Inloggen - Registreer  

Recruiter Werving & Selectie Consultant bij 32

The Office Managers - Utrecht
Functie eisen | Wat neem je mee?? HBO werk- en denkniveau.Je hebt ervaring in arbeidsbemiddeling aan de bureau- of corporate zijde. Je weet wat ons vak inhoudt.Een uitstekend gevoel voor de Nederlandse taal en een vlotte pen
- Volledige vacature bekijken

Office Manager Werving & Selectie & Administration Arbeidsbemiddeling

The Office Managers - De Meern - 11-03-2025 Naar vacature  

De Meern (hybride 24-32 uur)
Direct solliciteren
Solliciteer via WhatsApp

Organisatie

The Office Managers
werft vanuit passie professionals in officemanagement, personal & executive assistance. Of het nu gaat om werving, selectie, detacheren, interim, uitzenden én projecten. We kennen de juiste office professional, waar dan ook in Nederland.

Eén van onze collega’s gaat ons binnenkort verlaten. Voor haar gaat een droomreis in vervulling. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiast nieuw teamlid om ons team te versterken. Ben jij klaar voor deze uitdaging?

OFFICE MANAGER WERVING & SELECTIE & HR ADMINISTRATION | ARBEIDSBEMIDDELING | 24-32 UUR | DE MEERN

Functieomschrijving | Wat ga je doen?

Houd je van schakelen en verbinden? Vind je het leuk om in contact te staan met met onze doelgroep, professionals in executive en/of officemanagement? En ben je daarnaast administratief, communicatief en organisatorisch sterk? Dan worden wij héél blij van jou!

WAT GA JE DOEN?

Samen met jouw parttime duo-collega ben je de drijvende kracht achter onze ondersteuning in een brede en dynamische rol:

Contact & coördinatie

  • Je helpt kandidaten en (potentiële) opdrachtgevers enthousiast en professioneel verder.
  • Je beheert samen met je collega meerdere e-mail inboxen.

Recruitment support

  • Je verwerkt sollicitanten en open inschrijvingen.
  • Je werkt volgens criteria selecties uit in LI Recruiter Seat en volgt de response op.
  • Je bent first-point-of-contact naar kandidaten en/of opdrachtgevers: afspraken plannen, bevestigingen sturen, afwijzingen toelichten, checkt de voortgang, plant assessments in en zet CV’s om in ons format met onze AI tool.

Creatieve en administratieve taken

  • Je schrijft wervende vacatureteksten met slimme AI-tools.
  • Je publiceert de vacatures en beheert plaatsingen op jobboards en social media.
  • Je regelt zelfstandig de contract-, inkoop- en verkoopadministratie.
  • Samen met onze backoffice partner zorg je voor uitzendcontracten en verlengingen.
Het is een veelzijdige functie, waarin geen dag hetzelfde is. Maar wees gewaarschuwd: als je een vastomlijnd takenpakket zoekt, dan is dit níet de baan voor jou. Klinkt dit toch als jouw ideale uitdaging? Let’s connect!

Functie eisen | Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in arbeidsbemiddeling aan de bureau- of corporate zijde bijv, als HR Administrator, HR Officer, Office Manager of intercedent.
  • Je bent creatief met de NL taal en dat je je daarbij laat ondersteunen door AI tools is prima. Daarnaast heb je een goede beheersing van het Engels.
  • Je bent handig in het gebruik van Microsoft365 en snel wegwijs in CRM systemen.

Over jou

  • Je voelt je op je plek in een klein bedrijf.
  • Je overlegt wanneer nodig maar werkt graag zelfstandig.
  • Humor en relativeringsvermogen zijn voor jou vanzelfsprekend. Onverschilligheid niet.

Arbeidsvoorwaarden | Wat wordt geboden?

  • Een echt afwisselende functie waarin geen dag hetzelfde is – saai wordt het hier nooit!
  • Werken in een klein, hecht
team
met een betrokken eigenaar die altijd openstaat voor een goed gesprek of sparsessie.
  • Hybride werken: deels vanuit huis, deels op kantoor. En als je op kantoor bent, word je verwelkomd door onze lieve kantoorhond.
  • We hebben plek voor een nieuwe collega voor 24-32 uur per week. We hebben je assistentie echt nodig op woensdag en op vrijdag dan zijn andere collega’s vrij. Verder werk je op een dinsdag en/of donderdag want dan zijn we allemaal op kantoor.
  • De salarisindicatie voor deze functie is afhankelijk van wat je meebrengt en ligt tussen de €3.500,–/€4.000,– bruto per maand op basis van 40 uur per week.
  • We doen het anders: betrokken, persoonlijk en professioneel. Targets? Daar doen we niet aan. We gaan samen voor het resultaat. Wat wél telt, is een positieve sfeer en een mensgerichte bedrijfscultuur.

Kom jij het team van The Office Managers versterken?

Solliciteer meteen via onderstaande button! Stel je aan ons voor, een motivatie vinden we leuk om te lezen.
Wil je meer informatie? Telefonisch zijn wij bereikbaar op 0308783118 van maandag t/m donderdag van 09.00 tot 21.00 uur en op vrijdag tot 16.30 uur of stuur een WhatsApp bericht naar 0621263126.

Standplaats:

De Meern (hybride 24-32 uur)
Interesse? Solliciteer op deze functie
Solliciteer
Solliciteer via WhatsApp

Interesse in deze vacature?

Solliciteer dan nu!
We bellen of e-mailen je zo snel mogelijk. Een motivatie vinden we leuk om te lezen, maar stuur in ieder geval jouw CV mee.
Wil je meer informatie over deze functie? Neem contact op met The
Office
Managers op 030-8783118. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag van 08:30 tot 21:00 uur; vrijdag tot 16:30 uur.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van The Office Managers

Gerelateerde vacatures aan Office Manager Werving & Selectie & Administration Arbeidsbemiddeling

Adviseur Werving & Selectie

Kamphorst Personeel - Utrecht
Wij zoeken een enthousiaste, daadkrachtige collega met een commerciële instelling. Ervaring in de arbeidsbemiddeling of recruitment is prettig, maar zeker geen must. Jij zoekt een nieuwe werkomgeving waar geen dag hetzelfde
- Volledige vacature bekijken

Business Manager Finance

Talentscoutz - Sliedrecht
Clubprofiel De topclub Scope Finance is dé intermediair op het gebied van de financiële arbeidsbemiddeling. Dit doen ze zowel op gebied van Werving & Selectie en detachering. Met hun jarenlange expertise in het recruiten
- Volledige vacature bekijken

Werving en Selectie Consultant 24 - 32

Pienk - Utrecht
Werving en Selectie Consultant | 24 - 32 uur Functie consultant werving & selectieEen Happiness Consultant bij Pienk is eigenlijk een Consultant Werving & Selectie. Wij proberen namelijk al onze klanten, zowel de kandidaten
- Volledige vacature bekijken

Administrative Assistant II (holding the functional ...

HKU - Utrecht
Administrative Assistant II (holding the functional title of Administration Manager) in HKU-Pasteur Research Pole, School of Public Health (Ref.: 524313), to commence as soon as possible on a two-year fixed-term basis with
- Volledige vacature bekijken