Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Startersfunctie software consultant

Wachtwoord vergeten - via Bijbanen - Delft - 23-12-2024 Naar vacature  

Voor een toonaangevend Nederlands softwarebedrijf dat innovatieve oplossingen biedt op het gebied van financiële administratie, boekhouding, HRM en CRM, zijn wij op zoek naar een enthousiaste

Customer Support Specialist
. In deze rol ben je een cruciale schakel in het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van problemen. Zo krijg je de kans om het product, de klanten en de software in detail te leren kennen.

Deze functie is niet alleen uitdagend en afwisselend, maar biedt ook uitstekende doorgroeimogelijkheden. Doordat je een stevige basis legt in klant interactie en productkennis, kun je vanuit deze rol doorgroeien naar uiteenlopende functies binnen het bedrijf.

Wat bieden wij jou

  • Een bruto maandsalaris van €2.550,- o.b.v. 40 uur (€2.760,- bruto p.m. Inclusief 13e maand)
  • Direct een contract bij de werkgever voor 32 tot 40 uur per week
  • 27 vakantiedagen, 3 vrijwilligersdagen, en 8% vakantiegeld
  • Mogelijkheid om 50% vanuit huis te werken
  • Een reiskostenvergoeding of thuiswerk vergoeding
  • Een vergoeding van €787 om jouw thuiswerkplek in te richten
  • Pensioenopbouw
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen in de vorm van trainingen
  • Leuke jaarlijkse bedrijfs evenementen zoals teamuitjes, feestjes en borrels
  • Korting op een nieuwe (elektrische) fiets
  • Dagelijkse toegang tot de sportschool bij kantoor Delft inclusief een personal trainer
  • Mogelijkheid om 5 werkdagen per jaar in het buitenland te werken

Werkzaamheden

Je ondersteunt klanten bij het beantwoorden van functionele vragen over hun boekhoud softwarepakket. Geen boekhoudkundige (studie)achtergrond? Geen zorgen!

Je wordt voor deze functie klaargestoomd door een training 'Basiskennis Boekhouding'.

Zo kan jouw werkdag er bijvoorbeeld uitzien:
  • Je beantwoord e-mails, chat berichten en telefoongesprekken van klanten terwijl je in de online omgeving meekijkt
  • Je denkt mee en vindt oplossingen wanneer een klant een probleem meldt
  • Je maakt voor bepaalde klantvragen een case aan
  • Je schakelt met collega's om cases op te lossen
  • Je adviseert klanten over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen
  • Je deelt klantvragen en verwachtingen met andere teams om producten en processen te verbeteren
  • Je zit (wekelijks) een uur met je manager of buddy om vorderingen en je leerdoelen te bespreken

Arbeidsduur en werktijden

Het betreft een functie voor 32 tot 40 uur per week. De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur. De eerste 4 tot 6 weken betreft het inwerktraject dat bestaat uit een combinatie van praktijktraining en e-learnings. De eerste drie dagen staan in het teken van een intensieve kickstart, waarvoor je welkom bent op het hoofdkantoor in Delft. Na deze introductiedagen kun je de rest van de onboarding voortzetten vanaf het kantoor dat het dichtst bij jou in de buurt is.

Elke maand wordt er een Fast Track Selectiedag georganiseerd op het hoofdkantoor in Delft om kennis te maken met jou en iedereen die geïnteresseerd is in deze functie. Tijdens deze middag willen we kandidaten een goed beeld geven van de rol. Je doorloopt in één middag het volledige sollicitatieproces en je krijgt direct te horen of je bent aangenomen!

Op de onderstaande data worden er selectiedagen georganiseerd. Deze vinden allen op een woensdagmiddag plaats.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wachtwoord vergeten