Smit Lamnalco - Rotterdam
Job Description We are searching for a Controller to join our finance team. As Controller, with Smit Lamnalco, you will become part of an inspiring international team and will be monitoring the day-to-day financial - Volledige vacature bekijken
Manager Finance & Administration
Full-time / part-time
Full-time
Functie
Finance
Salaris
€ 5.800
per maand
Soort opleiding
HBO
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Til onze financiële administratie naar nieuwe hoogten als Manager Financiële Administratie bij BUKO Infrasupport, dé marktleider in tijdelijke verkeersmaatregelen en beveiliging! Sta je klaar om samen met jouw team onze dynamische organisatie te versterken en verder te ontwikkelen?
Jij bent en blijft scherp
Als Manager, ook wel Hoofd Financiële Administratie, ben je verantwoordelijk voor de volledige financiële administratie van BUKO Infrasupport en BUKO Waakt, een sterk groeiende onderneming met een omzet van meer dan EUR 100 miljoen en ongeveer 500 medewerkers.Ons betrokken en professionele team bestaat uit vijf financiële medewerkers. Met jouw vakmanschap en stabiliteit weet jij het beste uit je team te halen. Je helpt ons ontwikkelen in alle facetten van de administratie. Denk hierbij aan Accounts Payable / Receivable, General Ledger, BTW en VPB, Cash en Bank. Je houdt controle en werkt ook zelf mee met administratieve werkzaamheden en processen, zodat deze dagelijks goed op orde zijn. Samen met de finance- en business controller zorg je voor een soepele en accurate maandafsluiting en rapportages. Met jouw ervaring in procesoptimalisatie ben je in staat complexe financiële situaties te beheren en te verbeteren. Doordat je eerder teams hebt aangestuurd, weet je als geen ander hoe je mensen met elkaar verbind en samen voor hetzelfde resultaat gaat.
In deze functie rapporteer je aan de BUKO Group Controller en fungeer je als vraagbaak voor het management en de regiodirectie voor onze activiteiten in Nederland.
Jij hebt een sterke motivatie om processen te verbeteren en de drive om dingen beter te doen, waarbij je zelfstandig initiatieven neemt. Je gaat een uitdaging niet uit de weg en bent stressbestendig, waardoor je in staat bent om zelfs in de meest uitdagende situaties zelfstandig te werken. Met jouw ervaring in het aansturen en motiveren van een team weet je anderen te inspireren en samen naar een hoger niveau te tillen. Goede communicatievaardigheden zijn voor jou essentieel, zodat je duidelijk en effectief kunt overbrengen wat er moet gebeuren. Bovendien ben je nauwkeurig en resultaatgericht, wat bijdraagt aan de efficiëntie en effectiviteit van de financiële administratie.
Jouw rol
- Organiseren en aansturen van de administratieve organisatie (5 FTE)
- Beheren en verbeteren van financiële processen en procedures
- Zelfstandig uitvoeren van maand- en jaarafsluitingen en controles
- Beheer van het balansdossier, reserveringen en reconciliaties
- Consolideren van financiële gegevens en opstellen van rapportages
- Onderhouden van contact met externe partijen zoals accountants, belastingdienst en banken
- Interactie met management en regiodirecties omtrent administratieve processen en vraagstukken
Gecertificeerd Great Place To Work
PAPIEREN
Afgeronde HBO opleiding in bijvoorbeeld bedrijfseconomie, Finance, Business Administration of AccountingMinimaal 10 jaar relevante werkervaring Boekhoudkundige ervaring en ervaring met het aansturen van medewerkers Ervaring met maand- en jaarrapportages, consolidatie en audits Comfortabel met MS Office applicaties Ervaring met Exact, PowerBI en Lucanet is een pré
ARBEIDSVOORWAARDEN
Beloning.Afhankelijke van jouw opleidingsniveau en werkervaring bieden wij een salaris tussen € 5.800 en € 6.500 bruto per maand. Daarbij bieden wij een reiskosten- en thuiswerkvergoeding aan. Een mobiele telefoon en laptop worden ook voorzien. Vrije tijd. Je hebt 26 vakantiedagen bij een 40-urige werkweek. Goed geregeld. Je bouwt pensioen op, ondergebracht bij onze pensioenregeling bij Nationale Nederlanden. Wij betalen de helft van je premie. Verder bieden we je een aanvullende verzekering op het gebied van (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid. Daarbij bieden een reiskostenvergoeding en een thuiswerkvergoeding aan. Goed werkgeverschap. Sinds juni van dit jaar zijn officieel een gecertificeerd Great Place To Work. Daar zijn we trots op!! Aandacht voor vitaliteit en balans. Elke week vers fruit op je werkplek, er is ruimte voor sportieve initiatieven en we hebben aandacht voor jouw persoonlijke situatie. En kom jij bijvoorbeeld graag op de fiets naar je werk? Maak dan gebruik van ons fietsplan.
