Front office medewerker
Rondom Wonen wil meer mensen passend huisvesten. We verhuren ruim 60% van alle betaalbare huurwoningen in de gemeente Pijnacker- Nootdorp.
De komende jaren willen we door nieuwbouw ons bezit uitbreiden van ruim 2.600 tot ca. 3.000 woningen in de kernen Pijnacker, Nootdorp en Delfgauw.
Met 30 medewerkers werken we vanuit de kernwaarden dichtbij, meedenkend en oprecht.
Bel voor meer informatie met Antoinette
Heijnen (HR, 015-362 0579) of Gera Esser
(manager Wonen, 015-362 0543).
Als we je interesse hebben
gewekt, kun je je motivatie en curriculum
vitae mailen naar
aheijnen@rondomwonen.nl
Zolang de vacature op onze
website staat, staat deze
nog open.
De werkzaamheden op de afdeling Wonen
zijn heel divers.
Aan de balie ontvang je bezoekers en
huurders. Binnengekomen vragen aan de
telefoon en via mail, handel je netjes af.
Je assisteert de collega’s van Verhuur bij
de verhuur van woningen en garages.
Zowel persoonlijk, telefonisch als via
internet verstrek je informatie aan
huurders en woningzoekenden.
Je zorgt voor het adverteren van
woningen, reikt de sleutels uit aan nieuwe
huurders en handelt alles administratief
af. Ook het checken van
inkomensgegevens kan tot de taken
behoren.
Kleine overlastmeldingen handel je
zelfstandig af, in overleg met de
woonconsulente Sociaal Beheer.
Geen dag is hetzelfde dus!
Een veelzijdige functie in een betrokken team . Een jaarcontract voor 16 uur per week (ma-wo-do-vr). Mogelijk kan op termijn het aantal uren worden uitgebreid naar 24 uur. Het salaris bedraagt maximaal € 3.892 bruto per maand op fulltime basis (schaal F, CAO Woondiensten 2024). Een eindejaarsuitkering van 2% en een ontwikkelbonus aangezien we volop ruimte bieden voor ontwikkeling.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Rondom Wonen
Meer Front office medewerker vacatures