medewerkers zijn respectievelijk gelegen en werkzaam in Badhoevedorp, Hoofddorp en Schiphol-Rijk, allemaal rondom Schiphol. En ook al hebben de hotels allemaal hun eigen kracht, dynamiek en karakter, toch werken de drie hotels en de medewerkers nauw met elkaar samen, bijvoorbeeld als het gaat om de gasten en medewerkers te inspireren en elkaar te helpen waar het kan.
Samen met het team doe je er alles aan om er voor te zorgen dat de gastenbeleving van aankomst tot vertrek optimaal is. In alles wat je doet stel je het menselijk oogpunt centraal. Je zorgt er samen met je collega's voor dat de aankomsten goed voorbereid zijn, de e-mails en telefoontjes correct en tijdig beantwoord worden, de lobby er representatief bij staat, etc
Functieomschrijving
Tot je taken en verantwoordelijkheden behoren:Check-in & check-out verzorgen van hotelgasten;
Beantwoorden van e-mails, telefoons, verzoeken en/of vragen van hotelgasten;
Bij een melding van een klacht weet je de gast goed te woord te staan en haal je de Shiftleader erbij;
Bevorderen van upselling zoals early check-in/Late check-out/Room upgrades;
Je zorgt mee ervoor dat targets behaald worden en elke gast een goeie review achterlaat;
Leveren van een optimale service van aankomst van de gast tot en met het vertrek;
In kaart brengen van structurele knelpunten en aandragen van verbeterpunten.
Je bent de spil in het web en communiceert meermaals per shift met je collega's van Housekeeping, F&B, Technische dienst en het Management;
Overige administratieve taken die horen bij de receptie.
Wat bieden wij?
Een dynamische werkomgeving in het in de buurt van onze nationale luchthaven;Een salaris passend bij de uitdagende functie, afhankelijk van je ervaring;
8% vakantiegeld;
25 vakantiedagen per jaar (plus één extra voor je verjaardag);
Pensioenregelingen conform de Horeca CAO;
Aantrekkelijke personeelskortingen binnen HR-Group;
Personeelsevenementen;
Uitstekende internationale carrière- en training mogelijkheden.
De hotels in onze Aiport Cluster vinden dat iedereen zich prettig moet kunnen voelen in de organisatie, dat er fijne en veilige werksfeer heerst, waarbij talenten tot hun recht komen en iedereen de kans krijgt zich te ontwikkelen.
Wij onthouden ons van willekeur en maken geen onderscheid in nationaliteit, politieke voorkeur, geslacht, huidskleur, ras, afkomst, religie, leeftijd, huwelijkse staat, handicap, seksuele geaardheid en andere kenmerken die door geldende wetgeving beschermd zijn.
Onze hotels streven naar gelijke kansen voor iedereen en waardeert eenieder die met zijn of haar talenten bijdraagt aan de doelstellingen van de HR Group.
Wij behandelen eenieder op een eerlijke, respectvolle en waardige manier.
Het succes van onze hotels is afhankelijk van onze medewerkers!
Functie-eisen
Minimaal 1 jaar ervaring binnen Front Office als Front Office medewerker Mocht je dit niet hebben, maar lijkt deze baan jou wat dan leren we je het graag;
Je bent een toegankelijke persoon en spontaan;
Bij voorkeur wonend in de omgeving van Schiphol Airport of affiniteit hebben met de luchthaven;
Minimaal 2-talig (NL/ENG) en relationeel en communicatief capabel om op verschillende niveau's te communiceren;
Je vindt het fijn om in de ochtend en avond te werken. Je begrijpt als geen ander dat weekendwerk en op feestdagen tot de mogelijkheid behoort;
Recent certificaat bedrijfshulpverlening (BHV)(of bereid dit te behalen).
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Ramada Airport
Meer Front Office Agent vacatures
Gerelateerde vacatures aan Front Office Agent
Cycas Hospitality - Amsterdam
Front Office Agent Cycas Hospitality is a hotel management company that prides itself on making a difference by being different. Our vision is to be Europe’s leading hotel company and every member of our team must play - Volledige vacature bekijken
Melia Hotels International - Amsterdam
The world is yours with Meliá” Joining Meliá is to embark on a journey without borders because the possibilities of growing and training here are endless. It is knowing that the world is yours and that you can work in - Volledige vacature bekijken
Stagiaire Front Office & Reservations Agent
Valk Exclusief - Amsterdam
BeschrijvingJouw hart klopt sneller van hospitality. Samen met jouw persoonlijke begeleider maak je een leerplan om ervoor te zorgen dat jouw leercurve sky-high gaat! Daarnaast zit gastvrijheid in jouw bloed zit: onze gasten - Volledige vacature bekijken
Sea Containers London - Amsterdam
Kimpton de Witt, Celia Amsterdam and Super Lyan are only as good as the people it employs, that is why we picked you. You are outgoing and you love to meet new people. You are passionate, focused and driven about making - Volledige vacature bekijken