Facility Coördinator
Bekijk alle vacatures
Functieomschrijving
Berner Logistics b.v. is een toonaangevende leverancier van verbruiksmaterialen, chemische producten, gereedschappen en diensten voor professionals in de sectoren Mobility en Construction. Ons pand in Kerkrade is een plek waar collega's prettig kunnen werken - en jij bent degene die dat mogelijk maakt!Als Facility Coördinator ben jij de spil in het beheer van onze facilitaire en technische processen. Je bent onderdeel van het QESH en Facility team en werkt nauw samen met je collega's om Berner elke dag beter te maken. Je stuurt monteurs aan, houdt onze installaties in topvorm en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt - van technische storingen tot gebouwbeheer.
Je taken als facility manager omvatten:
- Beheer en onderhoud van technische installaties zoals HVAC, verlichting en onze transportinstallatie.
- Zelfstandig oplossen van storingen en coördinatie van externe monteurs.
- Verantwoordelijk voor het brandmeld- en inbraaksysteem (BMI) en sleutelbeheer.
- Contactbeheer met leveranciers m.b.t. onderhoud
- Functioneel en operationeel gebouwbeheer.
- Administratie en naleving van keuringen en onderhoudsplanningen
Profiel en vaardigheden
- HBO werk- en denkniveau
- Goede computervaardigheden, met name in MS Office (Word, Excel).
- Ervaring in een facilitaire of technische rol.
- Woonachtig in de regio Parkstad (pré)
Dit hebben wij jou te bieden!
- Salaris: € 2.500 - € 3.500 bruto per maand (afhankelijk van kennis en ervaring)
- iPhone van de zaak
- Reiskostenvergoeding
- Pensioenregeling
- Collectieve ziektekostenverzekering-regeling met gunstige voorwaarden
- Fietsplan
- Vakantiegeld & verlof: 8% vakantiegeld, 28 vakantiedagen en 12 ATV-dagen
Heb jij interesse in deze functie?
Dan ontvangen wij graag je motivatie met CV! Je kunt reageren via ons Sollicitatieformulier.Solliciteren
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Berner
Meer Facility Coördinator vacatures