WAT WIJ NOG MEER BIEDEN
Een warm ontvangst en een gedegen inwerkperiode.Met behulp van onze BUKO Academy bieden we je alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een uitdagende werkplek met betrokken medewerkers bij een groeiend bedrijf. Modern materiaal, informele werksfeer en regelmatig taart bij de koffie.
Ben jij ook een aanpakker?
BUKO is een familie van dienstverlenende bedrijven in de bouw en de grond-, weg- en waterbouw. Het begon allemaal in 1962 met BUKO Transport: twee vrachtwagens en flink wat lef. De gewone dingen ongewoon goed doen. Daar komen klanten op af. En daarom komen ze ook weer terug. Zo zijn we ook uitgegroeid tot wat we nu zijn.Elke dag zijn we overal in Nederland aan het werk: langs de weg, op bouwplaatsen, in winkelcentra en op festivals. We schreeuwen dat niet zo van de daken. Maar als je BUKO eenmaal kent, kom je ons overal tegen. En daar zijn we natuurlijk trots op.Waar BUKO aan het werk is, gebeurt er wat. Dan wordt er gebouwd, geboord, verkeer omgeleid, gehesen en veel gereden. Heel veel gereden. En nagedacht hoe we dit allemaal zo slim mogelijk kunnen doen. We doen dit allemaal zodat onze klanten hún werk zo goed mogelijk kunnen doen.Of je nu een starter bent of een ervaren professional: jij kunt bij ons het verschil maken. Op de wagen, op kantoor op de werf, in de loods.Past een familiecultuur bij jou? Ben jij ook een aanpakker? Wil je vol trots werken aan mooie projecten in het hele land en in jouw regio? Dan willen we jou graag erbij hebben om samen verder te kunnen groeien.
Zo gaan we met elkaar om
Kennismaken met BUKO is kennismaken met onze principes.Ze beschrijven hoe we met elkaar en onze klanten omgaan. Hier staan we voor:
We doen het netjes of niet
We zijn service- en resultaatgericht
We nemen weloverwogen beslissingen
Langetermijnrelaties vormen de basis
Volledige vacaturetekst bekijken
BUKO
Connecten
BUKO is een familie van dienstverlenende bedrijven in bouw, industrie en evenementen. Sinds 1962 maken wij met lef en vakmanschap gewone dingen ongewoon goed. Met 500 collega’s werken we aan slimme oplossingen en betere verkeersveiligheid. In een hechte teamsfeer maken we samen impact. Bij BUKO krijg je ruimte om te groeien, terwijl we hard werken combineren met een goede sfeer. Veiligheid, kwaliteit, samenwerking en groei staan centraal. Word deel van onze BUKO-familie!
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van BUKO 837140
Meer Manager Finance & Administration vacatures
Gerelateerde vacatures aan Manager Finance & Administration
Oceanco - Alblasserdam
What will be your challenge? In this role you will have the following duties and responsibilities:You are, as a Project Administrator, part of one of our inspiring project teams that realise our yachts. You report to the - Volledige vacature bekijken
James Woodman - Rotterdam
Financial Manager: je takenIn deze rol als Finance Manager heb je een dynamische rol waarin je meerdere verantwoordelijkheden hebt, met als eerste het beheren en optimaliseren van de financiële administratie, dit zal - Volledige vacature bekijken
Finance Project Manager- Europe
Caldic - Rotterdam
Responsibilities: Support the gathering of requirements, accurate translations and specifications ensuring both functional users and technical teams are clear on the asks and expected delivery deadlines in line with - Volledige vacature bekijken
Q Terminals Kramer Rotterdam - Rotterdam
QTerminals Kramer Rotterdam groeit en professionaliseert. Vanuit een rijke historie als familiebedrijf maken we de transitie naar een internationale corporate organisatie, zonder ons DNA te verliezen. Dit vraagt om een - Volledige vacature bekijken