Inloggen - Registreer  

Huismeester

Actief Werkt - via Roc.nl - Amsterdam - 08-03-2025 Naar vacature  

Details van de functie

Als facilitair beheerder ben jij de spin in het facilitaire web! Je zorgt er onder andere voor dat het pand er netjes uitziet, bent gastvrij en helpt de medewerkers en bezoekers graag bij vragen.

Het betreft een functie tot naar verwachting eind juni 2026. Het pand is geopend van maandag t/m vrijdag van 7.00 tot 19.00 uur. Je werkt in deze functie 30 uur en de werktijden zijn in overleg.

In de rol van facilitair beheerder is het van belang dat je naast de taken als huismeester ook het werk bij de receptie kan overnemen.
Je draagt zorg voor een excellente service. Je komt te werken in een professionele werkomgeving waar gastvrijheid hoog in het vaandel staat. Je bent de spin in het facilitaire web, waarbij je de zorg draagt voor een gastvrije ervaring voor alle pandbezoekers. Je kunt goed inspelen op behoeften en verzoeken van bezoekers en medewerkers. Met een blik op de toekomst kun je kansen vertalen naar de dienstverlening van nu. Samenwerken met facilitaire ketenpartners is belangrijk en hiermee draag je bij aan de ontwikkeling en het succes van de gehele facilitaire dienstverlening. Je kunt het hele complete plaatje overzien en jezelf presenteren als het visitekaartje van de organisatie.

Werkzaamheden:
  • Allerhande facilitaire, licht technische en huishoudelijke taken ten behoeve van het beheer en onderhoud van het gebouw;
  • Het lopen van controle ronden in het kantoorpand (controleren sanitair, verlichting, hang-& sluitwerk, apparaten en installaties) waarbij scherpe controle op (on)veilige situaties van groot belang is;
  • Eerste aanspreekpunt voor bezoekers, collega's en leveranciers;
  • Zorgen voor orde en netheid in het pand;
  • Post -en pakkerverwerking;
  • Het voorbereiden en coördineren van interne verhuizingen;
  • Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor interne meldingen en klanten;
  • Begeleiden van externe leveranciers bij werkzaamheden op de werkvloer;
  • Het controleren van uitgevoerde werkzaamheden door externen;
  • Uitvoeren van diverse administratieve werkzaamheden.

Over de opdrachtgever

Je gaat via Actief Werkt! uitzendbureau werken bij een landelijke facilitaire dienstverlener. Zij ontzorgen verschillende bedrijven op het gebied van facilitaire dienstverlening. In deze functie kom je te werken bij een locatie van de Gemeente Amsterdam.

Wat wij jou bieden:

Plezier in je werk met veel afwisseling en uitdaging bij een dynamische organisatie!

Je gaat 30 uur in de week werken.Op het moment dat je hier gaat starten kan je o.a. rekenen op:
  • Bruto salaris tussen de € 2450,- en € 2773,- bruto per maand o.b.v. 40 uur afhankelijk van je werkervaring;
  • Reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis van €0,23 per kilometer of 100% OV-kostenvergoeding;
  • Keuze om wekelijks of vierwekelijks uitbetaald te worden;

Wat vragen wij van je:


Je beschikt over:
  • Minimaal Mbo-werk-en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • Technisch inzicht en een facilitair oog;
  • Computervaardigheden. Het is een pre als je kennis hebt van FMIS (facilitaire informatiesystemen)
Je bent gastvrij en tegelijkertijd proactief, resultaatgericht en mensgericht. Je neemt initiatief om problemen voor te zijn en je richt je op het behalen van je doelen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Actief Werkt