Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Customer Service Representative Zh Noud Leusink

Klachtenafhandeling - via MonsterBoard - Rotterdam - 23-05-2019 Naar vacature  

Ben je om je heen aan het kijken op de arbeidsmarkt voor een nieuwe uitdaging en heb je ervaring als B2B Customer Service Medewerker? Ben je representatief en communicatief genoeg om voor een internationaal bedrijf aan de slag te gaan? Heb je goede kennis van zowel Nederlands als Engels, waarbij professionele spreekvaardigheid in een bedrijf geen probleem is in deze talen? Dan is deze positie als Customer Service Representative waarschijnlijk waar je naar op zoek bent.

Een van onze internationale opdrachtgevers is op zoek naar een nieuwe toevoeging in het Customer Service team. In deze positie als Customer Service Representative sta je in contact met de klanten over alles wat relevant is met betrekking tot de orderlijsten. Jouw werkzaamheden zijn cruciaal, omdat het belangrijk is dat de klanten tevreden zijn met de samenwerking. Om die reden is deze opdrachtgever op zoek naar een Customer Service Representative die analytisch en sociaal sterk is, om dit goede contact te onderhouden.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Het bieden van uitstekende klantenservice en het onderhouden van goede relaties met klanten
  • Ondersteuning bieden aan andere afdelingen binnen het bedrijf
  • Klachtenafhandeling
  • Controleren en overzicht hebben van de complete order lijst
  • Het behandelen van service en retour verzoeken

Skills en opleiding:

  • Minimaal MBO opleidingsniveau, ook voor HBO opgeleide Customer Service Medewerkers is dit een interessante positie
  • Meer dan twee jaar werkervaring in B2B Customer Service
  • Goede kennis van zowel Nederlands als Engels, waarbij ook kennis van Frans een pré is
  • Sterke communicatievaardigheden
  • Analytische persoonlijkheid, het zit in je om een gedetailleerde blik te hebben op zaken

Aanbod:

  • Werken in een enthousiast team, waar loyaliteit richting collega's beloond wordt
  • Een bruto maandsalaris dat tussen de €2400 en €3100 per maand ligt, afhankelijk van je eerdere ervaringen
  • De mogelijkheid om te groeien binnen het bedrijf, bijvoorbeeld naar een positie als Customer Service Coördinator
  • Kansen om een netwerk op te bouwen in een professionele omgeving
Trekt deze openstaande vacature bij dit internationale bedrijf nog steeds je aandacht? Denk je dat jouw kennis van Nederlands en Engels gebruikt zou moeten worden in je professionele leven? Solliciteer dan vooral voor deze positie door op de grote knop te drukken, of neem persoonlijk contact met me op!

Bekijk meer informatie
Bekijk minder informatie

Voordelen

  • Evenementen voor werknemers
  • Referral bonus
  • Flexibel rooster
  • Game kamer
  • Sport abonnement
  • Korting op mobiele telefoon
  • Kantine
  • Parkeren
  • Professionele ontwikkeling
  • Pensioen / Pensioenplan
  • Reis kosten vergoeding
  • Reis kosten vergoeding voor OV
  • Vakantiedagen
  • Auto van de zaak
  • Werken vanuit huis

Salaris

€ 2.400,00 - € 3.100,00 /maand
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Klachtenafhandeling
Meer Customer Service Representative vacatures