Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
PlaneconoomGemeente
Planeconoom Ben jij ambitieus en heb je een passie voor ruimtelijke ontwikkeling en economische analyses? Zoek je een uitdagende rol waarin je kunt groeien en een cruciale bijdrage kunt leveren aan de groei en ontwikkeling van onze gemeente? Dan is deze vacature iets voor jou! Wat ga je doen? Je houdt je bezig met het opstellen en analyseren van ruimtelijke, programmatische en financiële uitgangspunten om een gebiedsontwikkeling haalbaar te maken en te houden. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, bewaken en beheren van grondexploitaties, risicoanalyses en de financiële inhoud van exploitatie-overeenkomsten en exploitatieplannen. Tevens voer je onderhandelingen met marktpartijen over ruimtelijke ontwikkelingen en ben je een belangrijke adviseur voor projectleiders en bestuurders. Daarnaast pak je beleidsmatige zaken op het terrein van grondzaken op, zoals het adviseren over de gemeentelijke nota grondbeleid en over de gemeentelijke grondprijzennotitie. Daarnaast: adviseer je gevraagd en ongevraagd aan de projectleiders over (financiële) vraagstukken, de projectopdracht, voortgangsrapportage en over kansen en risico’s binnen en buiten het project; heb je een jaarlijkse bijdrage in de jaarrekening en begroting en adviseer je bij de accountantscontrole en bij het actualiseren van het MPG (Meerjaren Programma Grondexploitaties). Jouw profiel Jij bent een ondernemende verbinder en integraal samenwerken is voor jou als teamspeler vanzelfsprekend. Je staat stevig in je schoenen, stelt je flexibel op en bent analytisch sterk. Jouw analyses monden uit in een helder advies. Je voelt je thuis in een opdracht gestuurde werkomgeving en hebt gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Proactief en resultaatgericht te werk gaan, met oog voor samenwerking en innovatie is voor jou vanzelfsprekend. Daarnaast breng jij het volgende mee: HBO of WO werk- en denkniveau, gericht op ruimtelijk beleid, planologie, vastgoed, bedrijfskunde of economie; Je hebt een link met de inhoud van de functie- dit kan ervaring zijn of bijvoorbeeld kennis van één van de vakgebieden civiele techniek, ruimtelijke ordening, planologie; Goede communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen op verschillende niveaus en met diverse stakeholders. Herken jij jezelf in deze punten? En past deze baan verder perfect bij jou? Reageer dan vooral Wij helpen je graag groeien in de functie. Wij bieden jou Werken bij Gemeente Dijk en Waard betekent werken met grote uitdagingen, samen met gedreven collega’s in een prettige en ontwikkelende werkomgeving. Je ziet het resultaat van je werk dichtbij terug. Wij stimuleren en faciliteren je om het beste uit jezelf te halen. Daarnaast bieden wij jou: Een salaris van €4.264 en €6.072 bruto per maand op basis van 36-uur per week (schaal 11 per 1-10-2024). Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring. Inschaling in een aanloopschaal behoort tot de mogelijkheden; Een dienstverband voor 32-36 uur (4 x 9 uur is ook bespreekbaar); Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast dienstverband; Een individueel keuzebudget van 18,45% van je bruto jaarsalaris. Dit kun je inzetten voor bijvoorbeeld extra verlof of extra geld; Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door ons brede aanbod aan trainingen en opleidingen. En daar hoort bij: De mogelijkheid tot thuiswerken; Een tegemoetkoming voor je reiskosten; Een thuiswerkvergoeding; Een laptop en telefoon. Over ons Wij zijn Dijk en Waard. Een jonge gemeente, ontstaan uit het samengaan van Langedijk en Heerhugowaard. Met 90.000 inwoners zijn wij de één na grootste gemeente van Noord-Holland-Noord. Samen met ruim 800 collega’s zetten wij ons in voor alle mensen die in onze gemeente wonen, leven, werken en ondernemen. Dat doen we met veel plezier, iedere dag weer. Werken bij Dijk en Waard biedt het beste van twee werelden: grootstedelijke mogelijkheden en een persoonlijke organisatie. Een combinatie die boeiend en veelzijdig werk oplevert voor iedereen. Bij ons is nog niet alles klaar. Daarom zoeken wij collega’s die het leuk vinden om te ontwikkelen en de handen uit de mouwen willen steken. Nieuwsgierig naar ons? Klik dan hier: . Hier vertellen we je ons verhaal. De afdeling Jij maakt deel uit van de afdeling Financiën, Inkoop en Contractmanagement binnen het domein Bedrijfsvoering. Deze is verder onderverdeeld met de teams Administratie-inkoop-verzekering, Planeconomie, Business intelligence en Advies & Control. Op de afdeling werken ongeveer 50 collega’s. Wij kennen een informele sfeer waarbij humor niet ontbreekt, we zijn laagdrempelig en de lijnen zijn kort. Ben je enthousiast geworden? Zie jij jezelf al werken als Planeconoom voor onze gemeente? Dan zien wij graag jouw sollicitatie voorzien van CV en motivatiebrief uiterlijk 16 september tegemoet! Heb je nog vragen? Bel of app dan met Niels Ooijevaar (Afdelingshoofd Financiën, Inkoop en Contractmanagement) via 06- 34624879 of mail naar Hij vertelt je graag meer! Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Gemeente Dijk en Waard