Inloggen - Registreer  

Medewerker frontoffice Kadaster Academie

Het Kadaster - Apeldoorn - 08-03-2025 Naar vacature  

  • Locatie: Apeldoorn - De Grift
  • Salarisschaal: 07 (3.570,59 - 4.816,50) (incl. IKB)
  • Opleiding: MBO+
  • Soort dienstverband: bepaalde tijd met uitzicht op vast
  • Werkervaring: Medior
  • Sluitingsdatum: 20-03-2025
 
Ondersteunen bij het organiseren van opleidingen en trainingen. Beantwoorden van en adviseren bij opleidingsvragen van medewerkers, coördinatoren, managers en docenten. Wij hebben ruimte voor nieuw talent. Zet jezelf op de kaart als:

Medewerker frontoffice Kadaster Academie (24 uur)

Samen met twee collega’s vorm je de frontoffice van de Kadaster Academie. Je faciliteert de vakopleidingen, organiseert Kadasterbreed aanbod in de digitale leeromgeving en onderhoudt contact met externe opleiders, docenten en opleidingscoördinatoren.

De frontoffice van de Kadaster Academie is het visitekaartje voor leren en ontwikkelen bij het Kadaster. We zijn het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het Kadaster als het gaat om opleiden en ontwikkelen. We zijn dienstverlenend en proactief. We maken het verschil doordat we het aanbod van opleiding en ontwikkeling beschikbaar en toegankelijk maken.

Ons team

De front office is onderdeel van de afdeling P&O Services. P&O Services bestaat uit een team van 19 medewerkers. Allen met eigen kwaliteiten en expertise maar met een gemeenschappelijke passie voor de administratieve afhandeling en ondersteuning van de business. We werken nauw samen met de adviseurs van Leren en Ontwikkelen. Ook werken we veel samen met de andere collega’s binnen het Kadaster zoals de personeelsadviseurs, opleidingscoördinatoren en leidinggevenden. Wij werken elke dinsdag als team op ons kantoor in Apeldoorn (De Grift).

Wat ga je doen?

Je organiseert de logistiek rond alle leeractiviteiten van de Kadaster Academie. Van uitnodiging tot de evaluatie. Je bent als medewerker frontoffice;

  • Beheerder van de digitale leeromgeving en je werkt aan de cursusadministratie in AFAS;
  • Eerste aanspreekpunt voor de medewerkers van het Kadaster als het gaat om opleiden en ontwikkelen;
  • Zoek je afstemming met de adviseurs van Leren & Onwikkelen over vervolgstappen bij opleidingsvraagstukken;
  • Verantwoordelijk voor de planning en communicatie leren en ontwikkelen;
  • Je doet een bijdrage bij projectondersteuning en organisatievraagstukken t.a.v. leren en ontwikkelen;
  • Je draagt zorg voor de administratie en communicatie rondom toetsing;
  • Je signaleert wanneer er genoeg aanvraag voor een leeractiviteit is en je organiseert dan docent, locatie en tijdstip;
  • Je verzorgt een correcte en actuele administratie, zorgt voor actuele opleidingsdata t.b.v. evaluatie van opleidingen en houdt het planbord actueel;
  • Ondersteun je bij de Kadaster vakopleidingen; 
  • Attendeer je de adviseurs op relevante ontwikkelingen.
 
De drie medewerkers van de frontoffice hebben ieder een eigen aandachtsgebied en zijn samen verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. Dit vraagt actieve afstemming en je helpt elkaar waar nodig. 

Jouw profiel

We vinden het belangrijk dat je jezelf wilt blijven ontwikkelen. Plezier in je werk hebben is belangrijk, net als samen met je collega’s streven naar een goed resultaat.

Verder vragen wij:
  • parttime beschikbaarheid (24 uur) verspreid over tenminste 4 dagen;
  • afgeronde opleiding op mbo niveau 4- of hbo- werk- en denkniveau;
  • het aanbrengen van structuur en overzicht is jouw kracht;
  • klantgerichtheid, pro-activiteit en gemakkelijk in communicatie;
  • dat je zelf met voorstellen komt om werkprocessen te verbeteren. 

Wij bieden

Wij bieden een functie voor 24 uur in een levendige werkomgeving met een informele werksfeer waarin je actief kunt zijn voor alle Kadaster medewerkers. Je werkt vanuit ons kantoor de Grift in Apeldoorn of vanuit huis.

Het bovenstaande salaris in de koptekst is inclusief het Individueel Keuzebudget (IKB) van 25%. Je bruto maandsalaris is (op basis van 36 uur/ afhankelijk van kennis en ervaring) maximaal € 3.853,20 (schaal 7). Daarnaast ontvang je maandelijks maximaal € 963,30 IKB. Het IKB is onder andere opgebouwd uit vakantie-uitkering, eindejaarsuitkering en de waarde van bovenwettelijk verlof. Je kiest zelf waarvoor en wanneer je het IKB wilt gebruiken.

Wat kun je doen met het IKB? 
  • bijkopen van extra verlofuren. 
  • uit laten betalen in een zelfgekozen maand. 
  • bijdragen aan je werknemersbijdrage pensioen (ABP). 
 

Ook bieden wij: 
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en in afstemming met je leidinggevende kun je opleidingen en cursussen volgen. 
  • een thuiswerkvergoeding en een eenmalige vergoeding voor inrichting van je thuiswerkplek. 
  • een tegemoetkoming voor je zorgkosten van € 146,88 per maand. 
 
Klik
hier
voor ons volledige pakket arbeidsvoorwaarden en IKB ervaringen van collega’s.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Het Kadaster
Meer Medewerker frontoffice Kadaster Academie vacatures